Vil ha en engasjerende forsterker. Eller skifte av høyttalere?

lovemusikk

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.11.2009
Antall liker
2.935
Torget vurderinger
8
cybervision_ skrev:
Myste litt på din nye tråd med bilder. Ser jo flott ut anlegget, men plasseringen er vel ikke helt optimal utifra mitt hode og erfaring med avstander og akustikk. Med en høyttaler nærmest i et hjørne og en skytende fra en posisjon som blir "midt på gulvet" uten forsterkning fra bakvegg skulle en jo tro at lydbildet ble nokså ujevnt frekvensmessig? Bassmessig mister du nok også endel nivå fra høyre front og rommet bak er vel heller ikke helt optimalt.

Du har ikke prøvd å trekke frontene litt nærmere lytteposisjon og vinklet litt mer innover? Tror jeg ville prøvd å trekke dem rett frem ca 50 cm og se hva det gjorde, men du har vel kanskje alt prøvd ut litt slik?
Sånn det står nå er det ikke så bra nei. Sterk bass fra hjørnet ja. Du kan høre det er mer trøkk derfra, ivertfall når det er på noe med mer ekstrem bass.
Joda, testet med lenger ut på gulvet, men fikk stående bølger da, ganske kraftig mellom høyttalerne og bakom. + lite bass i lytteposisjon. Er et kompromiss. Dei står nå vinklet inn mot lytteposisjon. På bildet står dei litt mindre vinklet inn.
Skal lage ny flat tvbenk og gjøre noen forandringer på sikt, etter oppusssing så vi får se litt da.

eddie1

Banned
Ble medlem
02.10.2006
Antall liker
727
Torget vurderinger
8
Vil ha en engasjerende forsterker.

Asbjørn skrev:
Joda, rånemerke så det duger, og noen digre beist, men med så mye membranareal og waveguides får du en helt annen dynamikk. Tenk på det som et sammenligningsgrunnlag. Det er spart på mye annet i de tingene for å holde kostnadene nede, så det er slett ikke sikkert at du vil ha dem i hus. Klipsch er nok et bedre forslag, men treveis Klipsch blir ganske dyrt.
Hei har Klipsch høytalere med store elementer men må si jeg fikk sjokk over hvilket trykk tre stk 6.5" kan gjøre,ikke mange som henger med.Dette er bare et eksempel men RF63 kan du jo få til en ok pris

eddie1

Banned
Ble medlem
02.10.2006
Antall liker
727
Torget vurderinger
8
Zomby_Woof skrev:
Vidar P skrev:
Mitt tips; glem kabler, bruk de du har, de er evig gode nok; fokuser på det som betyr noe, nemlig helheten i det hele.
Ikke let etter kjappløsninger om et kvikt komponentbytte enten det er høyttalere eller annet med mindre du vil unngå den frustrerende byttekarusellen som er altfor vanlig her på HFS; hvis du vil ha god lyd så er det kun en ting som teller, det er ikke et revolversvar men derimot en kjedelig sannhet; og det er at alle involverte ledd inkl lytterommet ikke minst må fungere bra for seg og sammen.
Normalt sett ville jeg vært enig med deg i dette, Vidar. Men min opplevelse av Vienna's høyttalere er at de mangler nettopp de egenskapene som lovemusikk etterlyser. De har i mine ører temmelig dempet øvre mellomtone og presensområde. Dette gir høyttalere som virker litt søvnige i mine ører. At dette problemet skulle ligge i Hegel tror jeg ikke. Hegel er nøkternt inntil det kyniske, men likevel meget gode produkter (jeg har hatt CDP2A, og har CDP4A MkII). I dette tilfellet mener jeg høyttaleren er stedet å lete. Jeg skal ikke komme med noen sterke føringer på merke eller modell, det er nok mye der ute som kan passe. Men pass bare på at du ikke drar det for langt i motsatt retning. System Audio (som Soundgarden ofte parer med Hegel) synes jeg er for dynamisk begrenset nedover, og da blir det gjerne hardt når man spiller høyt. Se heller i retning Dynaudio, Dali, eller kanskje til og med B&W. Lista kan naturligvis fortsette i det 'uendelige'. Ut å høre kandidater, og låne noen av de mest interessante med hjem.
Du får vel ikke akkurat mere dynamikk og snært ved og gå fra vienna til b&w akkurat!

