motoren
Æresmedlem
Flott knippe plater du har fått i hus Ha en fin helg
mvh
mvh
Ja takk og takk det samme!Flott knippe plater du har fått i hus Ha en fin helg
mvh
Knitrer som en nistepakke, men lyden er veldig god. Får kjøre en full rens til og høre om det hjelper litt.Spennt og høre hvordan ditt ex av Sophie Z spiller, er den smittet med press bakterier?
Hvis du virkelig ønsker action, så poster du et annet sted enn i din egen tråd, tøffenLurer alvorlig på om klientellet på HFS har gått i koma, når ikke en gang svindyre duppeditter som dette kan erte opp en krangel på en fredag (og etterfølgende)
Neida, jeg var skeptisk selv, men er åpen for nye erfaringer heldigvis.
Frid er en plugg ja og hadde jeg giddet å ta ut Puritan av anlegget, hadde jeg kanskje hatt effekt av den. Når effekten er målet, ser jeg ikke poenget med å lette etter andre fixer enn den jeg allerede har stor glede av.
Bad Caten din bekrefter jo bare at skikkelige gitarister ikke skal vaske klær!
Får være grenser for overmotHvis du virkelig ønsker action, så poster du et annet sted enn i din egen tråd, tøffen
Har akkurat spretta min Zelmani.Knitrer som en nistepakke, men lyden er veldig god. Får kjøre en full rens til og høre om det hjelper litt.
Hvordan var ditt ex?
Både Zelmani (gull), Norah (sort) og Guy/Wells (splatter blå/transparent) hadde ganske mye steady knitring faktisk. Ikke krise, men irriterende nok. Knopfler (babyblå) var ganske OK og låter veldig bra. Gull og splatter var litt som fryktet. Jeg har inntykk av at det ofte ikek er de mest støyfrie.
Ikke så gærn som du beskriver det er noe hørbart mellom sporene, fikk samboer og lytte til siste spor A side hun har da betydlig bedre ører enn meg hun hører litt innledningsvis som siden er avtagende.Knitrer som en nistepakke, men lyden er veldig god. Får kjøre en full rens til og høre om det hjelper litt.
Hvordan var ditt ex?
Både Zelmani (gull), Norah (sort) og Guy/Wells (splatter blå/transparent) hadde ganske mye steady knitring faktisk. Ikke krise, men irriterende nok. Knopfler (babyblå) var ganske OK og låter veldig bra. Gull og splatter var litt som fryktet. Jeg har inntykk av at det ofte ikek er de mest støyfrie.
Samme her. Ser ut som gullrøra ikke er blandet ordentlig utHadde det bare vært mellom sporene kneppene finnes, kunne jeg latt det passere uten kommentarer
Jeg har sett litt nøyere på mitt eksemplar.
I godt lys ser jeg urenheter og "kuler" eller bobler med det blotte øye. Ikke rart det er "peiskos"
Vis vedlegget 1017044
Vis vedlegget 1017045
Platekompaniets pris :Hva koster disse platene? Det er jo direkte defekter som vises på de bildene.
Her syns jeg det er på sin plass med en mail til MOV og fortelle dem vad de driver og gir ut kanskje er stampers'n ikke hoved problemet? men kanskje hen som trur hen driver og steker vafflerSamme her. Ser ut som gullrøra ikke er blandet ordentlig ut
Vis vedlegget 1017051 Vis vedlegget 1017052
Gammel snipping det der. Jeg sendte de en mail om dette, og fikk svar om at det var feil. Prisen er nå endret.
Mailet imusic nå, så får vi se hva de sier - om det er håp om et bedre ex. Får sikkert bare beskjed om å dokumentere at jeg destruerer plata og får velge mellom ny og utestet, eller refusjon.Her syns jeg det er på sin plass med en mail til MOV og fortelle dem vad de driver og gir ut kanskje er stampers'n ikke hoved problemet? men kanskje hen som trur hen driver og steker vaffler
Da gjenstår bare at du tar deg bryet med å svare alle utover kveldenBlir fort litt stille her en lørdagskveld
I svarte helvete... er dere helt syke blitt???Platekompaniets pris :
Vis vedlegget 1017065
Jeg har betalt en del mindre
(Har nok vært litt i tåka eller har pølsefingre den som har satt dette på nett)
Det var nå du ble for gammel 🫵I svarte helvete... er dere helt syke blitt???
Og det er jeg glad for! Har bestemt meg for å avvikle vinyl og vinylrelaterte samlinger.Det var nå du ble for gammel 🫵
Det har jeg full forståelse for. Det begynner å koste mer enn det smaker. Måtte bare egle littOg det er jeg glad for! Har bestemt meg for å avvikle vinyl og vinylrelaterte samlinger.
Når starter salgetOg det er jeg glad for! Har bestemt meg for å avvikle vinyl og vinylrelaterte samlinger.
Bedre å piske opp stemningen og så stikke.Da gjenstår bare at du tar deg bryet med å svare alle utover kvelden
Det var slik vi pønkere gjorde med de lokale raggarna som skulle gi oss juling, nå var vi litt bedre trent enn dem og kunne løpe foran og erte demBedre å piske opp stemningen og så stikke.
Da håper vi på en skavankfri opplevelse med dette firkløveretSå har man vært i Ski igjen da 🫣
Før var svigermor det mennesket i Ski som gjorde kona mest bekymret.
Nå er det @jorwed_
Vis vedlegget 1017306
Halvveis i bunken er det 100% frydDa håper vi på en skavankfri opplevelse med dette firkløveret
Jeg vet, men det blir så alt for lite brukt. Har blitt gammel^ That’s no fun
Ja, det er den. En fantastisk plate tvers igjennom. Flott produksjon og ikke et knyst å høre av rillestøy.Er det denne du har?
Antagelig en av de mest vellydende platene jeg har. Musikken er også på stell.