Ett nysgjerrig spørsmål. Kan noen utdype litt vad forskjellene blir mellom strikk og DD? drift hastigheten er upåklaglig på Hyperspacen, der er det ikke mye og hente.
Også litt spent på hvor viktig de målte forskjellene måtte være. Jeg opplever Hypern som svært stabil og fikk litt sjokk senest i går, når en Techdas til en halv million eller mer (antagelig det dobbelte) hos Mala hadde åpenbar wow&flutter, som lett kunne høres på lange toner. Det er jeg ikke vant til hjemme. @Evo III tok det som bevis på at strikk er strikk selvsagt, mens jeg tenker at den spilleren enten har en feil eller er overpriset med flere tusen prosent.Ett nysgjerrig spørsmål. Kan noen utdype litt vad forskjellene blir mellom strikk og DD? drift hastigheten er upåklaglig på Hyperspacen, der er det ikke mye og hente.
Ganske store egentlig! For noen å siden rippet jeg en låt med Dais og sammenlignet med et rip ved hjelp av en G. Finner jeg dem, skal jeg poste dem.Ett nysgjerrig spørsmål. Kan noen utdype litt vad forskjellene blir mellom strikk og DD? drift hastigheten er upåklaglig på Hyperspacen, der er det ikke mye og hente.
Rettet litt i teksten din.Ganske store egentlig! For noen å siden rippet jeg en låt med Dais og sammenlignet med et rip ved hjelp av en G. Finner jeg dem, skal jeg poste dem.
Mulig mange av disse avvikene går ørene ens forbi. Men jeg tenker, om man har såpass gullsans som trådens eiermener hanhar, burde man høre at en og samme låt aldri er like lang.![]()
Da skjønner jeg hvorfor du holder døren på gløtt for DD!Rettet litt i teksten din.
Ok.Vad får du av spiller/arm for den salg summen som kan matche Hypern? en TWA men da må du slante opp noen flere kroner. Hade jeg selv byttet nå ville jeg gått for en TechDas 5.
@bluesbreaker Hypern bruker ikke lang tid på og få rette runde tider, den var drøy![]()
Oppsiktsvekkende!når en Techdas til en halv million eller mer (antagelig det dobbelte) hos Mala hadde åpenbar wow&flutter, som lett kunne høres på lange toner.