eddie1

Banned
Ble medlem
02.10.2006
Antall liker
727
Torget vurderinger
8
ptb skrev:
Istemmer siste talere. Om jeg leser @lovemusikk rett, så må han nok opp i membranstr. 10" + for å få den basskarakteristikken han søker.
Det stemmer vel ikke.Det går vel heller på høytaler merke.Har selv høytalere fra 5.5" og opp til 15" og det er en myte at små elementer ikke kan trykke noe helt jævlig hvis du skulle ønske det ;)

lovemusikk

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.11.2009
Antall liker
2.935
Torget vurderinger
8

eddie1 skrev:
Asbjørn skrev:
Joda, rånemerke så det duger, og noen digre beist, men med så mye membranareal og waveguides får du en helt annen dynamikk. Tenk på det som et sammenligningsgrunnlag. Det er spart på mye annet i de tingene for å holde kostnadene nede, så det er slett ikke sikkert at du vil ha dem i hus. Klipsch er nok et bedre forslag, men treveis Klipsch blir ganske dyrt.
Hei har Klipsch høytalere med store elementer men må si jeg fikk sjokk over hvilket trykk tre stk 6.5" kan gjøre,ikke mange som henger med.Dette er bare et eksempel men RF63 kan du jo få til en ok pris

RF63 har jeg og mulighet å få låne fra butikk, så det er jo flott deeee.. :)
RF7, er dei mye bedre?

eddie1 skrev:
ptb skrev:
Istemmer siste talere. Om jeg leser @lovemusikk rett, så må han nok opp i membranstr. 10" + for å få den basskarakteristikken han søker.
Det stemmer vel ikke.Det går vel heller på høytaler merke.Har selv høytalere fra 5.5" og opp til 15" og det er en myte at små elementer ikke kan trykke noe helt jævlig hvis du skulle ønske det ;)
Nå trykker mine 2 stk vienna 6" noe jevligt i lavbassen, en kjenner det godt på lave frekvenser, men en del tammere oppe i mellombassen, der vil f.eks RF63 gjere susen? Tannoy og eller?

John_Harald

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.08.2002
Antall liker
1.854
Sted
Sørumsand
Torget vurderinger
5

lovemusikk skrev:
eddie1 skrev:
Asbjørn skrev:

RF7, er dei mye bedre?

eddie1 skrev:
ptb skrev:
Nå trykker mine 2 stk vienna 6" noe jevligt i lavbassen, en kjenner det godt på lave frekvenser, men en del tammere oppe i mellombassen, der vil f.eks RF63 gjere susen? Tannoy og eller?
Heisann! Hvis du er ute etter stående bølger og at 2 stk 6" trykker noe jevligt i lavbassen, kan jeg berolige deg med at en 10" flytter mer luft!!! ;D At du opplever at det trykker, tror jeg er pga noen frekvenser som skiller seg ut i rommet... Mange opplever at når dypbassen er riktig, gir dette også bedre mellomtone og diskant ;)

Janix

Overivrig entusiast
Ble medlem
20.12.2010
Antall liker
107

lovemusikk skrev:
eddie1 skrev:
Asbjørn skrev:

RF7, er dei mye bedre?

eddie1 skrev:
ptb skrev:
Hadde selv RF-83 som er en god oppgradering av RF-63, og RF-7 II med 2 stk 10" burde jo være en oppgradering av RF-83 i og med at sistnevnte er tatt ut av produksjon.

BanjoArrne

Hi-Fi freak
Ble medlem
16.01.2007
Antall liker
31
Om du er nødt til å ha høyttalerne nær bakvegg så ville jeg sett på høyttalere som har bassporten fremadvendt om du tenker i retning bassreflex, da disse ofte er lettere å plassere i den sammenheng. Det er også min opplevelse av slike og for meg blir det bare fremadvendt i framtiden da disse har bydd på lang mindre problemer enn de med bakoverendt bassport.

Hva med PSB Image T6?

Ut fra magasinene under så både høres de bra ut og måler meget godt.

http://www.stereophile.com/floorloudspeakers/psb_image_t6_loudspeaker/index.html

http://www.avguide.com/review/psb-image-t6-loudspeaker-tas-200

http://www.soundstage.com/equipment/psb_image_t6.htm

Skal ikke være så himla tunge å drive disse heller, selv om langt fra klipsch-lett.

