Kan det være .....forlengere..? :HCS skrev:...sånn rent hypotetisk kan en jo spørre om det kompenseres for noe ved å ha STORE matrielle ting... Les; bil, stereo osv osv.... ;D
Tror dere "kara" greier dere fint jeg...Og det er artig at noen drar trenden opp også nå i disse lett minimalitiske tider!!Back_Door skrev:Kan det være .....forlengere..? :HCS skrev:...sånn rent hypotetisk kan en jo spørre om det kompenseres for noe ved å ha STORE matrielle ting... Les; bil, stereo osv osv.... ;D
x2Valentino skrev:Støtter ikke saeman i denne tråden. Utenfor denne tråden gjør jeg det.
Stor stereo, stor bil (billig, dog) stort hus..HCS skrev:...sånn rent hypotetisk kan en jo spørre om det kompenseres for noe ved å ha STORE matrielle ting... Les; bil, stereo osv osv.... ;D
HCS skrev:...sånn rent hypotetisk kan en jo spørre om det kompenseres for noe ved å ha STORE matrielle ting... Les; bil, stereo osv osv.... ;D
Rudi skrev:HCS skrev:...sånn rent hypotetisk kan en jo spørre om det kompenseres for noe ved å ha STORE matrielle ting... Les; bil, stereo osv osv.... ;D
Ja selvfølgelig, jeg har en knøttliten en ;D så derfor må jeg kompensere med fete biler, masse stereo, dyre klokker, store gullkjeder og ringer, mange Leica kameraer, boliger i utlandet........ og det som er mest gøy med det er at folk blir misunnelige og at det faktisk plager dem at andre har mere enn dem selv......... hahahahaha er fornøyelig og se hvor patetiske kan folk bli og hvor lavt de kan synke i sin egen misunnelighet.
Denne typen mentalitet som alltfor mange har i Norge er noe vi burde skamme oss over, bare fordi noen har greid og skrape til seg litt mere enn andre. Det går faktisk an og være glad på andres vegne, dette har alltid funket for meg.
,
HCS skrev:Rudi skrev:HCS skrev:...sånn rent hypotetisk kan en jo spørre om det kompenseres for noe ved å ha STORE matrielle ting... Les; bil, stereo osv osv.... ;D
Ja selvfølgelig, jeg har en knøttliten en ;D så derfor må jeg kompensere med fete biler, masse stereo, dyre klokker, store gullkjeder og ringer, mange Leica kameraer, boliger i utlandet........ og det som er mest gøy med det er at folk blir misunnelige og at det faktisk plager dem at andre har mere enn dem selv......... hahahahaha er fornøyelig og se hvor patetiske kan folk bli og hvor lavt de kan synke i sin egen misunnelighet.
Denne typen mentalitet som alltfor mange har i Norge er noe vi burde skamme oss over, bare fordi noen har greid og skrape til seg litt mere enn andre. Det går faktisk an og være glad på andres vegne, dette har alltid funket for meg.
,
Ironi, ironi.... Hvis du leser mitt innlegg under bak-døra så ser du det . Og det er deg vel unnt å ha det du VIL ha....
Rudi skrev:HCS skrev:Rudi skrev:HCS skrev:...sånn rent hypotetisk kan en jo spørre om det kompenseres for noe ved å ha STORE matrielle ting... Les; bil, stereo osv osv.... ;D
,
Ironi, ironi.... Hvis du leser mitt innlegg under bak-døra så ser du det . Og det er deg vel unnt å ha det du VIL ha....
Sikta egentlig ikke spesielt til deg, var mere en generell utblåsning ;D ;D ;D
Gikk ned i vekt jeg ....Rudi skrev:Forresten så plussa vel du på over 100 kg på anlegget ditt i helga om jeg ikke tar feil......... har'n begynt og krympe ?? ;D
Veldig bra Rudi. Helt enig ! Her nøres og pleies janteloven. Alle skal ha det samme uten at man ser på hva man yter.Rudi skrev:HCS skrev:...sånn rent hypotetisk kan en jo spørre om det kompenseres for noe ved å ha STORE matrielle ting... Les; bil, stereo osv osv.... ;D
Har en kompis som i alle år har drukket og festa, mens jeg har arbeidet kvelds/natteskift ekstra omtrendt hver jævla helg i en årrekke og her forleden begynte faenskapet og pipe om at han hadde så lite kontra meg og at han misunte meg en masse ting,........... jeg sa ikke noe, men ga faenskapet et solid tupp i ræva ut døra....... er liksom ikke noen vitts i og begynne og forklare partytrollet engang. Han har brukt 2-3000 hver jævla helg i sikkert 20 år på øl, røyk, damer etc og nå lurer'n på hvorfor han ikke har nåla i veggen.
