lille hiawata
Hi-Fi freak
Gratulerer med god spiller.
Grattis, dette må bli bra!Jepp
Diger var’n også! Må tygge litt på hvordan jeg løser det med hylleplata under. Ikke lyd enda, men det skal skje i kveld.
Svært hyggelig handel med @Cash 63 i hvert fall!
Vis vedlegget 978644
Tror jeg må grave frem en bedre Barolo og sette den i stua^Prøvd sjokolade?
Nå sitter det en NA Space arm på, men jeg har en Auris W10 på vei etter anbefaling fra Tom Egil i Endpoint. NA armen skal jeg nok rewire etterhvert.Grattis!
Hvilken arm bruker du på den?
Spenende!Nå sitter det en NA Space arm på, men jeg har en Auris W10 på vei etter anbefaling fra Tom Egil i Endpoint. NA armen skal jeg nok rewire etterhvert.
Nytt serbisk merke for Endpoint. Ikke 7´men 10´. Påstås å være en opgradering av NA Space i hvert fall. Vi får se. Har utrolig sans for Satisfy armen betjeningsmessig, så det hadde vært spennende å teste på NA. Tror ikke jeg har nerver til det, siden den skal selges.Spenende!
Auris W10 har jeg aldri hørt om før. Om den er en killer til 7k kr - bedre enn NA Space og CA Satisfy, som begge koster ca dobbelt så mye - så er den svært interessant for meg. Trenger noe rimelig til å avspille mindre gode innspillinge, sammen med en rimelig PU.
Ka e det du sier? Er Clearaudio femi? Verste jeg har hørt.. Hva er Rega da Gratulerer med fet spiller herfra ogFra feminin til maskulin spiller Grattis!
Ja har du hørt på makanKa e det du sier? Er Clearaudio femi? Verste jeg har hørt.
Har hørt at Rega vurderte å lage P10 i rosa, men konkluderte med at det ble smør på fleskKa e det du sier? Er Clearaudio femi? Verste jeg har hørt.. Hva er Rega da Gratulerer med fet spiller herfra og
Takk og takk det sammeNår man ser Hyper'n i sine nye omgivelser er det nesten man føler ett snev av anger men og andre siden kunnet den ikke fått ett bedre sted og være
God jul
Takk det samme HoJ!Ønsker deg og dine en riktig god jul.
Takk og takk og i lige mådeGratulerer med ny spiller(litt sent men) og god jul
Takk det sammeGod jul