hurra!! du har selvsagt tatt bilder av det ogsårolfozzy skrev:Dette var det jeg hadde og komme med av bilder. Jeg skulle jo handle litt jeg også.
Ikke så mye, men en 12-15 langspillplater ble det.
Kommer vel etterhvert under "Hva lytter du til i dag"65finger skrev:hurra!! du har selvsagt tatt bilder av det ogsårolfozzy skrev:Dette var det jeg hadde og komme med av bilder. Jeg skulle jo handle litt jeg også.
Good! som vanlig en super "rundtur" Takker!rolfozzy skrev:Kommer vel etterhvert under "Hva lytter du til i dag"65finger skrev:hurra!! du har selvsagt tatt bilder av det ogsårolfozzy skrev:Dette var det jeg hadde og komme med av bilder. Jeg skulle jo handle litt jeg også.
Da skjønner jeg at du drekker :R.S. skrev:Etter en kjapp tur innom polet bar det hjem med bl.a Cornelis Vreeswijk og Einar Rose i påsan 8)
Mvh. RS
JanR skrev:Da skjønner jeg at du drekker :R.S. skrev:Etter en kjapp tur innom polet bar det hjem med bl.a Cornelis Vreeswijk og Einar Rose i påsan 8)
Mvh. RS
/jan
Jøssenavn, lekker sak.rolfozzy skrev:Og jeg fikk med meg en sånn hjem i dag. Sansui 555A
Hehehe det har du helt rett i.R.S. skrev:JanR skrev:Da skjønner jeg at du drekker :R.S. skrev:Etter en kjapp tur innom polet bar det hjem med bl.a Cornelis Vreeswijk og Einar Rose i påsan 8)
Mvh. RS
/jan
Einar Rose og en skarp en er krisemedisin mot surt høstvær
Mvh. RS
Vi var der alle sammen i den tia der. Lapp neste gang er en god ide.Destiny skrev:Var der og fikk med meg litt vinyl jeg også, vet desverre ikke om det var noen kjente guttær der samtidig?
Var der fra ca 12.00. til13.00. Får henge på meg Destiny lapp neste gang...
Destiny..
Takk. Ja fin design på 70tallsgreiene. Kanskje den spiller bra også? Det vet jeg ikke enda.JanR skrev:Jøssenavn, lekker sak.rolfozzy skrev:Og jeg fikk med meg en sånn hjem i dag. Sansui 555A
Grats
/jan
Tusen takk, herr hoff-fotograf. Du har gjort en knalljobb.rolfozzy skrev:Vinylklubbens forman, kontrimoffa, takker for fremmøtet og er like blid. (jævla linselus)