VIMs bøttekott

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• vim

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.06.2003
    Antall liker
    11.834
    Sted
    1346
    Torget vurderinger
    8
    Ikke kødd med det det dreier seg om. Her er det hellige brødet.........you got me 😁
    Altså, kall meg treg, men jeg henger overhodet ikke med.
    Slenger derfor på en haug med 😂 😂 😂 😂 😂
    Enten er jeg verdens største captain slow, eller så er det i andre enden på tide å ha begge hendene på glasset og ikke tastaturet...

vim

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.06.2003
    Antall liker
    11.834
    Sted
    1346
    Torget vurderinger
    8
    Har nyss hatt et tilsvarende fenomen i min tråd og jeg fikk hjelp. Send PM om du ønsker tips 🤣
    Ja, jeg så det :)
    Avventer litt, men når en godt voksen familiefar skifter personlighet etter et par glass, kan man jo gå litt lei 🥴
    Ser det gir seg utslag i flere tråder i kveld.
    Gir det noen timer med romslighet, så får vi se.

Singh

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.08.2006
    Antall liker
    2.140
    Torget vurderinger
    1
    OK, tre album og ditto glass med skotsk ildvann, og jeg har mentalt trukket Hyperspacen fra markedet!
    Glad jeg ikke er på jakt etter samlivspartner, for dette er ikke bra for det sosiale lørdagskveldlivet 😂
    Du får lage plass til en snurre til.

vim

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.06.2003
    Antall liker
    11.834
    Sted
    1346
    Torget vurderinger
    8
    Da har jeg vært t/r Stabekk og hentet/testet/returnert førstepressingen av SD Gaucho.
    Interessant å se hva enkelte selgere på Finn betegner som EX tilstand. F. eks. denne, som enten hadde grov slitasje eller direkte feilpressing med tydelige felter med grums på begge sider. Selger var rask til å refundere, så liten skade skjedd. Får kose meg med de to kremplatene jeg fikk fingrene på i går :)

TTs eftf

Lost in music
    Ble medlem
    08.02.2025
    Antall liker
    1.058
    Sted
    Tonsåsen
    Da har jeg vært t/r Stabekk og hentet/testet/returnert førstepressingen av SD Gaucho.
    Interessant å se hva enkelte selgere på Finn betegner som EX tilstand. F. eks. denne, som enten hadde grov slitasje eller direkte feilpressing med tydelige felter med grums på begge sider. Selger var rask til å refundere, så liten skade skjedd. Får kose meg med de to kremplatene jeg fikk fingrene på i går :)
    Har du vurdert streaming? 🫢

vim

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.06.2003
    Antall liker
    11.834
    Sted
    1346
    Torget vurderinger
    8
    Grov misinformasjon fra @Evo III i en annen tråd fikk meg til å dra igjennom side 1 av denne i både 2023 (50th anniv) utgave og 2016 remasteren. Begge, så langt jeg kan forstå med Bernie Grundman i førersetet for remastringen.
    2023 har langt mer støy og svulstig bass, men fantastisk dynamikk. Nesten litt karikert og oppblåst.
    2016 er helt fri for det minste peiskos og låter litt slankere, bedre balansert og med mer naturlig dynamikk. En knall utgave!

Er vel album nummer 10 eller noe sånt jeg spiller i kveld, og det er veldig vanskelig å legge seg. I mine ører spiller det så tullete bra her nå, at jeg brått ikke kunne begripe hva jeg tenkte på da jeg la ut Hyperspacen til salgs. Feilen er herved rettet opp, både på HFS og på Finn :)

Gi meg et døgn eller noe vekk fra anlegget, så får jeg sikkert nye innfall 😱
    image.jpg

Porcupine

Medlem
    Ble medlem
    15.02.2009
    Antall liker
    6
    Grov misinformasjon fra @Evo III i en annen tråd fikk meg til å dra igjennom side 1 av denne i både 2023 (50th anniv) utgave og 2016 remasteren. Begge, så langt jeg kan forstå med Bernie Grundman i førersetet for remastringen.
    2023 har langt mer støy og svulstig bass, men fantastisk dynamikk. Nesten litt karikert og oppblåst.
    2016 er helt fri for det minste peiskos og låter litt slankere, bedre balansert og med mer naturlig dynamikk. En knall utgave!

Er vel album nummer 10 eller noe sånt jeg spiller i kveld, og det er veldig vanskelig å legge seg. I mine ører spiller det så tullete bra her nå, at jeg brått ikke kunne begripe hva jeg tenkte på da jeg la ut Hyperspacen til salgs. Feilen er herved rettet opp, både på HFS og på Finn :)

Gi meg et døgn eller noe vekk fra anlegget, så får jeg sikkert nye innfall 😱
    Vis vedlegget 1098302
    Er nok Martens som gjør det 😎….hva med å sjekke ut «Gutter» med Lunatic Soul. Mariusz Duda spiller stort dypt og kontant…på parker trio….. vrient å skru av..

Sist redigert:
    • Liker
    Reaksjoner: vim

vim

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.06.2003
    Antall liker
    11.834
    Sted
    1346
    Torget vurderinger
    8
    Frem og tilbake er dobbelt så langt…
    Fant frem sandblåsesand, fylte klar en haug med slappe brødposer for å stappe nedi stativene og tok av høyttalerne. Men der var det stopp! Topp og bunnplatene må være limt i tillegg til skrudd, så der skulle det visst ikke sandfylles noe lell.
    Går over til kaffe og musikk - der er suksessraten lik 💯.
    image.jpg

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn