|
Supert Evo.
Hjelper til med bevaring av kunstvrerk av ypperste klasseHar du begynt i rengjĂžringsbransjen?
Joda herugen vet, men liker Ä gi sine undersÄtter litt igjenHysj, tror ikke hertugen er klar over at almuen er i stand til Ä betale for det![]()
Skal flytte meg over i sweetspot nÄ og lytte littBliŽr spennende Ä hÞre, hva du synes om den![]()
Beklager vennen, vipa prÞver Ä ha en bein i begge leirer. Ender vel med at buksene revnerSÄ du har sluttet Ä menge deg med tosker og flÞrter nÄ med pampen?![]()
No, you didn't (ref. Monty Python)Vil ikke skryte....... men I told you so![]()
Hadde slett ikke fÄtt med meg, at Ane Brun var med....Fortsetter med dette albumet til morgenkaffen. Bra lyd og morsomt at Ane Brun synger pÄ denne turnén. Don't give up duett nÄ...
Vis vedlegget 838263
Elementary Watson (aka HasseBasse)Hadde slett ikke fÄtt med meg, at Ane Brun var med....
Nice job, Sherlock (aka Holmes)![]()
![]()
Hva slags album er dette?
3-LP "Live Blood" med Peter GabrielHva slags album er dette?
Nice try, men det er er et annet ngselRavneberget?
ĂÞÞyh, juks Ă„ bruke sĂ„nn nymotens hjelpemidler. Det var der jeg sto ja fĂ„r si som Jarle, mĂ„ unngĂ„ Ă„ fĂ„ i meg sĂ„nne sporstoffer, det bruker snuten til Ă„ spore deg ikke sant.
Er vel hjemme hos @Ine123ĂÞÞyh, juks Ă„ bruke sĂ„nn nymotens hjelpemidler. Det var der jeg sto ja fĂ„r si som Jarle, mĂ„ unngĂ„ Ă„ fĂ„ i meg sĂ„nne sporstoffer, det bruker snuten til Ă„ spore deg ikke sant.![]()
Just presis.
Tror ikke det, det var noen der som jukset med x-mark spotEhhhh..... stopp en halv!! Fruktkurven skal vel til Ski, om noen?
Ups, mÄ nok slutte med bÄde Ä drikke pÄ jobb samt Ä legge meg ut med kremmere og tosker...? Det var vel ikke noe juks der? LÄ ikke noe metadata i filen. Jeg fant det via google maps.
Men jeg skjĂžnner, jeg er ikke General Consul eller noe annet fancy. Gleder meg til Ă„ betjene deg i butikken neste gang. Tror det blir dyrt for deg ja.....![]()
Bare pass deg eller sÄ tar prideparaden en omvei innom Toskehula
Tar deg i mot med Äpent skrev!Bare pass deg eller sÄ tar prideparaden en omvei innom Toskehula![]()