Storslalom kl 10 folkens!KILDE OM KAPTEINSROLLEN ETTER JANSRUD OG SVINDAL: − SELVFØLGELIG ET TOMROM
Aleksander Aamodt Kilde (30) stråler i sin første sesong som den fremste lederfigueren på alpinlandslaget, men erkjenner at det er hull å fylle etter Kjetil Jansrud (37) og Aksel Lund Svindal (39).
På pallen?Bormio byr på action, tøff løype - snart Kilde!
Kunstsnø holder bedre enn naturlig snø.Kanskje men ikke skal fly rundt å stå på kunstsnø da? Vinteridretten selvdestruerer
Men fotballklubbene pøser på med salt for å holde banene isfrie. En liten lokalbane i nærområdet har hittil i vinter brukt 30-35 tonn.Kanskje men ikke skal fly rundt å stå på kunstsnø da? Vinteridretten selvdestruerer
Bare så synd at typen hennes ikke er like bra i stor slalom som henne, det kunne blitt bra.Utrolig gøy med dobbel i Adelboden, de byr på et skikkelig show.
Og seier nr. 82 for Den Største av alle i storslalomen i Kranjska i dag, 2 omgangen hennes var referanse kjøring. Jeg er veldig fornøyd med å ha vært tilstede disse årene mens hun har hatt karrieren sin. Bare å glede seg til kveldsrennet i Flachau på Tirsdag.
Trøsten får være at det er ikke lett å bli så god, som hun selv sa etter 2 omgangen i dag; "I hope some day I can ski like that again because it was maybe the best thing I ever did in a GS».Bare så synd at typen hennes ikke er like bra i stor slalom som henne, det kunne blitt bra.
Hadde ikke fått med meg at han ble nummer 9, det er bra.Trøsten får være at det er ikke lett å bli så god, som hun selv sa etter 2 omgangen i dag; "I hope some day I can ski like that again because it was maybe the best thing I ever did in a GS».
Men jeg synes det var imponerende med en 9 plass til Kilde i går, han har ikke kjørt mye SSL denne sesongen. Men det er langt opp til Odermatt, 2 omgangen hans i går var rett og slett vanvittig.
Over 140 km/t i Super G, hva blir farten i morgen?Wengen er heftig, ser bra ut for Kilde