Hadde vært hyggelig det Rolf, jeg kunne jo kanskje utvide horisonten min ved å høre dynaudio.Fin kåk med kledelige Spendor.
Her forsvant S8e ut av kåken i går, Vipa, litt vemodig.
Men jeg koser meg med Dynaudio og får be om audiens dersom Spendorsavnet blir for stort 8)
Hører på Dio i dag også jeg. En smått "legendarisk" vokalist som via sin solo-karriere på mange måter videreførte den tungrock-sjanger de 3 første Rainbow-skivene representerte. Synd han gikk bort så tidlig. Det var jo et snev av dialog mellom han og Blackmore mht en eit Rainbow reunion. Slik gikk det dessverre ikke.Hørte mye på Dio i tenårene, svinger fremdels dette.
Auditor: Du har alltid et stikk i siden du,aldri kun noe posetivt .Vipa: Ikke akkurat Holy Diver, men den innspillinga der er bra, den...
Vel, den hellige dykkeren (som Pondus ville ha sagt) er jo representert her, det har imidlertid gått litt tid (10 år og 6 album) siden Holy Diver så et livealbum vil favne et større tidsrom. Her er det musikk fra Rainbow, Black Sabbath og fra Dio's legendariske første solo skiver. Den nye gitaristen Tracy G har også fått "fullmakt" til å spille låtenene på sin måte samtidig som han er inspirert av både Blackmore og Iomi. Jeg synes det låter bra selv om jeg kjenner låtene gjennom førstnevnte storheter.Vipa: Ikke akkurat Holy Diver, men den innspillinga der er bra, den...
Spent på hva neste ut er jeg ( kanskje start knappen hehe )Har byttet ut de sorte kjedelige venderne med de mer sexy sølvfargede! Takk for hjelpen Jorwed
Vis vedlegget 568998
Tenkte å bytte den ut med en liten klovnenese, nei vent litt den skulle jeg jo sende til noen andre...Spent på hva neste ut er jeg ( kanskje start knappen hehe )Har byttet ut de sorte kjedelige venderne med de mer sexy sølvfargede! Takk for hjelpen Jorwed
Vis vedlegget 568998
Tenkte å bytte den ut med en liten klovnenese, nei vent litt den skulle jeg jo sende til noen andre...Spent på hva neste ut er jeg ( kanskje start knappen hehe )Har byttet ut de sorte kjedelige venderne med de mer sexy sølvfargede! Takk for hjelpen Jorwed
Vis vedlegget 568998
Forfatteren har så rett, vi må tyne mest mulig ut av vår ikke definerte tid her på Tellus.Man vet å nyte livet! Det er så hyggelig å se at den kunsten lever!