VIMs bøttekott

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    71.415
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Det får du prøve ja 😅
    Gikk bra med meg når jeg måtte passe på dem alene i Horten.
    Ja, eller ganske bra da, hvis man ser bort fra et par kompromitterende bilder etter midnatt…
    Ser mønsteret i ryggdekningen man ikke får fra Foldnes her når det gjelder!
    Bra og bra. Det bilde av deg og Makkintosken har vel fått både den ene og andre til å grafse ut øynene og blitt komfortabel med å vandre i skyggenes dal!

vim

Innkjøpsansvarlig
    Ble medlem
    19.06.2003
    Antall liker
    9.975
    Sted
    1346
    Torget vurderinger
    8
    Ellers kan du levere spilleren til skomaker"n for en hel suling, eller en regumering hos dekkman😃
    Fått noen krumilur piller ikveld hos beinkapper"n, jeg har alibi for sleivkjeft🤪
    Du er jo svensk og har ALLTID alibi :ROFLMAO:
    Skjønner at du solgte før regummiering ble påkrevet!

Håper det går bra med hofta, for å være litt seriøs.

MakkinTosken

Who, me?
    Ble medlem
    21.02.2020
    Antall liker
    43.013
    Sted
    og til
    Torget vurderinger
    6
    Ja, eller ganske bra da, hvis man ser bort fra et par kompromitterende bilder etter midnatt…
    :cry: Trodde vi hadde det hyggelig jeg. Jeg er tross alt en veteran i NAS leieren med 19 års erfaring med merket, trodde du var lykkelig over å kunne gni NAS Buddhaen på magen, for lykke liksom? Du så glad ut...

vim

Innkjøpsansvarlig
    Ble medlem
    19.06.2003
    Antall liker
    9.975
    Sted
    1346
    Torget vurderinger
    8
    :cry: Trodde vi hadde det hyggelig jeg. Jeg er tross alt en veteran i NAS leieren med 19 års erfaring med merket, trodde du var lykkelig over å kunne gni NAS Buddhaen på magen, for lykke liksom? Du så glad ut...
    Forskjell på ekte- og offentlig innrømmelse vet du :love:

vim

Innkjøpsansvarlig
    Ble medlem
    19.06.2003
    Antall liker
    9.975
    Sted
    1346
    Torget vurderinger
    8
    Satt egentlig på DP Burn, men begynte å irritere meg over at her hadde man en av verdens aller beste vokalister, og så får BASSISTEN - av alle - grini seg til å ta masse vokalplass 🤔
    Så da runder jeg av dagen med å hylle en legende.
    R.I.P.!
    IMG_0255.jpeg

ptb

Æresmedlem
    Ble medlem
    27.11.2008
    Antall liker
    18.649
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    14
    ^ Har egentlig ikke skjønt hva den fjæla under spillerbasen har for misjon. Er det slik at føttene på basen akkurat går utenfor topplata på racket?

vim

Innkjøpsansvarlig
    Ble medlem
    19.06.2003
    Antall liker
    9.975
    Sted
    1346
    Torget vurderinger
    8
    ^ Har egentlig ikke skjønt hva den fjæla under spillerbasen har for misjon. Er det slik at føttene på basen akkurat går utenfor topplata på racket?
    Jepp, den originale basen stakk utenfor. Den er silikonlimt og kan ikke fjernes, så der står den :).

• Liker
    Reaksjoner: ptb

ptb

Æresmedlem
    Ble medlem
    27.11.2008
    Antall liker
    18.649
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    14
    Satt egentlig på DP Burn, men begynte å irritere meg over at her hadde man en av verdens aller beste vokalister, og så får BASSISTEN - av alle - grini seg til å ta masse vokalplass 🤔
    Hughes var jo i 2015/16 i samtaler med Blackmore om bassist-rollen når Rainbow skulle gjenopplives for en siste turne-runde , men takket nei når han ikke samtidig ville få en (delvis) vokal-rolle, som han hadde i DP.

vim

Innkjøpsansvarlig
    Ble medlem
    19.06.2003
    Antall liker
    9.975
    Sted
    1346
    Torget vurderinger
    8
    Hughes var jo i 2015/16 i samtaler med Blackmore om bassist-rollen når Rainbow skulle gjenopplives for en siste turne-runde , men takket nei når han ikke samtidig ville få en (delvis) vokal-rolle, som han hadde i DP.
    Krevende fyr!
    God stemme, for all del, men jeg har ikke sansen for den «all inn - all the time» stilen.
    Og når man har selveste Coverdale som alternativ…

