Flere har opplevd dette med ulike plater fra PK, både ved nettbestilling og kjøp fra fysisk butikk, der "problemet" ikke har eksistert for de samme plater kjøpt fra andre - eks. BD.Alle gode ting er tre...
Er jo bra service på platekompaniet, fikk først en og så en plate til som var skjev.
De måtte pakke ut flere før de fant en rett (problemparti)
Hmm, godt å viteFlere har opplevd dette med ulike plater fra PK, både ved nettbestilling og kjøp fra fysisk butikk, der "problemet" ikke har eksistert for de samme plater kjøpt fra andre - eks. BD.
Jeg har hatt en liten mistanke om at dette kanskje kan ha noe med hvordan de lagrer platene på sitt sentrallager å gjøre.
Har i kveld lyttet meg gjennom alle studio albumene til Waters og tar nå hintet fra RoDa og nyter meg gjennom Wish You Were Here. Tittel-sporet ble sunget av min beste venns nevøer i hans begravelse for 2 år siden. Jeg har etter det lært å sette enda mer pris på dette mesterverket...RoDa: Den er pur progterapi, Og den spiller jeg MINST en dag i måneden i 2020...
He he, kult å høre det. Er godt fornøyd med dem, tar meg selv i å sitte å glise i glede over lyden innimellomSavner S8e-ene, gitt. Hadde mine vært like strøkne som dine, så hadde de nok stått her fremdeles.
Kribler i ny og ne hver gang jeg ser annonser med Spendor-er