Riaa'n er smått fleksibel også med mulighet for å tilpasse pickup/laster på frontenRett og slett noe å satse på om jeg hiver meg på vinyl igjen ������
Riaa'n er smått fleksibel også med mulighet for å tilpasse pickup/laster på frontenRett og slett noe å satse på om jeg hiver meg på vinyl igjen ������
Beovox M100
Kan du forklare hvordan dette filteret fungerer?
Skjema?
Kjenner godt den teorien, men at spolene er beregnet på å vekselvirke med hverandre hener neppe på greip, så man har nok vurdert efffekten som for liten til å bry seg om...
Vi klarer vel 2-3 poster med tilleggsopplysninger om bilder/komponentene som blir lagt ut eller ?Ta teorier og lengre diskusjoner i en annen tråd, dette er i utgangspunktet en blidetråd, ok?
Hadde en slik en for noen år siden, god forsterker men tålte ikke lave impedanser....og jeg kjenner at jeg savner denne litt.
...mest pga. utseende og voksen størrelse, husker ikke hvordan den låt eller hva slags høyttalere jeg hadde til denne. Må være godt over 20 år siden.
..eller 30?
Mener å huske Nelson Pass ble nevnt ifm. denne konstruksjonen.
Prøvde min på Magnepan men dro en på litt gikk den rett i protect, funke fint på talere med snill impedansNelson Pass lisensierte bort sine Stasis-kretsløp til henholdsvis Nakamichi (først) og Usher (nå) etter at Treshold vandret heden. Noe vi hififreaks nyter godt av siden de fortsatt er i produksjon. Synes det er litt rart at de ikke takler lav impedans, men det kan være en forskjell på Treshold og Nakamichi der. Husker Treshold Stasis 3 og 300 som gode forsterkere til blant annet Martin Logan CLS på åttitallet.
Da tror jeg du må hatt no gæli med din. Dette var drømmeforsterkeren i min ungdom og ett strøkent eksemplar står i stua. Den har vært brukt på mine effekthungrie Apogee’s uten problemer (har MkII) og spiller fantastisk med min ADCOM GFA750 pre (Også Pass design). Den kombinasjonen spilte fletta av min Plinius 250.... Helt til Pliniusen fikk en preamp som matchet.Hadde en slik en for noen år siden, god forsterker men tålte ikke lave impedanser....og jeg kjenner at jeg savner denne litt.
...mest pga. utseende og voksen størrelse, husker ikke hvordan den låt eller hva slags høyttalere jeg hadde til denne. Må være godt over 20 år siden.
..eller 30?
mvh
Du har nok rett i det solgt den rett etter på og gikk ikke mange ukene før den tok kvelden. hadde nok en sammenheng sett i etterkantDa tror jeg du må hatt no gæli med din. Dette var drømmeforsterkeren i min ungdom og ett strøkent eksemplar står i stua. Den har vært brukt på mine effekthungrie Apogee’s uten problemer (har MkII) og spiller fantastisk med min ADCOM GFA750 pre (Også Pass design). Den kombinasjonen spilte fletta av min Plinius 250.... Helt til Pliniusen fikk en preamp som matchet.Hadde en slik en for noen år siden, god forsterker men tålte ikke lave impedanser....og jeg kjenner at jeg savner denne litt.
..eller 30?
mvh
Fra testen i High Fidelity så mener jeg å huske at den leverte rundt 90A i 1.2Ohm (mener jeg det var-eller var det 0.2Ohm de brukte?) men det var nok ikke trivselsimpedansen.....
Tror nok det stemmer. Min erfaring med Stasi er blant annet en Treshold S300 som drev ML CLS uten pustebesvær, og det er ingen enkel impedans.Du har nok rett i det solgt den rett etter på og gikk ikke mange ukene før den tok kvelden. hadde nok en sammenheng sett i etterkantDa tror jeg du må hatt no gæli med din. Dette var drømmeforsterkeren i min ungdom og ett strøkent eksemplar står i stua. Den har vært brukt på mine effekthungrie Apogee’s uten problemer (har MkII) og spiller fantastisk med min ADCOM GFA750 pre (Også Pass design). Den kombinasjonen spilte fletta av min Plinius 250.... Helt til Pliniusen fikk en preamp som matchet.Hadde en slik en for noen år siden, god forsterker men tålte ikke lave impedanser....og jeg kjenner at jeg savner denne litt.
..eller 30?
mvh
Fra testen i High Fidelity så mener jeg å huske at den leverte rundt 90A i 1.2Ohm (mener jeg det var-eller var det 0.2Ohm de brukte?) men det var nok ikke trivselsimpedansen.....
mvh
Det är "AR 3a"Store Jehudi, hva er det, TT?
Hvorfor skulle kursen i huset ha problemer med å levere til denne?Hadde en Treshold S500. Den var vel mer begrenset av kursen i huset enn ampen. Kunne nok dradd i gang en søkk gammel Scania lastebil med 10 år gammel disel på tanken med den
...
Ja dette er jeg helt sikker på låter bra. Den er skikkelig undervurdert den armen og sas nålene er jo knallbra.Vis vedlegget 491535
Lenco L75 SAS Neo Nål, nytt lager, nye V-blokker, og erstattet de originale ledningene med phonoplugger på topplaten. Låter bra ??????
Kjell - de Sentec- Semicon... ble ikke de solgt som byggesett i sin tid?? Synes jeg husker annonsene i gamle R&T....