Nei. Ikke nødvendig i det hele tatt. Men ganske tøft.Kan det virkelig være nødvendig med TO spillere??
Dagens gapskratt.Ja, men TO spillere? Hvordan klarer han seg med så få??? Er han ikke vinylentusiast?![]()
![]()
hehe.... få sugden for halv pris.........![]()
![]()
Opp med humøret!! Det er betong rund baut rund Valen salen også.Det er bare å innse det. Det låter betong hjemme i kjelleren. Ikke så rart, egentlig, for det er jo det det er.
Faen.
Ja men det er dekket med treverk og diffusorer. Rund baut!Opp med humøret!! Det er betong rund baut rund Valen salen også.Det er bare å innse det. Det låter betong hjemme i kjelleren. Ikke så rart, egentlig, for det er jo det det er.
Faen.![]()
Rart at alle disse dametrompetistene er blonde og pene.
Ikke alle. Bare de beste.Rart at alle disse dametrompetistene er blonde og pene.
Min skal stå i musikkrom i kjelleren, der det ikke er TV (skjerm). Håpet er å forenkle, med den allsidige funksjonaliteten til Oppo kan jeg klare meg uten separat DAC. Da blir det spilt SACD og BD musikkutgivelser. Men for at forenklingen skal fungere må den yte minst like godt som Rega Apollo og AN DAC3 på vanlig CD. Hvis ikke blir den bare enda en boks til, og jeg kunne heller hatt en egen SACD-spiller. Som f.eks. Marantz SA11, som jeg har vært på nippet til å kjøpe flere ganger.Vurderer å skaffe meg et lerret eller en tv og har sett på Oppo 105 til avspilling av film/musikk, ser frem til en tilbakemelding på lydkvaliteten. ..........