Mine drømmehøyttalere! Så sjeldne at du nesten kan forlange hva som helst for dem (i Asia i alle fall)
Er det noen som kjenner til det som sto på merkelappen som fulgte med JBL høyttalerne
Ååhhhh ja...... Koreanske GoldStar...... Største konkurrenten til Samsung dengangen.Artig forsterker som ligger ute på Finn nå........ veldig Japansk forifra og fullstendig europeisk bak.......... og JA, jeg har spurt eieren om og få bruke bildene hans.
Vis vedlegget 1065422 Vis vedlegget 1065423
He he..... den mest tullete receiver noensinne.JVC RX-1001V.
Vis vedlegget 1065436
Bare så det er sagt....... jeg vet ikke hva denne gjør, men den er fra den "riktige tiden"
Vis vedlegget 1063939
ikke nødvendigvisDet er et måleinstrument.
Flere HI-FI produsenter hadde slike.
LG -Artig forsterker som ligger ute på Finn nå........ veldig Japansk forifra og fullstendig europeisk bak.......... og JA, jeg har spurt eieren om og få bruke bildene hans.
Produserte en del for Pioneer den gang, derfor en viss likhetÅåhhhh ja...... Koreanske GoldStar...... Største konkurrenten til Samsung dengangen.
Byttet navn for å bli mere sett i verdensbilledet (Lucky Goldstar) , men fannt ut av,
at med det navnet blev de mere husket som leketøy enn som seriøs elektronikkprodusent.
Forkortet til LG, og nå kjennes de vel av de fleste.
Videoen viser Pioneer måleintrument.ikke nødvendigvis
Dersom Toyota har lage noe audioutstyr er det sikker dritkjedelig. "Lyd lett som bomull"Mitsubishi........ skal tro om Toyota eller Nissan har laget høyttalere også ?......
Läs gärna tråden ”Samma receiver tre olika namn”, som jag skrev 2011. Där har jag skrivit om bl a denna Gold Star. I Tyskland hette den Universum och såldes hos Quelle. I Sverige såldes den hosArtig forsterker som ligger ute på Finn nå........ veldig Japansk forifra og fullstendig europeisk bak.......... og JA, jeg har spurt eieren om og få bruke bildene hans.
Husker med rædsel dette skrummel fra min tid hos Selandia Radio's værksted.He he..... den mest tullete receiver noensinne.
Produsert etter devisen: Hvor mange knapper trenger man...... ta så og gange med minnst 4
Hovsa, sådan en har jeg fornyligt repareret fra A til Z. Den står hos en genbo og trækker et byggesæt "Highfidelety-gulvhorn" med noget Fane fuldtone.