crosswind
Hi-Fi freak
Ser de ligger förnuftigt prisade på Discogs. Skal en tur till byen i morgon, svänger inom The Garden och ser i jazzhyllorna i källaren. Finns det inget där är Discogs bara ett par knapptryck borta.
Veldig gjerne - tusen takk! Jeg har bestilt et nytt armbord, som jeg ikke har fått, håper det dukker opp til da.Teste Dynavectoren i påsken?
Dette var tøft. Tusen takk for tips, bluesVis vedlegget 485294
Ønsker meg denne på vinyl, men enn så lenge kan den streames på Tidal.
Ikke verst det heller. Helt nydelig musikk. Du får prøve W
Eller være i besittelse av det største og råeste stereoanlegget på gamlehjemmet.Jeg tenker ikke så mye på hvordan det en gang i framtida skal bli å bli gammel. Men av og til, med et stort smil om munnen, tenker jeg at disse tre tingene ville vært optimalt når man sitter på gamlehjemmet:
1) Ha blikket til Clint Easood
2) Ha like stor kraft i stemmen som Leonard Cohen
3) Ha med seg fingrene slik som Lee Ritenour
Vis vedlegget 485920
Hæhæhæhæ...vi drakk oss en nyyyyydelig frokost, så var`e lunsj, og så var`e middag og rett i sengJa i går tok det helt av! Enkelt sagt en fantastisk session fra start til stopp! Det eneste er at jeg har litt dårlig samvittighet over og ha drukket så mye og sjelden god vin, og okkupert hele kvelden til over midnatt. Vi var jo invitert til lunsj og i følge skikk og bruk skal mann da være fornøyd og dra ved seks/sju tida, men ikke denne gjengen nei . . . Det får være din tur neste gang på Jubileumsfesten Woodrand!! Jeg ligger her meget fornøyd, lat og mett og morrer meg over gårsdagen!
Ja, når du sier det nlykke, så har du kanskje rett i at DET TOK AV:Ja i går tok det helt av!