God bedring!Kneoperert og klar for et par dager foran anlegget.
Vis vedlegget 1108550
Mange takk!God rekonvalesens etter inngrepet uten for mye smerter ønskes demses her i fra.
Så er det å håpe at hustes frue har såpass sympati for pasienten at flytende smertestillende og fast føde serveres raskt ved behov![]()
Mange takk!
Har allerede rukket å fortære to Napoleonskaker, så dette lover faktisk ganske godt mht. hotellservicen![]()
Dette lover godt for kommende hiberneringsperiodeKrya på dig![]()
Skal nok ordne seg ja. Blir spennende å teste rød trekantcoctail fra apoteket og et par glass skotsk.God bedring og du har vel et par flasker smertestillende fra Skottland stående![]()
Ikke gjør det da. morfin + etanol (kan bli) = generell anestesi. Da bør du ha oksygentilførsel.Skal nok ordne seg ja. Blir spennende å teste rød trekantcoctail fra apoteket og et par glass skotsk.
Nei, det var en (dårlig) spøkIkke gjør det da. morfin + etanol = generell anestesi. Da bør du ha oksygentilførsel.
Aldri for sent å bli voksen. Må nok ta en øreskylling med Bon Scott snart, så det ikke setter seg.Gratulerer som lett tilårskommen asylant![]()
Bør streame Bon Scott da. Det virker jo å være den nye vinen i OVKAldri for sent å bli voksen. Må nok ta en øreskylling med Bon Scott snart, så det ikke setter seg.
Grei oppsummering på 400 års musikkhistorieHar skjønt at Paganini var rask og at Bach slett ikke var helt på bærtur.
Vivaldi kan jeg fort venne meg til og Beethoven skal få være i fred for meg En stund til.
De har komponert mye filmmusikk de gutta der..Utvider horisonten
To timer med tilnærmet hjelpeløs famling i klassiskens verden, på jakt etter noe som vekker følelser ut over søvnig, aggressiv eller bare ufokusert.
I dag har jeg lært at:
Det er overraskende mye som er produsert gjennom 400 år !
Blir en del svisker, mye kontrabass og cello, samt piano og små strykeorkestre.
Har skjønt at Paganini var rask og at Bach slett ikke var helt på bærtur.
Vivaldi kan jeg fort venne meg til og Beethoven skal få være i fred for meg En stund til.
Når jeg blir stor, skal jeg høre en hel Mahlerkonsert uten å verken knuse kaffekopp eller sovne i stolen. Er ikke der helt enda
Nå cellosvisker og snart en whisky for å feire at trekantmedisiner utgår fra i dag av.
Vis vedlegget 1109613
Det er flere som har sans for celloNå cellosvisker og snart en whisky for å feire at trekantmedisiner utgår fra i dag av.
Utvider horisonten
To timer med tilnærmet hjelpeløs famling i klassiskens verden, på jakt etter noe som vekker følelser ut over søvnig, aggressiv eller bare ufokusert.
I dag har jeg lært at:
Det er overraskende mye som er produsert gjennom 400 år !
Blir en del svisker, mye kontrabass og cello, samt piano og små strykeorkestre.
Har skjønt at Paganini var rask og at Bach slett ikke var helt på bærtur.
Når jeg blir stor, skal jeg høre en hel Mahlerkonsert uten å verken knuse kaffekopp eller sovne i stolen. Er ikke der helt enda
Nå cellosvisker og snart en whisky for å feire at trekantmedisiner utgår fra i dag av.
Vis vedlegget 1109613
Å, du har Porta Pro. Da blir det jo ikke så stor oppgradering med FT1 allikevel daKjører iPod nano og Koss porta pro, så er jeg safe.
Kanskje ikke helt pk i disse dager, men anbefaler en tur nordøstover fra mellomeuropa i jakten etter verker som vekker følelser…på jakt etter noe som vekker følelser ut over søvnig, aggressiv eller bare ufokusert.
Vel, vi lytter jo til amerikansk pre (og post) Trump , så why not. Det blir helgens pensum på dannelsesreisenKanskje ikke helt pk i disse dager, men anbefaler en tur nordøstover fra mellomeuropa i jakten etter verker som vekker følelser…
Tchaikovsky gir deg både 1812, nøtter og svaner. Dostojevskij hadde også noen rysare![]()
Antagelig ikkeÅ, du har Porta Pro. Da blir det jo ikke så stor oppgradering med FT1 allikevel da![]()