Billige, men til prisen tror jeg de er et skikkelig røverkjøp. :)

Har lyst på dem selv jeg, men klarer ikke slippe taket i de jeg holder på og mod`er på. Litt dilemma der. ::)

ptb

Æresmedlem
Ble medlem
27.11.2008
Antall liker
19.143
Sted
Oslo
Torget vurderinger
14
lovemusikk skrev:
Tenkte bare mer generelt.. jeg bor på vestlandet og får ikke hørt Tannoy her. Vis Tannoy er best, er det bortkastet å låne med seg tusen Klipsch hjem. Er du med?
Nei, jeg er ikke med. Hvis Tannoy er "best" ??!!?? ???

Hva i all verden mener du med det? Det går ikke an å definere "best", eller "bedre enn.." for den saks skyld, om en høyttaler (vurdert opp mot en annen).

Kan du f.eks. (for å sette det i et annet lys) fortelle hvilken bil som er "best"?

Du får hørt både Tannoy, Klipsch og Respons på Vestlandet. Du må ta ei ferje og kjøre noen vestlandssvinger, men:
Responsimportøren er vel i Sauda, og Klipsch, Tannoy m.fl. finnes hos Resonans i Stavanger.

Alternativt får du ofre en lørdag - og spandere på deg et par hundrelapper i flybilett til Oslo

ptb

Æresmedlem
Ble medlem
27.11.2008
Antall liker
19.143
Sted
Oslo
Torget vurderinger
14
eddie1 skrev:
Selvfølgelig varierer det mye mellom ulike merker (konstruksjons-, prinsipps-, og lydfilosofi ulikheter) Det kan trykke bra i ht med mindre elementer, men det er en helt annen basskarakteristikk - det vil du jo enkelt selv høre forskjell på med det utvalget du har til rådighet.

John_Harald

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.08.2002
Antall liker
1.854
Sted
Sørumsand
Torget vurderinger
5
ptb skrev:
lovemusikk skrev:
Tenkte bare mer generelt.. jeg bor på vestlandet og får ikke hørt Tannoy her. Vis Tannoy er best, er det bortkastet å låne med seg tusen Klipsch hjem. Er du med?
Kan du f.eks. (for å sette det i et annet lys) fortelle hvilken bil som er "best"?
BMW uten tvil ;D

ptb

Æresmedlem
Ble medlem
27.11.2008
Antall liker
19.143
Sted
Oslo
Torget vurderinger
14
John_Harald skrev:
BMW uten tvil ;D
Ja - ikke sant - absolutt det "beste" alternativet, spesielt dersom mitt behov for bil er en varebil - om noen da lettere skjønner mitt spm./kommentar til @lovemusikk

VilhelmW

Hi-Fi freak
Ble medlem
20.03.2009
Antall liker
217
Sted
Alltid lofotværing
John_Harald skrev:
ptb skrev:
lovemusikk skrev:
BMW uten tvil ;D
Særlig de på to hjul.. ;D

mvh. VilhelmW

lovemusikk

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.11.2009
Antall liker
2.935
Torget vurderinger
8

John_Harald skrev:
lovemusikk skrev:
eddie1 skrev:
Asbjørn skrev:

RF7, er dei mye bedre?

eddie1 skrev:
ptb skrev:
Heisann! Hvis du er ute etter stående bølger og at 2 stk 6" trykker noe jevligt i lavbassen, kan jeg berolige deg med at en 10" flytter mer luft!!! ;D At du opplever at det trykker, tror jeg er pga noen frekvenser som skiller seg ut i rommet... Mange opplever at når dypbassen er riktig, gir dette også bedre mellomtone og diskant ;)
jepp, har nok noe av det du sier der. :) Men det er ikke buldrende, bare ren og kontrollert bass, ivertfall oppleves det slik. :)

lovemusikk

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.11.2009
Antall liker
2.935
Torget vurderinger
8
BanjoArrne skrev:
Om du er nødt til å ha høyttalerne nær bakvegg så ville jeg sett på høyttalere som har bassporten fremadvendt om du tenker i retning bassreflex, da disse ofte er lettere å plassere i den sammenheng. Det er også min opplevelse av slike og for meg blir det bare fremadvendt i framtiden da disse har bydd på lang mindre problemer enn de med bakoverendt bassport.

