For en som er litt ustø og usikker, kan du komme med noen føringer?Nå ble det så mye sutring på deler av HFS at jeg må sette på litt terapi. Tråden er åpen for kritikk av alt fra strikk til føtter og musikksmak
Vis vedlegget 1060137
Selvsagt. Det er tight toleranse her, men et lite hint: Hvis @MakkinTosken synes det er for drøyt, så er det verdt å reflektere litt før du poster. Alt annet er greitFor en som er litt ustø og usikker, kan du komme med noen føringer?
Mv
Prøver å finne på noe å skrive, noe rundt injurierende kraft, men kommer ikke helt i målSelvsagt. Det er tight toleranse her, men et lite hint: Hvis @MakkinTosken synes det er for drøyt, så er det verdt å reflektere litt før du poster. Alt annet er greit
Bare prøv, så kommer det nok noe brukbart!Prøver å finne på noe å skrive, noe rundt injurierende kraft, men kommer ikke helt i mål
Yep. Når en hyggelig bekjent ville ha C Red, så er det på tide å stille nysgjerrigheten på denne som jeg har hatt i bakhodet siden jeg byttet ut Clearaudioen.Umami ?
Tror det blir et heldig bytte!Yep. Når en hyggelig bekjent ville ha C Red, så er det på tide å stille nysgjerrigheten på denne som jeg har hatt i bakhodet siden jeg byttet ut Clearaudioen.
Glenrothes er snadder fra øverste hylle. Ble så glad da den endelig ble tilgjengelig som en egen single malt. Kjempepopulær hos blendere,Mens fårikålen putrer og gjør seg klar for innrykk av «barna» i morgen, koser Glen, Alan og jeg oss på gutterommet.
Vis vedlegget 1060847 Vis vedlegget 1060848
Knall bra plateMens fårikålen putrer og gjør seg klar for innrykk av «barna» i morgen, koser Glen, Alan og jeg oss på gutterommet.
Vis vedlegget 1060847 Vis vedlegget 1060848
Lenge siden jeg har spilt den, men nå vurderer jeg å spandere på en jåleutgave. Men da må man jo ha Eye in the sky også…Knall bra plate
Denne posten hadde jeg visst oversett.Lagde ikke du nytt plint til NASen? Drømte alltid om noe i stein til min, men fikk aldri fingærn ut. Hender jeg tar meg i å savne gamle sveive gramofonen min...
Takker!Grattis med enda en ny pu Jeg syns den spiller veldig godt rett fra boks og fortsetter med det uten noen store forendringer underveis....
Takk!Gratulere med ny Pickup!
Det var jo bare beinhard disiplin siste del av forrige måned - men nå er det bare NØDVENDIGE innkjøp!Det er bare så deilig med kjøpestopp! Slitan
Må man, så må man, grattis!Det var jo bare beinhard disiplin siste del av forrige måned - men nå er det bare NØDVENDIGE innkjøp!
Sånn er det bare - takkMå man, så må man, grattis!
En winfeld hjelperKan ikke huske å ha hørt denne låte SÅ bra noen gang.
Vis vedlegget 1061587
Jeg var antagelig den siste til å innse det selvNoen ganger må man gå noen omveier for å komme frem.
Jeg VISSTE jo at du ikke kom til å slå deg til ro med Cadenza Red og at du måtte ende med en Umami. Som tidligere eier av Umami Red, kan jeg godt forstå din begeistring.
Gratulerer!
Takker!Jeg har sett i tidligere poster her at du ikke er helt fremmed for å bruke noen kroner på plater for å få en best mulig opplevelse av favorittene. Du får høre om Jørgen kan trylle fram denne.
Vis vedlegget 1061628
Den låter ganske mye bedre enn de andre utgavene jeg har. Samme gjelder forøvrig Pirates. 2X45 hvis det ikke skremmer deg å skifte side oftere. Lydmessig er det verdt det. Gratulerer med den blå. Fin pickup.