Vinylmesse på tistasenteret 26 september.Halden

JanR

Rubinmedlem
Ble medlem
26.01.2006
Antall liker
1.529
Sted
Sarpsborg
pang skrev:
Slorbak skrev:
Beklager OT slurvebrakk ;)

/jan

:)

Ikke noe og beklage det hønnegutt. Litt skuffa over pang. ??? Han var jo så tent på dette med karaoke i går på møtet. Jeg har ikke tenkt og synge,kansje Rolf kan ta en trall. ;D

Mvh Roar

Hva om vi danner et kor ?

Amund
Hehe vært no det.
Tror jeg melder pass, vil ikke skremme noen med min realtivt ubrukelig sangstemme 8)

Er vel litt for alle på vinylmessen. Primært vinyl, selvsagt, men også som du sier litt cd/dvd's og litt hardware.

/jan

rolfozzy

Æresmedlem
Ble medlem
01.11.2005
Antall liker
7.080
Torget vurderinger
2
Jeg så Roar i byen i dag. Han spaserte rundt med en plakat som jeg trodde hadde med platemessa og gjøre. Men da jeg kom nærmere så oppdaga jeg det var noe helt annet.

Ikke spør.

JanR

Rubinmedlem
Ble medlem
26.01.2006
Antall liker
1.529
Sted
Sarpsborg
rolfozzy skrev:
Jeg så Roar i byen i dag. Han spaserte rundt med en plakat som jeg trodde hadde med platemessa og gjøre. Men da jeg kom nærmere så oppdaga jeg det var noe helt annet.

Ikke spør.

:eek: :eek:

;D ;D ;D

/jan

JanR

Rubinmedlem
Ble medlem
26.01.2006
Antall liker
1.529
Sted
Sarpsborg
Slorbak skrev:

Blir vinylmesse 26 september på tistasenteret (Halden). Senteret er på et plan og er på 12000kvm. 34 butiker. Vi har fått låne et stort flott lokale i senteret.

Så her folkens kan en sette av en dag til og handle litt og se på den fine byen. Ølservering og pol er det også i senteret.

Mvh Roar
Når åpnes dørene ?

/jan

rolfozzy

Æresmedlem
Ble medlem
01.11.2005
Antall liker
7.080
Torget vurderinger
2
Senteret åpner 10.00

Eller er det 11.00 på lørdag kanskje ?

Nå ble jeg usikker. Hm.

Nei det er vel 10.00

9.00 på lørdag er det visst. 9 - 18

Men når messa åpner er en annen sak. Det vet jeg ikke.

JanR

Rubinmedlem
Ble medlem
26.01.2006
Antall liker
1.529
Sted
Sarpsborg
rolfozzy skrev:
Senteret åpner 10.00

Eller er det 11.00 på lørdag kanskje ?

Nå ble jeg usikker. Hm.

Nei det er vel 10.00

9.00 på lørdag er det visst. 9 - 18

Men når messa åpner er en annen sak. Det vet jeg ikke.
Hehe
Da får vi vente til pang eller slåbrokk kommer innom ;)

/jan

pang

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
16.03.2005
Antall liker
13
JanR skrev:
Slorbak skrev:

Blir vinylmesse 26 september på tistasenteret (Halden). Senteret er på et plan og er på 12000kvm. 34 butiker. Vi har fått låne et stort flott lokale i senteret.

Så her folkens kan en sette av en dag til og handle litt og se på den fine byen. Ølservering og pol er det også i senteret.

Mvh Roar

Når åpnes dørene ?

/jan
Dører og dører , vi har Norges største åpningstid.
Vi satte tiden til ti til seksten , men senteret er åpent fra 09 til 21.

Amund

JanR

Rubinmedlem
Ble medlem
26.01.2006
Antall liker
1.529
Sted
Sarpsborg
pang skrev:
JanR skrev:
Når åpnes dørene ?

/jan
Dører og dører , vi har Norges største åpningstid.
Vi satte tiden til ti til seksten , men senteret er åpent fra 09 til 21.

Amund
10.00 --> 16.00 høres akkurat passe ut :)

/jan

S

Slorbak

Gjest

Neste år kan vi vel få låne K horna dine på vinylmessen og ha en demo Jan. Kunne vært morro det. Kan sikkert få et rom til disse.

Nærmer seg lørdag og det blir bra med vinyl på messa. (cd også) Skal ned og sette opp border og div på torsdag.

Mvh Roar

JanR

Rubinmedlem
Ble medlem
26.01.2006
Antall liker
1.529
Sted
Sarpsborg
Slorbak skrev:

Neste år kan vi vel få låne K horna dine på vinylmessen og ha en demo Jan. Kunne vært morro det. Kan sikkert få et rom til disse.

Mvh Roar
Neppe.
De står bra der de står. Men ja det hadde jo vært morro og funnet på noe ;)

/jan

pang

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
16.03.2005
Antall liker
13
Trøste og bære , Klipsch på messa ? , da blir det båttur. Ellers er det meste klart , noen og tredve
meter med skiver og allskens musikkrelaterte duppeditter. Halden Vinylklubb ønsker dere velkommen
til messa på lørdag.

Amund

Skink_123

Bransjeaktør
Ble medlem
08.10.2008
Antall liker
1.462
Sted
Oslo
Torget vurderinger
4
Kos dere! Håper de spiller musikk med litt driv i på messa ;D

pang

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
16.03.2005
Antall liker
13
Jada , det skal vi . Til og med Luxman er bedre enn det ruklet.

