Vipa: Forhåpentlig har begge sider samme lengde på tre meter?
Straff for at trådstarter ikke fulgte befalingene om symmetrisk kabelføring?Vipa: En ting er sikkert: Orbisons plater kommer aldri inn her..Måtte være som del av Travelling Wilburys, isåfall..
John Mayall? Knall.Musikk vil aldri bli kjedelig på de premissene IMO. Her er noen av de som deltar på Black & White Night som musikere, og som da antakelig er uenige i at Orbison er for glatt. Takhøyde er viktig, genre har forskjellige verdier som er likeverdige.
T Bone Burnett
Glen D. Harding
Ronnie Tutt
Bruce Springsteen
Elvis Costello
Tom Waits
Lyle Lovett
J.D. Souther
Jackson Browne
Bonnie Raitt
k.d. lang
Jenifer Warnes
Jeg er sjelglad for å ha fått jobbe med folk som Carl Perkins, Albert Collins, John Mayall og nordmenn så vidt forskjellige som Arne Bendiksen, Piddi Fjeldstad, Stratosgutane og Bushman. Det har lært meg verdier som jeg kanskje ikke hadde da jeg var en pretensiøs ungdom med knallharde meninger om verdien av forskjellige artister og genre.
Jepp, men det var bare for et par dager. De andre har jeg fått lenger tid sammen med.John Mayall? Knall.Musikk vil aldri bli kjedelig på de premissene IMO. Her er noen av de som deltar på Black & White Night som musikere, og som da antakelig er uenige i at Orbison er for glatt. Takhøyde er viktig, genre har forskjellige verdier som er likeverdige.
T Bone Burnett
Glen D. Harding
Ronnie Tutt
Bruce Springsteen
Elvis Costello
Tom Waits
Lyle Lovett
J.D. Souther
Jackson Browne
Bonnie Raitt
k.d. lang
Jenifer Warnes
Jeg er sjelglad for å ha fått jobbe med folk som Carl Perkins, Albert Collins, John Mayall og nordmenn så vidt forskjellige som Arne Bendiksen, Piddi Fjeldstad, Stratosgutane og Bushman. Det har lært meg verdier som jeg kanskje ikke hadde da jeg var en pretensiøs ungdom med knallharde meninger om verdien av forskjellige artister og genre.
Som jeg skulle sagt det selvDiskutere musikk smak er like døfødt som kabel diskusjon . Kan telle på en hånd de Elton John sangene jeg liker,samme med RO.
Men jeg disser ikke de som liker det,flott at alle er forskjellige!.
O
Selv om jeg ikke er noe stort fan av EJ, så tror jeg at jeg helt polvendt i forhold til EVO´n kan telle en håndfull av låter jeg ikke liker. Merkelig nok, så omfatter de låtene det som er hans mest anerkjente, og største hits (f.eks. Rocket Man, Bennie & The Jets, I´m Still Standing og Daniel).Diskutere musikk smak er like døfødt som kabel diskusjon . Kan telle på en hånd de Elton John sangene jeg liker,samme med RO.
O
Ja der har du de jeg likerSelv om jeg ikke er noe stort fan av EJ, så tror jeg at jeg kan telle en håndfull av låter jeg ikke liker. Merkelig nok, så omfatter de låtene det som er hans mest anerkjente, og største hits (f.eks. Rocket Man, Bennie & The Jets, I´m Still Standing og Daniel).Diskutere musikk smak er like døfødt som kabel diskusjon . Kan telle på en hånd de Elton John sangene jeg liker,samme med RO.
O
Diskutere musikk er en ting,og diskutere musikk smak er en annen.Vipa: En ting er sikkert: Orbisons plater kommer aldri inn her..Måtte være som del av Travelling Wilburys, isåfall..