Takk, trengte ikke å selge undertøyet ihvertfallDen do
I rekken... "den som venter på noe godt, venter gjerne uten klær"... Øh, gratulerer med "spellær"..![]()
![Flirende ansikt med svette :sweat_smile: 😅](https://cdn.jsdelivr.net/gh/joypixels/emoji-assets@5.0/png/64/1f605.png)
|
Takk, trengte ikke å selge undertøyet ihvertfallDen do
I rekken... "den som venter på noe godt, venter gjerne uten klær"... Øh, gratulerer med "spellær"..![]()
Så i gruten jaJa, trenge vel ikke være synsk for å skjønne det eller har du sett det i gruten på morra kaffen?![]()
Ja, foreløpig. Bør nok vurdere pu bytte snart pga bruken, vil anta at hana sl 'n har passert 1000 timer. Lurer på ART9 eller hana ml eller dynavector dv20 2 eller noe annet bra (?)Blir spennende dette da! Samme pu og riaa?
Litt over budsjett, men kanskje arkeologen tar sjela mi i innbytteBenz Micro kanskje? (vetom en som har en til salgs)![]()
Klart han gjørLitt over budsjett, men kanskje arkeologen tar sjela mi i innbytte![]()
Someting is incoming in t minus 3 days (and counting)![]()
TechDas???Litt over budsjett, men kanskje arkeologen tar sjela mi i innbytte![]()
Mulig det, kommer vel ann på hvem du SPØR...Er ikke svaret alltid Audio-Technica?
Nei, noe fra den oppgående sols rike...TechDas???
Ok, da spør jeg degDu får spørre meg!![]()
Så meg vidt bekjent ikke kommet noen ny lov mot å håpe...Siden du dreit deg ut og ikke kjøpte Rega DAC, så er det lov å håpe du kjøper en Regaspiller - eller i alle fall en RegaPU.![]()
Rega er jo i fra "sotøya"Siden du dreit deg ut og ikke kjøpte Rega DAC, så er det lov å håpe du kjøper en Regaspiller - eller i alle fall en RegaPU.![]()
Vestlandet!?Rega er jo i fra "sotøya".
Gleder deg nåIn T minus 1 day (and counting)![]()
He he, ja. Jeg og junior tar en roadtrip til Vestfold på lørdag og henter den.Gleder deg nå![]()
Ja, tror det blir bra. Thorens'n er solgt og blir hentet i løpet av helgen.Det blir spennende å se hva som dukker opp![]()
Gratulerer med salgJa, tror det blir bra. Thorens'n er solgt og blir hentet i løpet av helgen.![]()
Forresten Jorwed jeg lurte på en ting. En kompis fra nord (besserwisser) sa skeptisk "DD og MC, kor trur du det går, brom å greier?" Ka du trur?
Forresten Jorwed jeg lurte på en ting. En kompis fra nord (besserwisser) sa skeptisk "DD og MC, kor trur du det går, brom å greier?" Ka du trur?![]()
Mente han ikke kunne ha det på en 1210 han hadde...
Det ser vi snart… Når er ETA?Mente han ikke kunne ha det på en 1210 han hadde...
Aprox 15.00...Det ser vi snart… Når er ETA?
Ikke noe problem det,har hatt 2stk 1210 med MC,AT OC9 og Ortofon funker fint det.Mente han ikke kunne ha det på en 1210 han hadde...
Tenkte meg det jaIkke noe problem det,har hatt 2stk 1210 med MC,AT OC9 og Ortofon funker fint det.
Men nå er det jo ikke en 1210 jeg skal hente in T minus 3 hours and 30 mintes ( and counting)Ikke noe problem det,har hatt 2stk 1210 med MC,AT OC9 og Ortofon funker fint det.
Sant nok,men det forrandrer ingentingMen nå er det jo ikke en 1210 jeg skal hente in T minus 3 hours and 30 mintes ( and counting)![]()
Nei ikke sant. Utrolig hvor fort noen kan konkludere : jeg hadde EN dd med MC som brummet så da kan ingen DD ha MCSant nok,men det forrandrer ingentig![]()
Noen folk assåNei ikke sant. Utrolig hvor fort noen kan konkludere : jeg hadde EN dd med MC som brummet så da kan ingen DD ha MC![]()