Skjønner jeg godt - de er veldig bra!Min Soundeck forlater meg ikke...
Kan ikke få med seg altSynd jeg ikke fikk det med meg. Matter er interessante, og det har etter hvert samlet seg opp en pen liten samling her
Hvorfor solgte du, og hva mer tror du at du får med den nye ettellerannen?
Kanskje dumt å selge først, så man ikke får sammenlignet?
Takk det samme! Skulle bare ønske flere repress DS album var på støyfri vinyl. Denne er grei, men langt fra feilfri.Ja det er et veldig bra album
Nyt kvelden Mr
mvh
Men det er fint att du kjøper opp plater som er støyfulle, en for lagetTakk det samme! Skulle bare ønske flere repress DS album var på støyfri vinyl. Denne er grei, men langt fra feilfri.
Tror bare noen er tunghørte jeg ass!Men det er fint att du kjøper opp plater som er støyfulle, en for laget![]()
så slipper vi andre få dem levert
![]()
Det er noen som får det til.......Skulle bare ønske flere repress DS album var på støyfri vinyl. Denne er grei, men langt fra feilfri.
Er nok en Grundman US import man skulle kjøpt ja.Det er noen som får det til.......![]()
Er messe søndag 23.03. også?Og akkurat derrrr gikk det opp for meg at hifimessa er samme lørdag som jeg skal på Nordic Pink Floyd show i Oslo.
Jaja, rekker noen timer på dagen og et par lunsjpils med noen kjekke, unge herrer fra HFS da![]()
Hmmm., kanskje jeg har lagt inn feil dato en gang for lenge siden. Øyner håp og sjekker...Er messe søndag 23.03. også?
Har på hytta en Pioneer PL-L1000 med original gummimatte. I direkte sammenligning med DAC, merker jeg manglende definisjon/kontroll i bassen. Er det noen av disse after-market mattene som strammer opp bassen, mon tro?Kan ikke få med seg alt
Har lyst til å teste Stack audio sin matte. Selge før kjøpe er 2025 ambisjonen. Dømt til å sprekke![]()
Det var noe av det jeg merket at Soundeck bidro med, selv om det jo ikke er dramatiske endringer vi snakker om.Har på hytta en Pioneer PL-L1000 med original gummimatte. I direkte sammenligning med DAC, merker jeg manglende definisjon/kontroll i bassen. Er det noen av disse after-market mattene som strammer opp bassen, mon tro?
@The Gunner
+1Det var noe av det jeg merket at Soundeck bidro med, selv om det jo ikke er dramatiske endringer vi snakker om.
Etter sigende skal Stack audio gi litt samme effekt og det er definitivt hva jeg har merket med deres dempeføtter i hvert fall.
Det funker fint med enkel-radet platebørste på remdrift og dobbel-radet platebørste på DD..........uten platestrammer så skled vinylen litt når man la på platebørsten.
Skjønner hva du mener, men det var vinylen som spant - ikke tallerkenenDet funker fint med enkel-radet platebørste på remdrift og dobbel-radet platebørste på DD.......