Powerpoint

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Antall liker
    13.833
    Krevende fyr!
    God stemme, for all del, men jeg har ikke sansen for den «all inn - all the time» stilen.
    Og når man har selveste Coverdale som alternativ…
    Nå spiste vel herr Gillan begge de herrer Coverdale og Hughes til lunsj i sine velmaktsdager efter min mening ;)
    Ellersmessig enig i din observasjon av Glen Hughes vokale virkefelt med "all in all the time!"
    Det blir noe slitsomt i lengden, men du verden som en annen og annen konsert med herremannen gjør seg.

PS! Gratulerer med ny RIAA fra øverste hylle :cool:

vim

Innkjøpsansvarlig
    Ble medlem
    19.06.2003
    Antall liker
    9.975
    Sted
    1346
    Torget vurderinger
    8
    Nå spiste vel herr Gillan begge de herrer Coverdale og Hughes til lunsj i sine velmaktsdager efter min mening ;)
    Ellersmessig enig i din observasjon av Glen Hughes vokale virkefelt med "all in all the time!"
    Det blir noe slitsomt i lengden, men du verden som en annen og annen konsert med herremannen gjør seg.

PS! Gratulerer med ny RIAA fra øverste hylle :cool:
    Takk og takk. Og helt enig mht. Gillan!

bluesbreaker

Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Antall liker
    65.208
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    Takk for det!
    Gikk som det måtte med et hjemlån ja :)
    Det må man være forberedt på når man tar sjansen på å ta hjem noe fra øverste hylle.
    Tipper dette er end-game mht riaa, så da har du en ting mindre å tenke på om natta. 😊

Forresten var jeg på Mala denne uka og hørte maken til høyttalerne dine, - Parker Duo.
    Oppsatt i det store demorommet der spilte det så bra, at jeg var rett og slett litt betatt.
    Har skrevet litt mer i tråden min.
    Vil tro det er bra liv, og godt å være i bøttekottet. 👍

vim

Innkjøpsansvarlig
    Ble medlem
    19.06.2003
    Antall liker
    9.975
    Sted
    1346
    Torget vurderinger
    8
    Det må man være forberedt på når man tar sjansen på å ta hjem noe fra øverste hylle.
    Tipper dette er end-game mht riaa, så da har du en ting mindre å tenke på om natta. 😊

Forresten var jeg på Mala denne uka og hørte maken til høyttalerne dine, - Parker Duo.
    Oppsatt i det store demorommet der spilte det så bra, at jeg var rett og slett litt betatt.
    Har skrevet litt mer i tråden min.
    Vil tro det er bra liv, og godt å være i bøttekottet. 👍
    Da har jeg noe å lese til kaffen i ettermiddag i din tråd :)
    Ja, Parker er en ekstremt god høyttaler og jeg ser ikke for meg at de skal noe sted på mange år. Jeg var på Mala og hørte på de nye Ø Frigg og det var veldig bra det, men skikkelig opptur å gå over i naborommet og høre Parker.
    Livet i Bøttekottet smiler :)
    Skulle ønske det var plass til flere gjester der, men de som vil er velkommen til å ha sosial base i stua og lytte én og én (eller to svært gode venner) :)

bluesbreaker

Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Antall liker
    65.208
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    Kunne vært artig det. 👍🙂
    Spiller jo bass og er samtidig gode på detaljer disse Parker Duo, så jeg forstår godt at du har jobba en del med rommet ditt.
    Kos deg med kaffen i efta.

• Liker
    Reaksjoner: vim

vim

Innkjøpsansvarlig
    Ble medlem
    19.06.2003
    Antall liker
    9.975
    Sted
    1346
    Torget vurderinger
    8
    På lån fra andre siden av kloden. Spent nå!
    Lånegiver er en prankster, så det vil absolutt ikke overraske meg om han har kjøpt en kinakopi og later som han har sendt meg sine originale (som jeg vet han eier), for å få meg til å si at de et helt magiske 🤔😅
    IMG_0467.jpeg

MakkinTosken

Who, me?
    Ble medlem
    21.02.2020
    Antall liker
    43.013
    Sted
    og til
    Torget vurderinger
    6
    Synes det er godt å se at ikke alle har mistet barnetroen, men fortsatt krydrer, denne etterhvert så ensrettede hobbyen, med litt magi! 💕

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn