Så i gruten jaJa, trenge vel ikke være synsk for å skjønne det eller har du sett det i gruten på morra kaffen?
Ja, foreløpig. Bør nok vurdere pu bytte snart pga bruken, vil anta at hana sl 'n har passert 1000 timer. Lurer på ART9 eller hana ml eller dynavector dv20 2 eller noe annet bra (?)Blir spennende dette da! Samme pu og riaa?
Klart han gjørLitt over budsjett, men kanskje arkeologen tar sjela mi i innbytte
Someting is incoming in t minus 3 days (and counting)
TechDas???Litt over budsjett, men kanskje arkeologen tar sjela mi i innbytte
Rega er jo i fra "sotøya".Siden du dreit deg ut og ikke kjøpte Rega DAC, så er det lov å håpe du kjøper en Regaspiller - eller i alle fall en RegaPU.
Vestlandet!?Rega er jo i fra "sotøya".
Gleder deg nåIn T minus 1 day (and counting)
Gratulerer med salgJa, tror det blir bra. Thorens'n er solgt og blir hentet i løpet av helgen.
Forresten Jorwed jeg lurte på en ting. En kompis fra nord (besserwisser) sa skeptisk "DD og MC, kor trur du det går, brom å greier?" Ka du trur?
Det ser vi snart… Når er ETA?Mente han ikke kunne ha det på en 1210 han hadde...
Ikke noe problem det,har hatt 2stk 1210 med MC,AT OC9 og Ortofon funker fint det.Mente han ikke kunne ha det på en 1210 han hadde...
Sant nok,men det forrandrer ingentingMen nå er det jo ikke en 1210 jeg skal hente in T minus 3 hours and 30 mintes ( and counting)
Noen folk assåNei ikke sant. Utrolig hvor fort noen kan konkludere : jeg hadde EN dd med MC som brummet så da kan ingen DD ha MC