Helt enig, men la dem nå holde på!Roysen skrev:For en utrolig latterlig og meningsløs tråd. Denne burde vært slettet.
......og disse utsagnene kommer ikke av misunnelse.
Mvh
Roysen
Nope, alt må definitivt ikke være seriøst - verken hele tiden eller tidvis hele delen : Så kjør i vei, alle dere overvektige ;DtheStig skrev:Jeg ser på denne tråden som en lett humoristisk tulletråd for oss som tror at "big is beautiful". Kan vi ikke få lulle oss selv inn i drømmene da? MÅ alt være så sabla seriøst hele tida?
theStig skrev:Jeg ser på denne tråden som en lett humoristisk tulletråd for oss som tror at "big is beautiful". Kan vi ikke få lulle oss selv inn i drømmene da? MÅ alt være så sabla seriøst hele tida?
For et utrolig Latterlig og meningsløst innlegg. Det burde vært slettet.Roysen skrev:For en utrolig latterlig og meningsløs tråd. Denne burde vært slettet.
......og disse utsagnene kommer ikke av misunnelse.
Mvh
Roysen
Jeg hørte noen kvitret noe om "balls the size of a volkswagen..." Hvis ikke det er stort nok så vil jeg helst ha små baller ;DHCS skrev:...sånn rent hypotetisk kan en jo spørre om det kompenseres for noe ved å ha STORE matrielle ting... Les; bil, stereo osv osv.... ;D
Det er vel også uten rack, og ikke en eneste konvensjonell trafo.Back_Door skrev:650 kg, og INGEN sand ;D
Herre for en vekt på de elementene, da ;DSnickers-is skrev:Det er vel også uten rack, og ikke en eneste konvensjonell trafo.Back_Door skrev:650 kg, og INGEN sand ;D
Basselementene dine veier 160kg til sammen. De har neodym magneter for at de ikke skulle bli så tunge... ;D
Joda, her tas det inn nye medlemmer som har lagt på seg litt!tkr skrev:Er det lov å etteranmelde seg? Tangerer akkurat 500 kg hvis jeg tar med strømfilterne.
mvh
Hvor får du kjøpt slike?Back_Door skrev:Joda, her tas det inn nye medlemmer som har lagt på seg litt!tkr skrev:Er det lov å etteranmelde seg? Tangerer akkurat 500 kg hvis jeg tar med strømfilterne.
mvh
Skulle du ha problemer med å komme over 500 kg, kan du jo fylle på med en del slike:
Jeg har ingen sånne, men kunne jo alltids slenge på reserve pre- og effekt + spolebåndopptaker hvis det hjelper ;DBack_Door skrev:Joda, her tas det inn nye medlemmer som har lagt på seg litt!tkr skrev:Er det lov å etteranmelde seg? Tangerer akkurat 500 kg hvis jeg tar med strømfilterne.
mvh
Skulle du ha problemer med å komme over 500 kg, kan du jo fylle på med en del slike:
Takk for linken.Back_Door skrev:http://www.pmaudio.no/index2.php4
Det er nok en noe dyr måte å øke vekten på. Spesielt fordi jeg tviler på at dette har andre effekter i tillegg.. ;D
Plattlodd er nok billigere, men kanskje litt mindre sjarmerende. ;DJens123 skrev:Takk for linken.Back_Door skrev:http://www.pmaudio.no/index2.php4
Det er nok en noe dyr måte å øke vekten på. Spesielt fordi jeg tviler på at dette har andre effekter i tillegg.. ;D
Var en syk pris...
Trenger tyngde på toppen av noen hjemme lagde suber som hopper rundt når jeg ser film... :
Men dette var i overkant av det jeg hadde tenkt å bruke...
Neodynium-på elektrostater ???Flageborg skrev:Sand er viktig for mange - men bør i "anstendighetens navn" ikke veies inn på HiFi-skålen
Vekt er vel egentlig totalt uinteressant - så lenge utviklingen går fremover - og Neodynium-magneter er standard ???