Denna HK 330c står hemma hos mig
Det var en fjern drøm en gang i tiden.
En lydinteresserte, eldre kjenning hadde en slik.Vis vedlegget 794689
Stjålet på Lencoheaven: ELAC MST-2 fra 1956. To pickuper i ett skall.
Har en vag erindring om vendbar nål på en grammofon i barndommen, men jeg har aldri sett noe som dette før. Tøft!
En slik Sanyo CDspiller hadde jeg straks etter CDmediet ble introdusert i Norge. Mener den kostet over kr7000 dengang i 83 eller var det 84?Rotehjørnet Vis vedlegget 844531
Tror disse er fra 84. Sanyo DAD M15. Den er skikkelig kulEn slik Sanyo CDspiller hadde jeg straks etter CDmediet ble introdusert i Norge. Mener den kostet over kr7000 dengang i 83 eller var det 84?
Er bra fornøyd ja. Pioneeren er en PL-550Her var mye fint og en flott vinyl snurre og en td20a får nesten vann i munnen
mvh
Mener min het DAD8, men veldig likTror disse er fra 84. Sanyo DAD M15. Den er skikkelig kul
Sanyo DAD 8 kostet 1995,- på Akers Mic. Det var dét jeg betalte iaf, høsten -84 og 'agendaen' til AM var "cd til folket", og tapet på spilleren ville dekkes opp igjen ved salg av cd-plater.En slik Sanyo CDspiller hadde jeg straks etter CDmediet ble introdusert i Norge. Mener den kostet over kr7000 dengang i 83 eller var det 84?
Sikkert en AmpexLes Paul and Mary Ford in the studio
Vis vedlegget 845832
NS 1000M?
Det stemmer nesten - det er NS-1000NS 1000M?
Sansui er blant mine design-favoritter, alltid vært svak for Sansui, at komponentene deres låter bra også gjør Sansui til noe av det mest spennende man kan dra i hus slik jeg ser det.Vis vedlegget 885151
Har et slikt sett stående hjemme pluss en AU 11000A også. Bilde lånt fra nettet