Endelig, såpass må det være. Er ikke bare gamlisser der?Fy faen, jeg blir kvalm
Vis vedlegget 1062980 Fy
Tja, et sikkert tegn på at man er gamlis, er når man sitter hjemme og hamrer løs på tastaturet når man kunne ha vært her istedenforEndelig, såpass må det være. Er ikke bare gamlisser der?
Når jeg ser hva jeg har gått glipp av så, kanskje en annen gang........Tja, et sikkert tegn på at man er gamlis, er når man sitter hjemme og hamrer løs på tastaturet når man kunne ha vært her istedenfor
Nothing to see hereNår jeg ser hva jeg har gått glipp av så, kanskje en annen gang........
Var det kveldsmaten som skulle servers til @MakkinTosken en ?Fy faen, jeg blir kvalm
Vis vedlegget 1062980 Fy
Når jeg ser hvor mye gleder og begjær som lyser ut av øynene til vim01, så har jeg ikke hjerte til å rive godbiten ut av hans klamrende hender.Var det kveldsmaten som skulle servers til @MakkinTosken en ?
Kommentar til @The Gunner : Det er muligheter for deg til å prøve det samme med Tosken, på neste korsvei
Jeg benekter alt! Når jeg tenker meg om, var jeg ikke en gang der. #skyldpåAINår jeg ser hvor mye gleder og begjær som lyser ut av øynene til vim01, så har jeg ikke hjerte til å rive godbiten ut av hans klamrende hender.
Du har jo satt deg på fanget hans frivillig.Tosken føler seg litt objektifisert, husk han er et menneske med følelser han også. Ingen har spurt hvordan jeg opplevde å bli plassert i fanget til en full julenisse og bli antastet.
Sikkert Stockholm syndromet….Du har jo satt deg på fanget hans frivillig.
Prøv å se på det som en samfunnstjeneste, husk det er mange skadde skjebner i dette miljøet. Ingen nevnt, ingen glemt.Tosken føler seg litt objektifisert, husk han er et menneske med følelser han også. Ingen har spurt hvordan jeg opplevde å bli plassert i fanget til en full julenisse og bli antastet.
Ja, du gir disse ofrene et troverdig ansikt. Veldig!Tosken føler seg litt objektifisert, husk han er et menneske med følelser han også. Ingen har spurt hvordan jeg opplevde å bli plassert i fanget til en full julenisse og bli antastet.
Jaja, vi i omsorgstjenesten er vant til beskyldninger fra s.k. uskyldige klienterTosken føler seg litt objektifisert, husk han er et menneske med følelser han også. Ingen har spurt hvordan jeg opplevde å bli plassert i fanget til en full julenisse og bli antastet.
Du har hørt om Pierrot?
Nei, måtte google, men det demrer for meg, jaDu har hørt om Pierrot?
Elsker at du bryr deg, men bryr jeg meg...Etter å ha eid NAS i 15 år skal jeg holde kjeft. Men akkurat som Cadenza Red. Sanna mina ord... Uansett, krysser fingre for at det gjør susen, men tenker på gradvis og permanent komprimering grunnet trykket. Samt vektbalansen. Skulle jo holde kjeft jeg jo. Bryr meg for at jeg bryr meg.
Hvordan merker man sånn?Synes det er overraskende mye forplantning av lyd fra benkeplate, gjennom IsoAcoustics Orea Indigo, gjennom DIY plattformen under Hyperspacen, videre gjennom Inakustik elastomerføtter/skiver, deretter gjennom chassis/platetallerken og til slutt inn i pickup.
@EgelandAcoustics to the rescue? Vi gir det i hvert fall et forsøk med noen spesialdesignede føtter som skal passe inn i DIY plattformen. Så får vi se om jeg er mest fornøyd med produktet eller 30 dagers returgarantien. Service og respons på henvendelse er det i hvert fall ikke noe å utsette på!
Ble fristet etter de positive meldingene fra @ptb til å prøve.
Jeg har ikke hørt noe slikt hos meg. Kanskje vegghylle er tingen, da rokkefoten har tatt overhånd?Hvordan merker man sånn?
Du har jo vært hos meg, og mine ht er jo langt mer røslige enn dine, selv om du har en sub. Nærmere anlegget står de også, og parkettgulvet mitt er ikke på betong grunnmur heller. Kan ikke huske at du bemerket noe om vibrasjon i PU. Har satt opp WB-riggen, og heller ikke der er det noe problem. Mulig jeg er døv for sånn🫣
Faen, håper ikke du har smittet meg med nevroser!