MrSpock
Hi-Fi freak
- Ble medlem
- 06.03.2007
- Antall liker
- 5.999
Glimrende med påminnelse - det har jeg ikke fått med megUtfor i Val Gardena 1200.
Glimrende med påminnelse - det har jeg ikke fått med megUtfor i Val Gardena 1200.
Dette er erstatning for det rennet som ble avlyst i Beaver.Glimrende med påminnelse - det har jeg ikke fått med meg
Vsport 1Hvilken kanal?
Nei, utfor.Renn I Beaver? Var det super-G?
Og så fotball i tillegg.Fantastisk vintersporthelg i vente
Skøytesendingene fra Calgary starter 20.25.
27 år, duktig som junior.Moro med en "ny" svensk stjerne - Anna Magnusson
Flemmen har vel et VM sølv men kan ikke huske at hun har medalje fra OL?Gøy med alpint.Da jeg var ung var ikke Norge med på dette, kun Håker og Sørli, og de kom ikke så langt.
Så kom Ole Chr. Furuset, Skaardal, Burre, Finken, Aamodt, Kjus, Jansrud, Svindal, Kristoffersen og nå Kilde og noen til jeg har glemt i farta.
På kvinnesiden, Andrine Slemmen, (ei stund sida) R. Mowinckel. (olympisk medalje begge to)
Storartet, må jeg si.
Moa Bostrøm tok sin fjerde pallplass i EC i dag, Henning også på pallen i et renn med mange WC jenter på startstreken, det gror veldig bra blant tech jentene i sverige. I tillegg til Aronsson som gjør det veldig bra i WC, kanon konkurranse i Sestriere forrige helg. Moa har kjørt ut i WC rennene men det løsner etter hvert.27 år, duktig som junior.
Herlig!Goggia imponerer!
Brakk to fingre og ble operert i går, vant utfor i dag.
Ikkno sutring, men sterk psyke. En skikkelig vinnerskalle altså.
Tror svenskene misforstår og tror alt dreier seg om dem. Problemet er mye større enn som så.Norsk kritik
Kom ändå före alla norskor.