Glasshus anybody?Jepp, og det man merker tydeligst, når man bytter på både to og både tre pressinger av samme album, er at man er en skikkelig hifi-nerd
God helg og mvh
I pushed the button JimHyggelig å høre at du holder på. Liker hva du har gjort hos deg selv.
Vil eller anbefale "Radio Kaos" med RW. Litt særere, men knallbra. Go hælj.
/Ruby
Jaggu er jeg sexy!En litt kjedelig arbeidskveld går mot sin ende og vipa lengter hjem til alteret og litt lydglede. Ikke så mye salg på meg i dag, selv @MakkinTosken vendte meg ryggen
Vis vedlegget 847847
Har dere noe kult og stort til platene mine æ?Ja, du ser bedre og bedre ut for hvert bilde du får ta med konem.. Ehh mener fru Tosk
Møbelringen derimot har en kul men dyr løsningNei, det var det da.
Dårlige der. Jeg måtte lage mine selv
Supert, takk elsker enkle løsningerJeg tror det er nok å åpne døra til sikringsskapet
Optisk kabel = lys, så evt kan du eksperimentere med å trekke gardinene for eller åpne mer.
Kombinér med alle variasjoner av/på for alle lyskildene i huset, så nærmer du et svar.
Som han/hen/hun sa for mange år siden: La det bli lys.
Hvis du har et pergament jeg kan sette fingeravtrykket mitt på så selger jeg sjela mot den magiske kabelen dinNei, nei, nei. Så enkelt er det ikke. Her har @_RoDa_ IKKE tatt høyde for Lumedifferensial. Det betyr at det er teoretisk mulig at du får for LITE eller for MYE innstrålt lys med en høyere UV koeffisient en 0.24mU.
Jeg kan ikke stresse nok viktigheten av UV-skjermet optisk kabel. Det at jeg har en overpriset slik kabel til salgs er selvsagt tilfeldig.
Billigtrikset er å smøre inn kabelen, ja, hele anlegget, med solkrem. Piz Buin Spf 50 med kokoslukt er topp.Nei, nei, nei. Så enkelt er det ikke. Her har @_RoDa_ IKKE tatt høyde for Lumedifferensial. Det betyr at det er teoretisk mulig at du får for LITE eller for MYE innstrålt lys med en høyere UV koeffisient en 0.24mU.
Jeg kan ikke stresse nok viktigheten av UV-skjermet optisk kabel. Det at jeg har en overpriset slik kabel til salgs er selvsagt tilfeldig.
Det høres litt skummelt ut. Det er to dager siden jeg hadde solkrem på skrotten, men bikkja slikker meg fremdeles som en gærning på beina og jeg vil jo helst at den holder seg unna anlegget.Billigtrikset er å smøre inn kabelen, ja, hele anlegget, med solkrem. Piz Buin Spf 50 med kokoslukt er topp.
Og de elsker deg ogsåElsker menn i uniform!
Vis vedlegget 848040
Kanskje du måtte ha kjøpt en ny Bladelius?ET SKUDD FOR BAUGEN
Hadde en litt angstfull opplevelse med anlegget før jobb. Har en vane (les uvane) med å ha fjernkontrollen til Thor mellom armlenet og låret på godstolen. Dette har medført at jeg fra tid til annen har skiftet signalkilde uten mening slått på mute osv.
Denne gangen så hadde jeg tydeligvis trykket inn plussknappen til volumet, noe som medførte at volumet føk i været til 90 (av 100). Rare lyder, tror det kom mest Fra subben og Thor gikk i protect modus. Slo den av og på og alt fungerte igjen.
Noen som vet hvor ille det kunne gått?