En veldig rørende historie beskrevet på NRK:For øvrig anbefaler jeg å lese denne til søndagskaffen. Det har i bunn og grunn alltid vært andre tider...
https://www.vg.no/nyheter/meninger/i/l1PMG3/i-sin-egen-grotte?utm_source=vgfront&utm_content=row-3
Fortsatt min favoritt.Og fare for at du drar kjensel på denne fantastiske plata fra 1978, hifipuristen?! Den fant veien fra Italia til Oslo her om dagen. Hva skulle vi gjort uten Discogs? Dette er en helt ubetalelig god liveinnspilling.
Vis vedlegget 531307
Ja, da så!Har sjekket tre ganger, tkr. Har lest masse på nettet også og folk sliter med at antiskating-loddet er for tungt. Ble bedre da jeg tok det av, men fortsatt så er det den siste låta som ikke låter som den skal... Ny giv i morgen!
Da er problemet med forvrenging på siste låt løst! Litt søk på nettet ledet meg til en amerikaner med det samme problemet. Så i stedet for timer tok det sekunder å fikse detHer kommer dine arme(r) små...
Ifølge fraktseddelen i esken ankom Triplanar-armen Norge 28. juni 1998. Siden har den ligget uåpnet i esken i over 20 år! Og nå er den på plass på spilleren. Hvordan det låter? Svært bra, masse smekk og driv og en veldig tight bass. Virker til å være en super match med Bluelectric-pickupen. Men veien fram har vært kronglete. Hva skulle jeg gjort uten gode venner i OVK? Tusen takk til nlykke og Grumpy som hjalp meg å måle opp presist. Så boret og gjenget Scrooge armbordet, før nlykke var her i seks timer for å få armen å plass. Tusen, tusen takk, karer - dere er best. Er dessverre ikke fortsatt ikke helt i mål. Det kommer en liten forvrenging på siste låt på hver plate. Har holdt på å prøve med og uten antiskating-lodd, med ulike clamper etc etc. Er det noen Triplanar-eksperter der ute, skrik ut
Vis vedlegget 534910
Vis vedlegget 534909
Vis vedlegget 534911
Vis vedlegget 534912
Vis vedlegget 534913
Ser bra ut. Men hvor er Reed? Om han skal ut på torget må du varsle. Tror armbordet ditt passer her ogsåDu slette tid! Endelig fredag. Varme forsterkere, ny arm og store smil. God helg!
Ikke prøv deg Jon!Ser bra ut. Men hvor er Reed? Om han skal ut på torget må du varsle. Tror armbordet ditt passer her ogsåDu slette tid! Endelig fredag. Varme forsterkere, ny arm og store smil. God helg!
God helg
Klarer ikke å bære opp. Nettopp åpna eskene.Nyriggen oppe enda?
Planen er et tredje armbord, Jon. Så Reed står på hylla en liten stund. Hvis jeg forandrer mening, skal jeg si ifraSer bra ut. Men hvor er Reed? Om han skal ut på torget må du varsle. Tror armbordet ditt passer her ogsåDu slette tid! Endelig fredag. Varme forsterkere, ny arm og store smil. God helg!
God helg
Makan for en gjeng med musikere! Alltids muligheter til å snurre platene her, Grumpy Nå som du endelig har begynt å like whisky med røyksmak, kan det være du får noe godt i glasset også!Ja, er ikke det deilig! Det storkoses her også.
Sitter og hører på en reall gangbang fra Santa Monica '72 med Ella Fitz., Count Badsie, Oscar Pet., Stan Getz, Roy Eldrigde, Eddie Lockjaw Davis, RAY BROWN, Harry Edison, Al Grey, Tommy Flanigan, Ed Thigpen og Keeter Betts. 3 LP box på Pablo!!!
Bare tenk deg hvordan disse gamlegutta i full blås ville låte på 2m Eggleston hos deg da??? Bare det å få samla den gjengen i en gig ...ohhh, jeeezuz, my lord
God helg til deg også.
Trøste og bære... melder meg frivillig til bæring, trøst får du søke andre steder.Klarer ikke å bære opp. Nettopp åpna eskene.Nyriggen oppe enda?
PS! Constellation spiller ihvertfall.
Gir alltid maks innsats!Trøste og bære... melder meg frivillig til bæring, trøst får du søke andre steder.Klarer ikke å bære opp. Nettopp åpna eskene.Nyriggen oppe enda?
BTW, husker du vi hadde en sånn restebælmeaften hos deg for mange år siden? Cash ble så overforfrisket at jeg måtte helle'n ut av bilen hjemme i Stanerville....
Du får bare ha oss unnskyldt Woodiss, men jeg må nesten få svare på denne.Gir alltid maks innsats!Trøste og bære... melder meg frivillig til bæring, trøst får du søke andre steder.Klarer ikke å bære opp. Nettopp åpna eskene.Nyriggen oppe enda?
BTW, husker du vi hadde en sånn restebælmeaften hos deg for mange år siden? Cash ble så overforfrisket at jeg måtte helle'n ut av bilen hjemme i Stanerville....
Skulle ikke den Reed armen ned til meg i indre Enfold for å kose seg sammen med Kiseki PHS Grumpy?Ikke prøv deg Jon!Ser bra ut. Men hvor er Reed? Om han skal ut på torget må du varsle. Tror armbordet ditt passer her ogsåDu slette tid! Endelig fredag. Varme forsterkere, ny arm og store smil. God helg!
God helg