VIMs bøttekott

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Cash 63

Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Antall liker
    31.417
    Sted
    Oslo/Grebbestad
    Torget vurderinger
    1
    Ett nysgjerrig spørsmål. Kan noen utdype litt vad forskjellene blir mellom strikk og DD? drift hastigheten er upåklaglig på Hyperspacen, der er det ikke mye og hente.

vim

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.06.2003
    Antall liker
    11.661
    Sted
    1346
    Torget vurderinger
    8
    Ett nysgjerrig spørsmål. Kan noen utdype litt vad forskjellene blir mellom strikk og DD? drift hastigheten er upåklaglig på Hyperspacen, der er det ikke mye og hente.
    Også litt spent på hvor viktig de målte forskjellene måtte være. Jeg opplever Hypern som svært stabil og fikk litt sjokk senest i går, når en Techdas til en halv million eller mer (antagelig det dobbelte) hos Mala hadde åpenbar wow&flutter, som lett kunne høres på lange toner. Det er jeg ikke vant til hjemme. @Evo III tok det som bevis på at strikk er strikk selvsagt, mens jeg tenker at den spilleren enten har en feil eller er overpriset med flere tusen prosent.
    Eller begge :)
    Edit: To be fair, så koster den visst bare litt over 400 000,- :)

MakkinTosken

Who, me?
    Ble medlem
    21.02.2020
    Antall liker
    45.914
    Sted
    og til
    Torget vurderinger
    6
    Ganske store egentlig! For noen å siden rippet jeg en låt med Dais og sammenlignet med et rip ved hjelp av en G. Finner jeg dem, skal jeg poste dem.

Mulig mange av disse avvikene går ørene ens forbi. Men jeg tenker, om man har såpass gullsans som trådens eier mener han har, burde man høre at en og samme låt aldri er like lang. 😁

vim

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.06.2003
    Antall liker
    11.661
    Sted
    1346
    Torget vurderinger
    8
    Ganske store egentlig! For noen å siden rippet jeg en låt med Dais og sammenlignet med et rip ved hjelp av en G. Finner jeg dem, skal jeg poste dem.

Mulig mange av disse avvikene går ørene ens forbi. Men jeg tenker, om man har såpass gullsans som trådens eier mener han har, burde man høre at en og samme låt aldri er like lang. 😁
    Rettet litt i teksten din.

bluesbreaker

Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Antall liker
    67.823
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    Vad får du av spiller/arm for den salg summen som kan matche Hypern? en TWA men da må du slante opp noen flere kroner. Hade jeg selv byttet nå ville jeg gått for en TechDas 5.
    @bluesbreaker Hypern bruker ikke lang tid på og få rette runde tider, den var drøy😯
    Ok.
    Mener kanskje heller at det er litt spesielt å måtte dytte i gang spilleren. Ikke noe for meg.

Hender seg at jeg er litt drøy.
    Livet blir LITT mer spennende på det viset. 😆

vim

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.06.2003
    Antall liker
    11.661
    Sted
    1346
    Torget vurderinger
    8
    NRK, Kari og Kork. Ser ut som det å bli 68 er til å leve med. Går bedre for enkelte enn for andre, for å si det sånn 😍
    IMG_0836.jpeg

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn