Cash 63
Æresmedlem
Jukse plata! låter bra på allt drivverk/oppsett her kan man ikke misslykkes
Jukse plata! låter bra på allt drivverk/oppsett her kan man ikke misslykkes
God å ha på dager der man begynner å google nytt utstyr!Jukse plata! låter bra på allt drivverk/oppsett her kan man ikke misslykkes
Hvor mange har han? Var det Ove som kom med tipset?
Du får kjøre igang debatten om Direktedrevet vs. Strikk?Var vel ganske unisont fra Kristian R og Ove, at den skulle settes på for å høre litt på den snasne EMTén til @jorwed_ . Måtte ta fra dem gleden da jeg tok den under armen og stakk Gikk heldigvis uten særlig mye vold.
Det er ikke nødvendig, DD gruser strikk hver dag hele åretDu får kjøre igang debatten om Direktedrevet vs. Strikk?
Jeg gjorde jo det! Med ett ben inn i bilen og ropte inn i lokalet der han sto - trygt borte ved disken!Du får kjøre igang debatten om Direktedrevet vs. Strikk?
Det er ikke nødvendig, DD gruser strikk hver dag hele året
Joda svarte jeg, godt du ikke hørte detJeg gjorde jo det! Med ett ben inn i bilen og ropte inn i lokalet der han sto - trygt borte ved disken!
Fikk ikke helt med meg om han svarte
Beste strikken!Strikken min er direkte driven
Herregud, det er jo å lure folk! Jeg tar tre Ave Maria og kaster meg over tastaturet i skam!Stemmer dette da kjakan?
Vis vedlegget 1052545
Ja det er nok bestHerregud, det er jo å lure folk! Jeg tar tre Ave Maria og kaster meg over tastaturet i skam!
Sånn. Du så ikke Audiolaben da heldigvis
Trodde jeg hadde støv på skjermen, men det hjalp ikke å tørke den
Må ha fått det på hjernen daTrodde jeg hadde støv på skjermen, men det hjalp ikke å tørke den
Hva er det du har fått gjort med Phono Box?Pro Ject Phono Box RS tilbake i heimen etter noen dagers stereoidbehandling hos en Dr. Feelgood,
Kan jeg ikke svare helt presist på gitt, men byttet litt komponenter (kondiser på inngang m.m) til bedre kvalitet. Tror «hjelper» kvier seg for å reklamere for det og ønsker ikke noen pågang av oppdragHva er det du har fått gjort med Phono Box?
Bare pass på at RS er alene om den dual 18V strømforsyningen. Disse passer IKKE til andre modeller!Takk for tilbakemeldingen. Jeg har en Tube Box DS2, og ble bare litt nysgjerrig på om det er mer å gjøre utover rørbytte.
Strømforsyning har jeg tenkt å få tak i, så kjempefint med de du lenker til, takk skal du ha.
Da måtte jeg bygget veggdisplay ogsåVurderte og kjøpe med denne til deg idag Songs for Daddy
Vis vedlegget 1054271
Som om jeg skulle sagt det selv!Strikken min er direkte driven