Hva med PSB Image T6?

http://www.stereophile.com/floorloudspeakers/psb_image_t6_loudspeaker/index.html

Skal ikke være så himla tunge å drive disse heller, selv om langt fra klipsch-lett.

Har lyst på dem selv jeg, men klarer ikke slippe taket i de jeg holder på og mod`er på. Litt dilemma der. ::)
Joda, hullet frem er nok best. Hadde Triangle Altea EX før og det var bare knall. Skiftet pga utseende ikke passet inn i stua som skal bli malt på sikt, (dameting) men hadde Triangle tolt mer effekt, hatt flere elementer og større trøkk, hadde jeg nok hatt dei enda.

lovemusikk

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.11.2009
Antall liker
2.935
Torget vurderinger
8
ptb skrev:
lovemusikk skrev:
Nei, jeg er ikke med. Hvis Tannoy er "best" ??!!?? ???

Hva i all verden mener du med det? Det går ikke an å definere "best", eller "bedre enn.." for den saks skyld, om en høyttaler (vurdert opp mot en annen).

Du får hørt både Tannoy, Klipsch og Respons på Vestlandet. Du må ta ei ferje og kjøre noen vestlandssvinger, men:
Responsimportøren er vel i Sauda, og Klipsch, Tannoy m.fl. finnes hos Resonans i Stavanger.

Alternativt får du ofre en lørdag - og spandere på deg et par hundrelapper i flybilett til Oslo
Hvilken bil? Er det noe vanskelig da? Har du prøvd en ekte M5 vet du den er best til en familiebil til far.
Til mor er det en Renault Grand Espace, en riktig skatt, dere bør prøvekjøre. Kanonbil.

JA, det blir mange timer det du,6-7 timer hver vei (og da kan en like godt kjøre til Osl.). Ikke alle som har veier som på sør og østlandet.

Anonym

Æresmedlem
Ble medlem
08.08.2008
Antall liker
1.148
Torget vurderinger
4
lovemusikk skrev:
BanjoArrne skrev:

Hva med PSB Image T6?

Joda, hullet frem er nok best. Hadde Triangle Altea EX før og det var bare knall. Skiftet pga utseende ikke passet inn i stua som skal bli malt på sikt, (dameting) men hadde Triangle tolt mer effekt, hatt flere elementer og større trøkk, hadde jeg nok hatt dei enda.
Det finnes jo større Triangle modeller. Den til ca 60k er i familien og det er en ordentlig god høyttaler.

lovemusikk

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.11.2009
Antall liker
2.935
Torget vurderinger
8
Anonym skrev:
lovemusikk skrev:
BanjoArrne skrev:

Hva med PSB Image T6?

Det finnes jo større Triangle modeller. Den til ca 60k er i familien og det er en ordentlig god høyttaler.
Ja, det finnes endelig det. Likte meget godt lyden i Triangle så tenkt litt på det merket og.
Hvordan er det med trøkk og lavbass + trøkk i mellombassen? Da f.eks når en trommis raser over trommene må det trøkke litt. Er liksom det jeg higer etter utenom dette med god lyd.

Leikis Lyd

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.05.2006
Antall liker
2.223
Sted
Kyrksæterøra
Torget vurderinger
12
John_Harald skrev:
ptb skrev:
lovemusikk skrev:
BMW uten tvil ;D
Halleluja

ptb

Æresmedlem
Ble medlem
27.11.2008
Antall liker
19.143
Sted
Oslo
Torget vurderinger
14
lovemusikk skrev:
ptb skrev:
Hvilken bil? Er det noe vanskelig da? Har du prøvd en ekte M5 vet du den er best til en familiebil til far.
Til mor er det en Renault Grand Espace, en riktig skatt, dere bør prøvekjøre. Kanonbil.
Gudbevares.
Ærlig talt - skjønte du ikke "undertonen" i spørsmålet? ???

