Sevald
Avviker.
Orker ikke å forsvare meg Var redd fulleangst i forkant av messen
Det var årets store nyoppdagelse for meg 2021 for meg i alle fall. Give it a tryHar ikke noe forhold til dem. Ikke hørt noe heller tror jeg. Kan prøve en lytt etter jobb.
Jeg prøver da å ha minst et innlegg pr 1000 om noe som kan minne om hifirelatert. Såpass bør det væreAngående messe:
Her må man tydeligvis stå til rette for mester @MakkinTosken
Men spøk til side han har nok helt rett i at et dagsbesøk ikke blir det samme som å ta helgen sammen med de herlige profilene fra HFS.
For min del så ble det umulig denne gangen med lørdags jobbing samt utekveld med jobben etterpå. Da jeg var usikker på hva jeg fikk ut av et søndags besøk valgte jeg å prioritere sykkeltur i marka samt et tur til Ski på kvelden.
Får vel bare ta selvkritikk (samt toskekritikk) på at denne tråden inneholder for mye fjas.
På det beste kan det vel kalles feel good, på det verste kanskje blogg fra tenåringsjenter.
Beklager skal prøve å skjerpe meg.
PS. @TT. Har jo en ærligere trådtittel hos seg selv om den inneholder mye hifi relatert
Huff, mente ikke å være så hård mot dem. De får se det som et utbrudd fra en forsmådd elsker.Angående messe:
Her må man tydeligvis stå til rette for mester @MakkinTosken
Men spøk til side han har nok helt rett i at et dagsbesøk ikke blir det samme som å ta helgen sammen med de herlige profilene fra HFS.
For min del så ble det umulig denne gangen med lørdags jobbing samt utekveld med jobben etterpå. Da jeg var usikker på hva jeg fikk ut av et søndags besøk valgte jeg å prioritere sykkeltur i marka samt et tur til Ski på kvelden.
Får vel bare ta selvkritikk (samt toskekritikk) på at denne tråden inneholder for mye fjas.
På det beste kan det vel kalles feel good, på det verste kanskje blogg fra tenåringsjenter.
Beklager skal prøve å skjerpe meg.
PS. @TT. Har jo en ærligere trådtittel hos seg selv om den inneholder mye hifi relatert
Huff, mente ikke å være så hård mot dem. De får se det som et utbrudd fra en forsmådd elsker.
Sykkelsti?Har stoppet rett ved et sted hvor kommunen har svidd av noen millioner på noe tja litt unødvendig...
Nei, tilrettelagt for at gående kan se på "times Long gone"Sykkelsti?
Edit: Jeg vet, jeg vet! Du er ved Solbergtårnet og håper det skal bli noe på deg.
Apropos bli noe på: virtuellSykkelsti?
Edit: Jeg vet, jeg vet! Du er ved Solbergtårnet og håper det skal bli noe på deg.
Hadde planer om å dra dit i dag, men kom på andre tankerFlere som skal innom dagsenteret i morgen?
Blir det noe Cha cha cha, Ka dokker trur @Evo III og @TT.? Treffer jo gjerne Tosker og navnbrødre også ( @MakkinTosken @soundscape)
Savnet deg på Tosketorsdagen i gårTror stakkars Jorwed trenger en god pause fra Tosker.
Tosken kommer sterkt tilbake etter Kyprosturen. Brun og blakk!Savnet deg på Tosketorsdagen i går
Enjoy the trip! Stikker selv til Frankfurt til uken Fotball se!Tosken kommer sterkt tilbake etter Kyprosturen. Brun og blakk!
Du skal se bryllupsfotoene mine fra Mauritius. Rart jeg slapp inn i landet igjen.Tror du skal finne deg en strandstol med skikkelig parasoll, i følge avataren så ser du (mer enn) brun nok ut
Han var svartmusket, men godlynt.Du skal se bryllupsfotoene mine fra Mauritius. Rart jeg slapp inn i landet igjen.
Alltid kjempehyggelig med kaffe og litt sosialt samvær på dagsenteret, men dagen er booket for andre gjøremål. Tar det igjen senere...!Flere som skal innom dagsenteret i morgen?
Blir det noe Cha cha cha, Ka dokker trur @Evo III og @TT.? Treffer jo gjerne Tosker og navnbrødre også ( @MakkinTosken @soundscape)
Siden HFS er på vintertid så ble det ikke så gæli, men vipa ER en tollmodig sjelTålmodig av deg å vente to timer på å slippe inn!
Fantastisk band!... så lenge Fish var med.Tok av på ep kjøp av Marillion i en periode, alt er bra
Vis vedlegget 853328
Og covra er jo så kule...