Supert Evo.
Hjelper til med bevaring av kunstvrerk av ypperste klasseHar du begynt i rengjøringsbransjen?
Joda herugen vet, men liker å gi sine undersåtter litt igjenHysj, tror ikke hertugen er klar over at almuen er i stand til å betale for det![]()
Skal flytte meg over i sweetspot nå og lytte littBli´r spennende å høre, hva du synes om den![]()
Beklager vennen, vipa prøver å ha en bein i begge leirer. Ender vel med at buksene revnerSå du har sluttet å menge deg med tosker og flørter nå med pampen?![]()
No, you didn't (ref. Monty Python)Vil ikke skryte....... men I told you so![]()
Hadde slett ikke fått med meg, at Ane Brun var med....Fortsetter med dette albumet til morgenkaffen. Bra lyd og morsomt at Ane Brun synger på denne turnén. Don't give up duett nå...
Vis vedlegget 838263
Elementary Watson (aka HasseBasse)Hadde slett ikke fått med meg, at Ane Brun var med....
Nice job, Sherlock (aka Holmes)![]()
![]()
Hva slags album er dette?
3-LP "Live Blood" med Peter GabrielHva slags album er dette?
Nice try, men det er er et annet ngselRavneberget?
Øøøyh, juks å bruke sånn nymotens hjelpemidler. Det var der jeg sto ja får si som Jarle, må unngå å få i meg sånne sporstoffer, det bruker snuten til å spore deg ikke sant.
Er vel hjemme hos @Ine123Øøøyh, juks å bruke sånn nymotens hjelpemidler. Det var der jeg sto ja får si som Jarle, må unngå å få i meg sånne sporstoffer, det bruker snuten til å spore deg ikke sant.![]()
Just presis.
Tror ikke det, det var noen der som jukset med x-mark spotEhhhh..... stopp en halv!! Fruktkurven skal vel til Ski, om noen?
Ups, må nok slutte med både å drikke på jobb samt å legge meg ut med kremmere og tosker...? Det var vel ikke noe juks der? Lå ikke noe metadata i filen. Jeg fant det via google maps.
Men jeg skjønner, jeg er ikke General Consul eller noe annet fancy. Gleder meg til å betjene deg i butikken neste gang. Tror det blir dyrt for deg ja.....![]()
Bare pass deg eller så tar prideparaden en omvei innom Toskehula
Tar deg i mot med åpent skrev!Bare pass deg eller så tar prideparaden en omvei innom Toskehula![]()