Og hermed melder jeg mig ud igen. Er meget skuffet :'(Chr. R. skrev:Her melder jeg mig ind ;D
...
Hvorfor det?Chr. R. skrev:Og hermed melder jeg mig ud igen. Er meget skuffet :'(Chr. R. skrev:Her melder jeg mig ind ;D
...
Manglende kvalitet, og ikke mindst ydet service niveau (ikke eksisterende) overfor en kunde der har betalt for et produkt der ikke fungere. Jeg skal ikke ikke gøre mig klog på, hvorvidt kritikpunkterne skyldes producenten eller forhandleren, men holder mig til, at jeg er meget skuffet.wizard skrev:Hvorfor det?Chr. R. skrev:Og hermed melder jeg mig ud igen. Er meget skuffet :'(Chr. R. skrev:Her melder jeg mig ind ;D
...
Jeg var en ægte ven af produkterne fra Vitus, så ingen reklame indlæg herfra.pengesluk skrev:DENNE tråden er i hvert fall ingen vennetråd, kun reinspikka reklame.......
Lager ingen Tidal venne tråd.wizard skrev:Da har jeg solgt mitt Vitus 101 sett.
Tidal Preos og Impact var totalt overlegen på alle lyd parametre.
Kanskje jeg skal lage en Tidal venne tråd?
Spørs om det ikke blir veldig ensomt på disse trådene. 8)wizard skrev:Lager ingen Tidal venne tråd.wizard skrev:Da har jeg solgt mitt Vitus 101 sett.
Tidal Preos og Impact var totalt overlegen på alle lyd parametre.
Kanskje jeg skal lage en Tidal venne tråd?
Men kanskje en NBS og Tenor tråd da jeg skal teste begge i nær fremtid.
Ovenstående kan jeg ikke være mere enig i. Jeg har også opplevd HELT utrolig / ikke eksisterende dårlig service fra Vitus Audio, men siden dette er en vennetråd og ikke en uvennetråd, så lar jeg det bli ved det (Jeg har iøvrig ikke meldt meg inn her).Chr. R skrev:Manglende kvalitet, og ikke mindst ydet service niveau (ikke eksisterende) overfor en kunde der har betalt for et produkt der ikke fungere. Jeg skal ikke ikke gøre mig klog på, hvorvidt kritikpunkterne skyldes producenten eller forhandleren, men holder mig til, at jeg er meget skuffet.
Jeg har nu efterfølgende fået talt med Hans-Ole Vitus om hvad der skete dengang og hvad der var årsagen til at det gik så galt som det desværre gik. Efter vores samtaler, kan jeg nu erfarer, at det var en yderst uheldig håndtering fra den nu forhenværende Vitus forhandler, som var årsagen til, at stort set alt hvad der kunne gå galt, det også gik galt.Manglende kvalitet, og ikke mindst ydet service niveau (ikke eksisterende) overfor en kunde der har betalt for et produkt der ikke fungere. Jeg skal ikke ikke gøre mig klog på, hvorvidt kritikpunkterne skyldes producenten eller forhandleren, men holder mig til, at jeg er meget skuffet.wizard skrev:Hvorfor det?Chr. R. skrev:Og hermed melder jeg mig ud igen. Er meget skuffetChr. R. skrev:Her melder jeg mig ind
...
Takk for det, nei ikke så mange her "på berget" som har Vitus sine produkter, har lest endel meget gode omtaler av Vitus sine produkter på nettet, meget god byggekvalitet og utrolig tung cd spiller, venter bare på en kabel nå(hvis man tør å si det her inne da) så blir det vel litt lyd også..!Enig med HCS. Den var lekker. Gratulerer med flott boks! Merket er vel ikke så utbredt her på berget.
Alle må ha kabler i en eller annen form, så det er nok ikke noe å bekymre seg for. Kos deg med spilleren!Takk for det, nei ikke så mange her "på berget" som har Vitus sine produkter, har lest endel meget gode omtaler av Vitus sine produkter på nettet, meget god byggekvalitet og utrolig tung cd spiller, venter bare på en kabel nå(hvis man tør å si det her inne da) så blir det vel litt lyd også..!Enig med HCS. Den var lekker. Gratulerer med flott boks! Merket er vel ikke så utbredt her på berget.
Ja det har du helt rett i..! skal gjøre det..!Alle må ha kabler i en eller annen form, så det er nok ikke noe å bekymre seg for. Kos deg med spilleren!Takk for det, nei ikke så mange her "på berget" som har Vitus sine produkter, har lest endel meget gode omtaler av Vitus sine produkter på nettet, meget god byggekvalitet og utrolig tung cd spiller, venter bare på en kabel nå(hvis man tør å si det her inne da) så blir det vel litt lyd også..!Enig med HCS. Den var lekker. Gratulerer med flott boks! Merket er vel ikke så utbredt her på berget.