Takk og takk det samme.Godt nyttår! Flott spenn i de fire siste der. Gratulerer også med ny grammofon, den ser veldig bra ut hos deg.
Venter bare på at Danish Audio Group kommer med platespiller som bruker denne optiske effekten til å begrense støy i den kritiske signalveien mellom vinyl og stift...Denne har litt morsom effekt:
Jo takk, er veldig happy med den!Ikke bare har det fylt seg opp med plater, men du har jaggu fått deg en ånkli spellær!
Hadde bare folk lært! Best å bare kline til, blir som regel billigst i lengden.Det der med å bare skulle ha noen få plater og en rimelig spiller viste seg å være en elendig plan
Som en kamerat av meg sier, Buy cheap, buy twiceHadde bare folk lært! Best å bare kline til, blir som regel billigst i lengden.
For Norgespakke er det inntil kr 10000,-Med mindre jeg er verdens mest naive mann, så er visst denne godsaken solgt til en hyggelig spanjol. Penger på vei til konto og sendes så snart de er mottatt. Da gjenstår bare å finne ut hvordan jeg sender den på beste måte. Postens forsikringsgaranti (summen) er jo lik null…
Vis vedlegget 994067
Til SpaniaFor Norgespakke er det inntil kr 10000,-
Ah, trodde spanjolen bodde på Jessheim eller noe. My bad.Til Spania
Posten:
Ansvar
SDR 40 (ca. NOK 400) pr. pakke pluss SDR 4,50 (ca NOK 45) pr. kg. ved skade eller tap.
Må prøve å få han til å ordne selv ja.Problemet med å selge hi-fi (og gitarutstyr) til Spania (og meste av utlandet) er nettopp dette. Hvis du ordner frakt er det du som avsender som da ev. taper en del tusen på dette ved tap eller skade. Du burde fått spanjolen til å ordne frakten og ev justert litt på prisen der etter. Jeg har alltid sagt konsekvent nei til salg til utlandet hvis dette inkluderer "norsk" frakt fra meg som avsender og ansvarlig for frakten....
For forsendelser til utlandet (m bil) så er begrensingen til Posten 8,33 SDR per kilo, dvs. kr.116,81 med dagens kurs SDR + frakt. Dette er i.h.t.Vegfraktavtaleloven (og CMR-konvensjonen). Men de står fritt til å betale mer....F.eks.hvis det er utvist grov uaktsomhet, så får man dekket tapet fullt ut. For å sikre seg kan man ta en transportforsikring, som dekker fakturasummen.Til Spania
Posten:
Ansvar
SDR 40 (ca. NOK 400) pr. pakke pluss SDR 4,50 (ca NOK 45) pr. kg. ved skade eller tap.
Bullseye!"hver gang vi gråtes"
Du har jo Ski Hifi&Vinyl ?Sitter her på gjemmekontoret og tenker at noen burde advart meg mot de løpende kostnadene ved å satse på vinyl igjen!
Nei vent...
ALLE gjorde jo det ja, sant det
Det jobbes som besatt her for å bli kvitt forrige lønn innen ny krever sin plass på konto!
Vis vedlegget 995099 Vis vedlegget 995097
Ikke nok med det. Du har blinksa på den siste Dio platenGjemmekontor dram?Sitter her på gjemmekontoret og tenker at noen burde advart meg mot de løpende kostnadene ved å satse på vinyl igjen!
Nei vent...
ALLE gjorde jo det ja, sant det
Det jobbes som besatt her for å bli kvitt forrige lønn innen ny krever sin plass på konto!
Vis vedlegget 995099 Vis vedlegget 995097
Gjett om. Har bare så mye at jeg må fordele på flerDu har jo Ski Hifi&Vinyl ?
@Hifi&Vinyl