hifiguru

Hi-Fi freak
Ble medlem
15.07.2002
Antall liker
1.259
Sted
Porsgrunn
Torget vurderinger
1
Vidar P skrev:
Mitt tips; glem kabler, bruk de du har, de er evig gode nok; fokuser på det som betyr noe, nemlig helheten i det hele.
Ikke let etter kjappløsninger om et kvikt komponentbytte enten det er høyttalere eller annet med mindre du vil unngå den frustrerende byttekarusellen som er altfor vanlig her på HFS; hvis du vil ha god lyd så er det kun en ting som teller, det er ikke et revolversvar men derimot en kjedelig sannhet; og det er at alle involverte ledd inkl lytterommet ikke minst må fungere bra for seg og sammen.
Uten å ha lest hele tråden vil jeg si meg enig med Vidar her, helhet og synergi gir resultater. Du har jo forsåvidt synergi iom du benytter Hegel hele veien, kanskje det er der du bommer? Synes Hegel er litt søvnig, og kanskje sammen med VA gir dobbel dose?

Litt usikker på om Klipsch er veien å gå sammen med Hegel, tror ikke det blir pent men for all del, bare å prøve.

Selger du "hele skiten" så kan du skaffe et pent NAIM-system som burde gi helt andre resultater.

Janix

Overivrig entusiast
Ble medlem
20.12.2010
Antall liker
107
hifiguru skrev:
Vidar P skrev:
Uten å ha lest hele tråden vil jeg si meg enig med Vidar her, helhet og synergi gir resultater. Du har jo forsåvidt synergi iom du benytter Hegel hele veien, kanskje det er der du bommer? Synes Hegel er litt søvnig, og kanskje sammen med VA gir dobbel dose?

Litt usikker på om Klipsch er veien å gå sammen med Hegel, tror ikke det blir pent men for all del, bare å prøve.

Selger du "hele skiten" så kan du skaffe et pent NAIM-system som burde gi helt andre resultater.
Dumt å tro når man ikke vet, bare for å framheve Naim.
Hadde en Hegel P4A MkII forforsterker sammen med Lyngdorf effekt som også er veldig nøytral, og en Hegel CDP4A som spilte på Klipsch RF-83, og det låt fortreffelig med skikkelig trykk og driv.
Men som sagt er det bare å prøve.

Vidar P

Æresmedlem
Ble medlem
25.12.2003
Antall liker
275
Sted
Kristiansund
Torget vurderinger
2
Hvem fremhever Naim? Jeg oppfattet hifigurus forslag som et forslag på linje med alle andre forslag her, også på linje med ditt eget, og kan ikke se noe galt i det. Dessuten er det vel helt rett at resultatet vil bli et helt annet med helt annen elektronikk.

Janix

Overivrig entusiast
Ble medlem
20.12.2010
Antall liker
107
Greit nok, men ville heller ikke kalt Naim for "heile skiten" selv om det ikke er det som menes. Er forøvrig glad i Hegel, og i Klipsch.

hifiguru

Hi-Fi freak
Ble medlem
15.07.2002
Antall liker
1.259
Sted
Porsgrunn
Torget vurderinger
1
janix skrev:
Greit nok, men ville heller ikke kalt Naim for "heile skiten" selv om det ikke er det som menes. Er forøvrig glad i Hegel, og i Klipsch.
Kall det "hele stasen" da så er den saken biff! Bra du er glad i Hegel, jeg er glad i BL.A Naim men mye annet også. ;) ;)

hifiguru

Hi-Fi freak
Ble medlem
15.07.2002
Antall liker
1.259
Sted
Porsgrunn
Torget vurderinger
1
lovemusikk skrev:
Lurer og på rommet, hvordan dei bør stå?

Står slik nå:

http://www.hifisentralen.no/forum/index.php/topic,54983.msg1052497.html#msg1052497

Hadde dei stående slik før, kontra bildene i tråden min. Her ser dere bakover i stuen.

http://www.youtube.com/watch?v=6gQHvdTYFcw&feature=email&email=comment_received

Tips tas i mot med stor glød. :)
Hmm, hjørneplassering til en høyttaler og åpent lende til den andre? Har hørt det fungere nogenlunde i et tilfelle men det er strengt tatt "helt feil". Dersom du har mulighet til å gi høyttalerne nogenlunde lik plass rundt seg kan jo veldig mye skje med perspektiv, bredde, bass etc etc. Høye gjenstander mellom høyttalerne er heller ikke ideelt men kan være vanskelig å unngå om man har standardlengde på høyttalerkabler, bruker anlegget til film/TV og slikt.

