Glemte jeg å helgardere ???tkr skrev:Neodynium-på elektrostater ???
Glemte jeg å helgardere ???tkr skrev:Neodynium-på elektrostater ???
nope... ;DMcLaren skrev:er vel på 200 kg maks på elektronikken mens underkant av 8000 lp plater veier kanskje opp litt?
McLaren
Når sanda er i HT, så bør den vel telles?Flageborg skrev:Sand er viktig for mange - men bør i "anstendighetens navn" ikke veies inn på HiFi-skålen
Vekt er vel egentlig totalt uinteressant - så lenge utviklingen går fremover - og Neodynium-magneter er standard ???
Nei. 8 squashballer hjalp ikke stort.pks skrev:I dag skal det bygges på! i form av noen få motstander... Blir tungt det...
Flere gladhistorier for å øke vekta? ;D
PK
Hva med vi som har hjemmekino anlegg da? :pks skrev:theStig skrev:Ja, velkommen i "vi med over 500 kg steroanlegg klubben" !
Hæ? Skal du telle sanda ?!pks skrev:Når sanda er i HT, så bør den vel telles?
PK
Hehe, dette er ikke en skrytetråd. Mest for moro skyld.Trane skrev:Hæ? Skal du telle sanda ?!pks skrev:Når sanda er i HT, så bør den vel telles?
PK
Forøvrig trodde de fleste var enige i at den viktigste delen av anlegget er rommet...og da er vel de fleste i mål.
På den litt mer seriøse siden kan jeg ikke forstå poenget med å skryte av vekten. Likeledes irriterer det meg når Hifi-pressen bruker vekt som kvalitetskriterie....kroner per kg etc. Det er da ikke annet enn gammeldags og bakstreversk da vekten i seg selv ikke birdrar med noe positivt. Det er da vitterlig langt mer imponerende og fremtidsrettet når man klarer å oppnå godlyd med mindre og lettere komponenter som tar mindre plass og drar på seg mindre transportkostnader.
Ooops, ja jeg ser det er gammelt her ..... Tonnet rekker jeg ikke der jeg borEn gammel og utdatert tråd.... nå er det TONNET som gjelder
Vanskelig å sette nøyaktig vekt på subben da den og elementene er boltet ned i betonggulvet men over 200 betongspiker. 2,2m x 4,4m x ca. 8 cm støp danner bunnplaten i subben - veier alene ca 1,7 tonn
Ja, det er tyngde over det som blir sagt.Vanskelig å sette nøyaktig vekt på subben da den og elementene er boltet ned i betonggulvet men over 200 betongspiker. 2,2m x 4,4m x ca. 8 cm støp danner bunnplaten i subben - veier alene ca 1,7 tonn
Bare KJEFTEN din alene veier jo mer.....
Men den er ikke med i regnestykketVanskelig å sette nøyaktig vekt på subben da den og elementene er boltet ned i betonggulvet men over 200 betongspiker. 2,2m x 4,4m x ca. 8 cm støp danner bunnplaten i subben - veier alene ca 1,7 tonn
Bare KJEFTEN din alene veier jo mer.....
Jekk deg ned. Kroppen til eieren teller ikke med.En gammel og utdatert tråd.... nå er det TONNET som gjelder
Ny verdensrekord i compliance?..... helvetes amatører..... jeg har en pickup som veier mer