vim
Innkjøpsansvarlig
Det er spillerne som gir bort alt Karmana - ikke supporterneTrodde du var en mer dedikert og uselvisk Leeds-supporter! Skuffet nå!
Det er spillerne som gir bort alt Karmana - ikke supporterneTrodde du var en mer dedikert og uselvisk Leeds-supporter! Skuffet nå!
Og akkurat DERRR leste Captain Slow nyheten om Leeds sin Red-Bull avtale og alt ble så meget mer forståelig.Jeg kan godt overta Whisky-forrådet ditt hvis du nå fremover kun skal drikke Red Bull? Sikkert flere som er interessert, men husk; jeg var først!
Betyr det da at vi nå endelig er enig om fordeling av Whisky og Red Bull drikkingOg akkurat DERRR leste Captain Slow nyheten om Leeds sin Red-Bull avtale og alt ble så meget mer forståelig.
Denne arbeidsdagen kommer helt i veien for humorforståelse og hifisludder!
Som gutten sa: Vi er halvveis enige. Jeg vil, men ikke hun...Betyr det da at vi nå endelig er enig om fordeling av Whisky og Red Bull drikking
Får forresten et par kjenninger av deg på besøk på lørdag, så det spørs uansett hvor mye som blir igjen og fordeleSom gutten sa: Vi er halvveis enige. Jeg vil, men ikke hun...
Kan bli tøffe tak! Jeg drikker særdeles lite ift fyllebøttene jeg kjenner. Jeg er mer den som tar et høflig glass for å holde andre med selskap.Får forresten et par kjenninger av deg på besøk på lørdag, så det spørs uansett hvor mye som blir igjen og fordele
Jasærligda!Kan bli tøffe tak! Jeg drikker særdeles lite ift fyllebøttene jeg kjenner. Jeg er mer den som tar et høflig glass for å holde andre med selskap.
Tro alltid på en bergenser som snakker i store ordJasærligda!
Og jeg er avholdsKan bli tøffe tak! Jeg drikker særdeles lite ift fyllebøttene jeg kjenner. Jeg er mer den som tar et høflig glass for å holde andre med selskap.
Kan bli tøffe tak! Jeg drikker særdeles lite ift fyllebøttene jeg kjenner. Jeg er mer den som tar et høflig glass for å holde andre med selskap.
Dette lærte vi visst på BI... Definer hovedmålgruppa og la det styre all kommunikasjon. Ikke bruk energi på hvordan du blir oppfattet av irrelevante målgrupper... Noe sånt.Da jeg var ung, så kjente jeg en fyr som gikk rundt og snakka fælt om sine erobringer. Det var liksom ikke grenser for hvor mange dåser han hadde harva over. Grovt utstyr hadde han også, alt ifølge han selv. Ryktet spredte seg raskt, men det plaget han ikke i det minste. Vi gutta som kjente han, visste jo at det var bare sprøyt! Men det betalte seg etter hvert. De jentene som var fysen på action, oppsøkte han, for de «visste» jo at der var det lett å få godis. Han trengte ikke å løfte en finger engang. Ellers snakket de styggt om ham og han var lissom så vemmelig og ekkel atte.
Og moralen med historien er, spør du? Aner ikke, så du får lete godt etter!
Ser jo ut som vi begge soverLivet er ganske kult og innimellom byr det på bekjentskaper som er godt over middels hyggelige
Takk for besøket @jorwed_ og @Evo III. God prat, litt felles matglede og et par gode glass. Hva mer kan man ønske?
En særs hyggelig kveld ble det!
Håper ikke bøttekottet utløste for mange klaustrofobiske traumer
Vis vedlegget 1028921 Vis vedlegget 1028922
Skjønner ikke hva du mener - se en gang tilSer jo ut som vi begge sover
Takk for tips. Ikke hørt denne tror jeg.Lisa Ekdahl, Grand Songs. Veldig fin!
Musikken altså
Ja, hun er en skrueTakk for tips. Ikke hørt denne tror jeg.
Har sett Ekdahl på konsert, og burde vel kjent henne igjen. Pussig lita dame med mye humor da hun stod på scena.
Når og hvor?Må-ha tenker jeg. Blir vel å ta en tur på konserten også. Er noen år siden jeg så henne live sist.
Hold utDine bønner er hørt, helt opp hit... bøtter ned nå Blir dessverre nødt til å holde meg innendørs og bedrive musikk- og hifirelaterte ting, kanskje en liten lur etter lunsjen Triste greier.
Det kan du gjerne - det stemmer joSå balansert gjorde susen? Jeg skal ikke være høy på pæra og si hva var det jeg sa!