lovemusikk

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.11.2009
Antall liker
2.935
Torget vurderinger
8
Jeg daua litt vekk fra denne tråden ser jeg.
Men tiden gikk og fikk til slutt noen tips av dei gutta med dyreste anleggene her inne.
Ga di en max pris og fikk det til. Kjøpte da Krell kav300iL, Audi physic Tempo 6, Burmester rondo 992 Cd spiller og dette vart et stort skritt videre i riktig retning.
Kjempefornøyd. Så kom oppgraderingsspøkelset. Ut gikk krell med 2x400w i 4 ohm og inn kom Burmester innstegsmodell Rondo 991 med 2x120w. Dette vart enda bedre.
Høyttalerne ut også. Og så venter vi på skattepengene og inn skal Burmester 995 MK III

Dette var riktig vei for meg. :)

Auditor

Æresmedlem
Ble medlem
27.02.2006
Antall liker
4.354
Torget vurderinger
1
Hei.
Det Hegelsettet ditt har en masse musikk i seg enda...men det er etter min mening 2 ting som er modne for skifte hos deg:
Høyttalerne og preampen...sistnevnte burde være greit...en P4A eller P30!
Men har du vurdert Sonus Faber Cremona M som oversettere? Varmere, mer oppløst og langt fra kjedelige...Kables opp med reint van den Hul-sett på signalsida, gjerne de metallfrie, og kanskje Tara Labs Air på høyttalerne?? Da bør du være i mål!! Vienna er gode, men Sonus har langt mer sjel!!!!!
Er det mulig, kan du jo også sette på Hegels beste DAC på CDP2...den er nemlig et utmerket drev.

Nå har jeg eit Hegel oppsett, P4A og H2A + CDP2A.
Cd spilleren virker god, så den trenger jeg ikke skifte.
Spiller bra det sånn sett, men engasjerer det? Nja..sånn passe, jeg syns det blir for kjedeligt.
Magisk var noen ord som ble brukt på Hegel til VA Mozart høyttalere, men..
Før noen protesterer, så må jeg si at joa, det spiller bra, men etter en tid nå blir det liksom kjedeligt.
Hører mer på min billige rørforsterker,MA.
Den vil jeg beholde uansett.
Men tingen er at jeg vil ha en transistor og.
Så spørsmålet blir hva?
Naim, Roksan og flere er jo blitt nemt før, men nemn dei gjerne igjen vis det er noe og andre merker + hvordan spiller dei?

Litt om hva jeg vil ha av lyd:

Alt, er jo enklest å skrive, men detaljert, kontroll, åpent og luftig, bredde og djupne i lydbildet,tyngde,detaljert og kontrollert bass, osv.

Noen tips til min kresne hjerne??

Ny forsterker eller nye høyttalere?
Jeg sier: skift ut høyttalerne dine til Sonus Faber Cremona M, og behold hele Hegelsettet! SÅ hiver du på balanserte vdH First Ultimate helt ned på signalsida, og Tara Labs Air 1 på høyttalerne..Vienna er gode, men mangler den sjelen Cremona M har...og FOR en topp i den Sonusen, da!! Langt fra kjedelig! Topp det hele med Hegels beste DAC på CDP2A..og seinere en P4A eller P30 pre..da er du nok i mål, og vinker farvel til arkaisk rørlyd!

Auditor

Æresmedlem
Ble medlem
27.02.2006
Antall liker
4.354
Torget vurderinger
1
Komplett Burmester låter også svært bra...Dieter B kan bygge, han! Gratulerer!

lovemusikk

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.11.2009
Antall liker
2.935
Torget vurderinger
8
Komplett Burmester låter også svært bra...Dieter B kan bygge, han! Gratulerer!
Ja, det er helt sikkert. Han vet hva han gjør på. Kan nok komme fra at han er musiker og vet hvordan det låter i virkligheten.
Fikk nå nettopp inn noen tannoy stativ til 2000 kr som skal hjelpe meg og overleve frem til skattepengene kommer.
Lytteinntrykk kommer i tråden min etter hvert. Kanksje i kveld en gang. Med Burmester utstyr låter det slett ikke gale. :)

Balle Clorin

Æresmedlem
Ble medlem
19.06.2012
Antall liker
10.397
Torget vurderinger
2
Prøv med NY musikk....( stedet for nytt anlegg..):cool:

Topp Bunn