Amund

duality

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
27.03.2008
Antall liker
1
jeg gleder meg ille til lørdag.. blir nok stor handel av vinyl.. trenger mat til luxman'en:D

S

Slorbak

Gjest
duality skrev:
jeg gleder meg ille til lørdag.. blir nok stor handel av vinyl.. trenger mat til luxman'en:D

Gratulere med Luxman spiller. :) Bra spillere det. Godt samstemt mellom driv og arm.

Regner med at det blir noe bra countryskiver til salgs på messa i år.Må kvitte meg med noen. :)

Mvh Roar

JanR

Rubinmedlem
Ble medlem
26.01.2006
Antall liker
1.529
Sted
Sarpsborg
Slorbak skrev:
Regner med at det blir noe bra countryskiver til salgs på messa i år.Må kvitte meg med noen. :)

Mvh Roar
Og når ble country bra ? ;)

/jan

S

Slorbak

Gjest
JanR skrev:
Slorbak skrev:

Mvh Roar

/jan

Det kalles og modnes Jan. Du kommer til og skjønne det etter hvert. ;D

Rart det gett,skjelden det er skiklige countryskiver på messene. Trur nok folk beholder disse selv.

Snakket med en som kommer i morgen og han har med seg en del nåler til pickuper og han har noen spillere som blir til salgs på messen,

Synd ikke K horna var ledige,så hadde pang fått noe og høre på. ;D Han kommer hjem til meg neste uke. Da blir det bare Forte og Lux og country. Men han er glad i country han. ;D

Mvh Roar

JanR

Rubinmedlem
Ble medlem
26.01.2006
Antall liker
1.529
Sted
Sarpsborg
Slorbak skrev:
JanR skrev:
Slorbak skrev:

Mvh Roar

/jan

Det kalles og modnes Jan. Du kommer til og skjønne det etter hvert. ;D

Mvh Roar
Ikke noe hast ;)

Slorbak skrev:
JanR skrev:
Slorbak skrev:

Mvh Roar

/jan

Synd ikke K horna var ledige,så hadde pang fått noe og høre på. ;D Han kommer hjem til meg neste uke. Da blir det bare Forte og Lux og country. Men han er glad i country han. ;D

Mvh Roar
Pang får nøye seg med sine sigrompa imf eller hva de nå heter 8)

/jan

S

Slorbak

Gjest

Skal vist låte jævla bra hjeme hos ham om dagen i følge de som hørt dette. Hørt rykter at det blir småbølger i indre havnbassenget når han spiller høyt. ;D Mustafa som sier dette. ;D

Mvh Roar

JanR

Rubinmedlem
Ble medlem
26.01.2006
Antall liker
1.529
Sted
Sarpsborg
Slorbak skrev:

Skal vist låte jævla bra hjeme hos ham om dagen i følge de som hørt dette. Hørt rykter at det blir småbølger i indre havnbassenget når han spiller høyt. ;D Mustafa som sier dette. ;D

Mvh Roar
Og månen er en ost.

En annen trenger ikke å spille høyt for å lage bølger....i glomma ::)

/jan

rolfozzy

Æresmedlem
Ble medlem
01.11.2005
Antall liker
7.080
Torget vurderinger
2
Og barnehagen åpna tidlig i dag?

S

Slorbak

Gjest

Uansett om barnehagen har åpnet og alle bølgene det blir,så gleder jeg meg til i morgen. Håper det blir mye folk og at de som kommer blir fornøyde. Yngste medlemet kommer og han er 5 år,og han vært med på alle messene vi har hatt. :)

Mvh Roar

JanR

Rubinmedlem
Ble medlem
26.01.2006
Antall liker
1.529
Sted
Sarpsborg
Slorbak skrev:

Yngste medlemet kommer og han er 5 år,og han vært med på alle messene vi har hatt. :)

Mvh Roar
Flere som ligger på det nivået ;D

Vi gleder oss. Må ha med ett par av mine småtaser også. Godt "onkel" Rolf kommer, trenger en til å holde ett øye på de små.

/jan

pang

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
16.03.2005
Antall liker
13
Dæven døtte , kommer hjem fra jobb og her er det full revolt. For å si det rett ut , IMFene spiller
med finesse og trøkk slik at det lille håret Slurvebreket har igjen fullstendig gjør bakoversveis
umoderne. Hundre rørwatt driver alt , pingler holder på med to.
Ok , messa er klar og vi venter storinnrykk. Bortimot førti meter med skiver og blide selgere
venter på kjøpere. Velkommen til Tista Senter, Halden.

Amund

duality

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
27.03.2008
Antall liker
1
da er man snart på vei... krysser fingrene for att dem har noe Led Zeppelin/Manfred Mann's earth band/Jimi Hendrix/Tom waits/Metallica... da er jeg fornøyd!

JH

Overivrig entusiast
Ble medlem
03.01.2005
Antall liker
3
Jeg fikk meg en 15-20 plater, så jeg får si meg fornøyd. Rikelig utvalg for både "fattig og rik" ;D Syns dette er et flott tiltak av vinylkubben i Halden! :)

Skink_123

Bransjeaktør
Ble medlem
08.10.2008
Antall liker
1.462
Sted
Oslo
Torget vurderinger
4
Er på jobb dessverre, men var på telefon ned dit akkurat, hørte det var mange glade kunder og selgere! ;D ;D ;D

Samt at det gikk hett for seg!

Topp Bunn