Sikkert. Bare døpt om til diffusorer og multiplisert prisen med XEr det innmaten til bikuber...?
TakkskarrufaenmeghaOg så er det greit å ha i mente at det kan forbedres. Når OCD’en kommer kan de jo henges rett med muligheter for enda bedre lyd
Vis vedlegget 1038366
Synes det ser meget bra ut. Jeg tror jeg hadde vurdert en treplate i samme farge som diffusorer, bak platespilleren. Da hadde det blitt litt mindre synlig den utsparingen der.Sånn!
Og lyden?
Sortere bakgrunn, mer luft, kona kom løpende, bikkja også, osv.
Sier ikke mer
Vis vedlegget 1038357 Vis vedlegget 1038358
Satt akkurat og tenkte det sammeSynes det ser meget bra ut. Jeg tror jeg hadde vurdert en treplate i samme farge som diffusorer, bak platespilleren. Da hadde det blitt litt mindre synlig den utsparingen der.
Takk og takk det samme! Danskeapen er en trofast sliter han jaBle flott det og apen henger i . Riktig god helg og kos deg med musikken
Gratulere, ser bra ut!Da sier jeg meg ferdig med prosjekt frontvegg!
Mye styr for lite, men vel verdt innsatsen både visuelt og ikke minst lydmessig.
Feirer med Bertine.
Vis vedlegget 1038883
Vis vedlegget 1038884
Mer PRAT da altsåNy router fra Altibox i dag, så hvis jeg skriver noe som ikke gir mening heretter, så er det noe galt med routeren.
Gikk nesten for lett å installere
Og med ny WiFi6 router, måtte jeg jo ha ny og mer jålete extender (Mesh) på musikkrommet, så nå spiller alt så mye raskere også. Godt jeg har vinylen til rolige låter!