Så barnslig du erOg hvem tipset Hertugen trur du?
(Hvis det da er Abbey Road Half Speed Master.)
Hvis ikke har du fått et direkte tips fra meg.
Den er SÅÅÅ MYE bedre.
Du har begynt å fyre skjønner jeg.Hvis de blir kalt om vintærn så fyret vipa me ved
Ai...! Den er lei...Du har begynt å fyre skjønner jeg.
(+) Full evakuering etter brann i Tistedal
Nødetatene rykket ut til Torpedalsveien i Tistedal tirsdag ettermiddag etter melding om brann. Det var full fyr i kjelleren, og mye røk som veltet ut.www.f-b.no
In the nabourhood faktisk ser jegDu har begynt å fyre skjønner jeg.
(+) Full evakuering etter brann i Tistedal
Nødetatene rykket ut til Torpedalsveien i Tistedal tirsdag ettermiddag etter melding om brann. Det var full fyr i kjelleren, og mye røk som veltet ut.www.f-b.no
Kommer nok innomTenkte at tiden er inne for en Skitur i morgen, er du der kl. 11 @jorwed_
Prøvde å få til Tosketorsdag, men @MakkinTosken skal sprade rundt i speedo på en eller annen svømmehall (i tillegg til at han er fornærmet på deg)
Hva med hertug @Evo III ?
Nei eller har ikke prøvd noe mer. Tok ut kontakten på den etter jeg oppdaget plopp plopp lyd ved platespillerinngang påkoblet. Kan prøve nåDet ble flott. Virker som om de er sv god kvalitet.
Fikk du kontakt med Noden?
Problemet nå er at når jeg går inn på appen så går den rett til Looking for players og så No foundPrøv å gå inn på Bluesoundappen, trykk på menyen øverst til venstre, trykk help og deretter «add a player». Når den har søkt ferdig, burde din spiller dukke opp. Velg derretter riktig wifi nettverk og deretter bør det være på stell
Evt å nullstille spillerenProblemet nå er at når jeg går inn på appen så går den rett til Looking for players og så No found
Prøve å avinstallere appen og installere på nytt?
Prøvde det i den forrige leiligheten, men den gikk etterhvert bare til grønt.Steps to Factory Reset:
1. Disconnect the player from electrical power.
2. Wait 30 seconds
3. Reconnect the power
4. Once the LED turns Red, press and hold the PLAY/PAUSE button. The LED will
immediately turn Green and then back to Red - continue to hold the button for 30 seconds
5. After 30 seconds, the LED will begin to blink red – then release the button
6. All customization to the Bluesound player will be removed and restored to factory settings
IMPORTANT: Removing your finger from the PLAY/PAUSE button at any time before the LED begins
flashing red will cancel the factory reset and leave the player in Upgrade Mode. Just start the steps again
to factory reset the player.
You will know the factory reset is successful if the player returns to Hotspot mode (wireless connection -
the LED will turn solid green). If the player is connected to your network through a wired Ethernet
connection, it will simply connect as if it was a new player (LED will turn solid blue
Det hørtes ut som en god plan, kjenner jeg er glad jeg bare bruker vinylSkal gi det ett forsøk, hvis det ikker funker så går jeg tilbake til øl og vinyl i kveld