Vi får se hva en rekker medSkink_123 skrev:Du skal få muligheten til å lytte til oldfield-pekka sammarbeidet på messa JanR.
Mvh
Kjerringa jobber så skal prøve å gjøre lidelsen for barnevakten så kort som mulig.
/jan
Vi får se hva en rekker medSkink_123 skrev:Du skal få muligheten til å lytte til oldfield-pekka sammarbeidet på messa JanR.
Mvh
Hehe, da får du ha med en USB minnepinne.JanR skrev:Vi får se hva en rekker medSkink_123 skrev:Du skal få muligheten til å lytte til oldfield-pekka sammarbeidet på messa JanR.
Mvh
Kjerringa jobber så skal prøve å gjøre lidelsen for barnevakten så kort som mulig.
/jan
Den dagen jeg legger musikk på minnepinne er nok samme dagen som de arrangerer 1500m sprint på skøyter i helvete 8)Skink_123 skrev:Hehe, da får du ha med en USB minnepinne.JanR skrev:Vi får se hva en rekker medSkink_123 skrev:Du skal få muligheten til å lytte til oldfield-pekka sammarbeidet på messa JanR.
Mvh
/jan
Godt å høre ;D Jeg skal se om jeg får brent en CD, eller tatt opp en kassett.JanR skrev:Den dagen jeg legger musikk på minnepinne er nok samme dagen som de arrangerer 1500m sprint på skøyter i helvete 8)Skink_123 skrev:Hehe, da får du ha med en USB minnepinne.JanR skrev:Vi får se hva en rekker medSkink_123 skrev:Du skal få muligheten til å lytte til oldfield-pekka sammarbeidet på messa JanR.
Mvh
/jan
/jan
Nå snakker vi ;DSkink_123 skrev:Godt å høre ;D Jeg skal se om jeg får brent en CD, eller tatt opp en kassett.JanR skrev:Den dagen jeg legger musikk på minnepinne er nok samme dagen som de arrangerer 1500m sprint på skøyter i helvete 8)Skink_123 skrev:Hehe, da får du ha med en USB minnepinne.JanR skrev:Vi får se hva en rekker medSkink_123 skrev:Du skal få muligheten til å lytte til oldfield-pekka sammarbeidet på messa JanR.
Mvh
/jan
/jan
Men off her, noen må slite for lønna ;DJanR skrev:Nå snakker vi ;DSkink_123 skrev:Godt å høre ;D Jeg skal se om jeg får brent en CD, eller tatt opp en kassett.JanR skrev:Den dagen jeg legger musikk på minnepinne er nok samme dagen som de arrangerer 1500m sprint på skøyter i helvete 8)Skink_123 skrev:Hehe, da får du ha med en USB minnepinne.JanR skrev:Vi får se hva en rekker medSkink_123 skrev:Du skal få muligheten til å lytte til oldfield-pekka sammarbeidet på messa JanR.
Mvh
/jan
/jan
/jan
Bare sånn at ikke folk roter seg bortJanR skrev:
Halden er ikke en by folk roter seg bort i.JanR skrev:Bare sånn at ikke folk roter seg bortJanR skrev:
Skink: kos deg på jobben
/jan
Nettopprolfozzy skrev:Halden er ikke en by folk roter seg bort i.JanR skrev:Bare sånn at ikke folk roter seg bortJanR skrev:
Skink: kos deg på jobben
/jan
Rene julaften for deg dette, Jan. Bare en fyrstikk igjen i poteta nå. ;DJanR skrev:Kun 1 dag igjen 8)
/jan
Javist er det detrolfozzy skrev:Rene julaften for deg dette, Jan. Bare en fyrstikk igjen i poteta nå. ;DJanR skrev:Kun 1 dag igjen 8)
/jan
Da jeg vokste opp i fattige kår var appelsin en sjeldenhet på middagsbordet. Potet derimot ble det en del av. Min søster og jeg fikk dele en potet til julekalender, og brukte fyrstikker fant vi i askebegeret til vår far.JanR skrev:Javist er det detrolfozzy skrev:Rene julaften for deg dette, Jan. Bare en fyrstikk igjen i poteta nå. ;DJanR skrev:Kun 1 dag igjen 8)
/jan
Hilse på alle de kjekke karene igjen, unngå standen til Bjøro gutta, joa det her blir nok morro ;D
ps: trodde det var appelsin ikke potet ?
/jan
Kan godt hende det vil bli tatt noen bilder.ErosLoveking skrev:way to go Jan! Moro med platemessetråder.
Regner med utførlig rapport, drøss med bilder og anekdoter.
Noen ganger glemmer jeg at du er født på are sia ta 1900 ;Drolfozzy skrev:Da jeg vokste opp i fattige kår var appelsin en sjeldenhet på middagsbordet. Potet derimot ble det en del av. Min søster og jeg fikk dele en potet til julekalender, og brukte fyrstikker fant vi i akebegeret til vår far.JanR skrev:Javist er det detrolfozzy skrev:Rene julaften for deg dette, Jan. Bare en fyrstikk igjen i poteta nå. ;DJanR skrev:Kun 1 dag igjen 8)
/jan
Hilse på alle de kjekke karene igjen, unngå standen til Bjøro gutta, joa det her blir nok morro ;D
ps: trodde det var appelsin ikke potet ?
/jan
Skal gjøre mitt beste for å huske på å få med kamera. Regner med at rozzy har med kamera så noe må vi vel få tilErosLoveking skrev:way to go Jan! Moro med platemessetråder.
Regner med utførlig rapport, drøss med bilder og anekdoter.
Ulka skal være vakt og har fått utlevert de nødvendige effekter for og kunne ivareta den jobben på best mulig måte.JanR skrev:Finner ikke folket fram nå så blir jeg bekymret
Bra jobba rozzy.
/jan
Da er det bare og ta turen da.SaltyDog skrev:Imponerende veibeskrivelse, rolfozzy! ;D
Også greit å vite hvordan Bånnulka og Pang ser ut...
Takk. Som tidligere nevnt, bare og ta turen.Destiny skrev:Fantastisk flott veibeskrivelse ;D og utrolig flott vakthold i Halden ;D
Supert rolfozzy ;D
Destiny..
Messa åpner 10.00. Men med din musikksmak kan du vel likegodt dra på fyllinga etter messa. ;DRoDa skrev:Takk for veibeskrivelse!
Er det veldig triks å være tidlig ute?
Jeg har planer om å få til en tur eller to på fyllinga først og så snike meg vekk fra feltet i god til før dugnaden starter..... :-X
R
!!!rolfozzy skrev:Messa åpner 10.00. Men med din musikksmak kan du vel likegodt dra på fyllinga etter messa. ;DRoDa skrev:Takk for veibeskrivelse!
Jeg har planer om å få til en tur eller to på fyllinga først og så snike meg vekk fra feltet i god til før dugnaden starter..... :-X
R
Forklaring. De som kommer tidlig får selvfølgelig de beste godbitene.SaltyDog skrev:!!!rolfozzy skrev:Messa åpner 10.00. Men med din musikksmak kan du vel likegodt dra på fyllinga etter messa. ;DRoDa skrev:Takk for veibeskrivelse!
R