Baluba, Vipa, EM: Barnelærdom eller ikke, jeg liker rett og slett ikke Orbison solo. For glætt. Som Lou Reed er kjedelig for et utfordringssøkende progdyr som meg. Ja, jeg er både jazzmann, progdyr og har flere andre musikalske tilstander. Legger heller ikke skjul på at jeg- på tross av å være svært så altetende ad musikkmeny- fortsatt ikke utstår enkelte ting. Du får for eksempel heller ikke meg til å ta inn hele Elviskatalogen, men Elton John, derimot...se den katalogen har jeg. Inkludert de to siste tributeskivene som kom for tre dg siden. Jeg har bedre ting å bruke ører , tid og penger på enn å straffe dem med R.O., Elvis et co, men jeg respekterer dem for det de fikk til. Derom hersker null tvil. Jeg er heller ingen redneck. Kvitta meg med C&W-skivene for flere år siden. Dog er det et kvalitetstegn når Dolly Parton, Willie Nelson, Miley og Vince Gill gjør så mye bra med Pinballs musikk.. All ære også til Kris, Waylon, Kenny, Dwight, Garth, George Strait, pappa Cyrus og gamle Johnny.. Blant en haug andre. Til deg, Baluba: Hent inn Restoration- Nashville Edition. Så skjønner du hva jeg mener..Og du, Vipa, bør ha en vinyltrippel: 2 Rooms, Revamp og nevnte Restoration. EJ er forresten den artisten i verden som har størst takhøyde mht hva han lytter på. Ellers hadde han ikke klart å gjøre det han gjør. Det kommer også som en følge av verdens største private musikksamling- som er i Eltons eie.