P
parafinoksen
Gjest
Den tegningen har vel en sånn funksjon at hvis du stirrer på den lenge og lukker øynene, så får du den i hvitt på sort bakgrunn. Prøv, da vel!Og takk skal du faen meg ha @parafinoksen
Den tegningen har vel en sånn funksjon at hvis du stirrer på den lenge og lukker øynene, så får du den i hvitt på sort bakgrunn. Prøv, da vel!Og takk skal du faen meg ha @parafinoksen
Tja, får se om du blir innvilget audiens når jeg blir kvitt tegningen som nå har brent seg inn i hjernen i hvit på sort bakgrunnKjedelig, @vipa . Og jo, den epleterta er helt vanvittig god. Vinneroppskrift.
Til tross for litt humor på din bekostning håper jeg at jeg får anledning til å stikke innom en gang i den nye kåken. Jeg er enig i det som ble sagt før her, at det låt kanskje litt mørkt og dempet der du bodde. Jeg føler jeg kan se av bildene at det låter litt luftigere hos deg nå. Hadde vært artig å høre. Ha en fin søndag åkkesom, mister.
God romjul og det skal jeg fortelle deg.DIR testen avspilt, men i motsetning til @MakkinTosken så vet jeg ikke helt hva jeg skal sjekke
God romjulGod romjul og det skal jeg fortelle deg.
DIRTesten er enkel. De tre basstonen skal fremstå med relativt jevn styrke, i det minste være tydelig hørbare. Veldig ofte så faller det igjennom på den lyseste basstonen, som forsvinner helt, det gir strykkarakter. Tonene er jo ikke helt like, det første anslaget kan feks bli litt vel mudrete om ting ikke er helt på stell, men nyanseneforskjellene får bli en individuell vurdering, i hovedsak skal alle tre fremstå som klare og tydelige.
Det er helt klart en fet bonus ja. IMHO så er DIR testen bestått også i casa nuevoDen dypeste vil oppleves taktilt og buldrende ja.
Bonusen med den låten, om man holder ut hele, er den geniale låten som følger!
Du må jo få en amp som står i stil, blande sånn a gittJa sånn, var det godkjent
Du må jo få en amp som står i stil, blande sånn a gitt
Ligger en fin Yamaha hos din faste hifi dealer til en fin pris
Så den ikke før nå, but felt a disturbence in the force. En liten djevel hvisket i bakgrunn : PASS PÅ KRYSSMATCHINGSPOTENSIALET, PASS PÅ KRYSSMATCHINGSPOTENSIALET
Hvilken låt er den beryktede DIR for oss som er alt for mette til å forstå noe?Her er det julekos over en lav sko, sover til vi våkner og småspiser litt hele tiden.
Junior er på rommet og spiller på laptop'n han fikk av far og far skal smake litt på brygget fra Nøisom han fikk i gave.
Ellers så lyder det ganske fortreffelig med Daft Punk, DIR testen avspilt, men i motsetning til @MakkinTosken så vet jeg ikke helt hva jeg skal sjekke
Men bra er det i mine ører
Gledelig jul folkens
Vis vedlegget 879558
PS, jeg og bamsen har sjekket at spilleren er i vater...
NUUUM NUUUM Vis vedlegget 879561
Neida, er bare en vorspiel-låt serru.Tror det skal være Badonkedonkdonk