Duh, ikke rart det var et slør over lyden her.Skjønner ikke, hver gang jeg vasker huset er det som om det kommer et slør over lyden...
Vis vedlegget 855743
Takk for oppklaringen Valentino, GRAMMOFON du, hvem hadde trodd det, jaja man lærer så lenge man gidderGrammofon – Wikipedia
no.wikipedia.org
Jålevinyl?? Har aldri hørt på maken Beste albumet til DSRolig søndag for vipa og junior. Styrtregn så da var det lettere å motivere seg for styrketrening, nå litt jålevinyl :
Vis vedlegget 858760
Heldigvis så har mine GRAMMOFON plater et lite hull i midten som passer akkurat på den metallpigg greia på spillerenEr synonymt med platespiller, men må ikke forveksles med kompaktplatespiller. Derfor kalles gjerne sistnevnte for CD-spiller.
Jeg har noen ganger tenkt at det er lurt at slike kompaktplater har et hull i midten som ikke passer på grammofoner, men kanskje noen prøvde seg med adaptere for slikt på det glade åttitallet? Det hadde vært gøy.
Blir svett, så litt våt blir man.Men da blir man jo ikke våt...
Hmm, kanskje montere rulla
Driver ikke folk med annet en Harryturer for tiden?Var tom for eeh, kaffe. Da passet det jo bra med en siste mc tur hit før jobb...
Vis vedlegget 864885
På hver sin side av Skagerrak satt nordmannen og dansken og betjente omtrent det samme apparatet...