Er den ja og ja, den låter umiddelbart endgame RIAA. Nå blir det å telle penger og lytte mer i helgen, så får vi se. Sier ikke takk helt endaEr det pH1000 du leker med? Lukter end game på phonofronten, dette.
Jeg bare sier grattis, jeg![]()
![Smilende fjes med smilende øyne :blush: 😊](https://cdn.jsdelivr.net/gh/joypixels/emoji-assets@5.0/png/64/1f60a.png)
|
Er den ja og ja, den låter umiddelbart endgame RIAA. Nå blir det å telle penger og lytte mer i helgen, så får vi se. Sier ikke takk helt endaEr det pH1000 du leker med? Lukter end game på phonofronten, dette.
Jeg bare sier grattis, jeg![]()
Hehe, denne er så dyr at jeg måtte legge om taktikken litt:Kom kona, hunden mfl springende inn for og lytte til PH-1000
God helg![]()
Prisen har vel ikke noe å si, du har den jo bare på lånHehe, denne er så dyr at jeg måtte legge om taktikken litt:
Kona sprang ut og DERETTER pakket jeg ut Gold Noten og plasserte den diskret i racket
Men bikkja var henrykt så klart!
Jeg glemmer visst det jaPrisen har vel ikke noe å si, du har den jo bare på jån![]()
Godt poeng.Husk det er bare halv skatt i desember. Ungene har det de trenger, og er like glad i pappa selv om de bare får et Flaxlodd til jul.
Hvilken plate er det?Muligens den råeste gitarsounden på denne siden av årtusenskiftet!
Og lyden på plata, musikken i seg selv og trommingen til Danny Carey især. Steike!
Vis vedlegget 1070677
Tool, Fear Inoculum. Start med låta PneumaHvilken plate er det?
Njaaa, offisielt er det hjemlån, men det låter knallKan det gratuleres med ny riaa?
Slapp bookmakerAnnonsering og info
Jeg tar ikke lenger imot spill der GN PH1000 blir værende hos vim01.
Utbetaling av riktig tipperesultat skjer ved henvendelse, men dessverre er det svært lite å hente.
Peiler litt, men alt kan skje. Den er fortsatt latterlig god til pølsepris.Pro-Ject ligger til salgs ser jeg![]()
Kontoen min sitter på den ene skulderen og hvisker «ikke gjør det» og på den andre skulderen sitter en liten pusling og hvisker «det er mye mere slam og punch (han må være britisk) når du streamer!». Han siste fyren har jo rett, men resten av kroppen skriker «KJØP DEN!!!» 🥹Ikke noe tull her nå. Jeg har innfunnet meg med at det ikke blir PH-1000 på meg i denne omgang. Kontoen sier tusen takk for at du tar den![]()
Har slitt med det samme🥹 Er grunnen til at jeg ikke fikk ut fingeren. Har du testet min PH-10 med PSU i ditt oppsett? Bare lurer på forskjellenKontoen min sitter på den ene skulderen og hvisker «ikke gjør det» og på den andre skulderen sitter en liten pusling og hvisker «det er mye mere slam og punch (han må være britisk) når du streamer!». Han siste fyren har jo rett, men resten av kroppen skriker «KJØP DEN!!!» 🥹
Testet PH-10 (med og uten PSU) en kort kveld før jeg kjøpte Phono boxen. Klart bedre med PSU. Likte Pro-Ject bedre enn PH-10 uten PSU. Mer åpen, oppløst og dynamisk. Med PSU kanskje en liten fordel til PH-10, men hukommelse og lyd er vanskelig synes jeg.Har slitt med det samme🥹 Er grunnen til at jeg ikke fikk ut fingeren. Har du testet min PH-10 med PSU i ditt oppsett? Bare lurer på forskjellen![]()
Skjønner at det er vanskelig men å sammenligne PH-10 med psu og PH-1000 er kanskje ikke så lett etter hukommelsen. Men tørr du å prøve?Testet PH-10 (med og uten PSU) en kort kveld før jeg kjøpte Phono boxen. Klart bedre med PSU. Likte Pro-Ject bedre enn PH-10 uten PSU. Mer åpen, oppløst og dynamisk. Med PSU kanskje en liten fordel til PH-10, men hukommelse og lyd er vanskelig synes jeg.
Nja, med Pro Jecten som en slags mellomreferanse da, så vil jeg si at PH1000 er et solid steg opp med tanke på oppløsning, stort lydbilde og mikrodynamikk. Låter rett og slett dyrere, men ikke 5 ganger dyrereSkjønner at det er vanskelig men å sammenligne PH-10 med psu og PH-1000 er kanskje ikke så lett etter hukommelsen. Men tørr du å prøve?![]()
Ingenting låter 5 ganger bedre. Tror ikke du finner noe bedreNja, med Pro Jecten som en slags mellomreferanse da, så vil jeg si at PH1000 er et solid steg opp med tanke på oppløsning, stort lydbilde og mikrodynamikk. Låter rett og slett dyrere, men ikke 5 ganger dyrere![]()
Har hørt, streamet og kjøpt en del av det hun har gjort, både solo og med Bonamassa, men dette er kanskje hennes beste for min del.Sitter på tuben nå så den skal jeg sjekke utLiker hun veldig godt
mvh
Fare for det. Har vel brukt 70% av de få timene jeg har vært hjemme siden torsdag på å nyte musikk - det sier vel sitt.Den får nok permanent opp hold.![]()
Sant. Og nå som vi blir tvunget til å flytte pengene over til Nordea fra Danske Bank, er det jo digg å ikke ha så mye å dra på…Husk at skulle vi flydd å bært på pengene hadde de kommet med håndtak.Er det cash er det håp mener jeg
bare å kline til!
Nettopp!Sant. Og nå som vi blir tvunget til å flytte pengene over til Nordea fra Danske Bank, er det jo digg å ikke ha så mye å dra på…
Kjøp en til, så får du stereo. Anbefales av 1:1 selger!Jeg har en slik Pro-Ject som du og synes den gjør en god jobb, men så er det jo dette spøkelse som heter oppgradering som kommer snikkende å forderver impulskontrollen å da er det gjort.![]()