Ingen armer, ingen kakeFår ikke kvittert
Vis vedlegget 1076423
Så nesten ut som en studenthybel det der, hadde det ikke vært så ryddig…Får ikke kvittert
Vis vedlegget 1076423
Gode minner. Det albummet må handles inn
Jeg siterte Hertugen, og det var hans manglende arm på platesnurreren jeg hentyder tilHe he. Du antar at jeg har en tv?
Har det, men ser aldri på den. Et par unntak for nytt på nytt samt ROP på prime. Dama ved "kokeplata" er vel et stillbilde
Den er det mange år siden jeg har spiltNå var det platemesse på Vannvogna i Halden, hadde ikke all verden av tid eller behov, men en skive ble det i hvert fall Vis vedlegget 1076912
Gillan og Glover accidentally ON PURPOSE
Takk til godmodige brumlebassen Tosken for hyggelige ord. Det han ikke har av aerodynamisk form tar han igjen i den dokumenterte perfekte hørselen og faktisk perfekte dybdesyn.Koselig førjulskos hos importhaldenseren
Duften av nystekt kake møtte oss i døra og gjestene skyndet seg å posere før alvoret startet og mens vertinnen var opptatt med anrettingen. Tosken er ikke like fotogen som den stramme @_RoDa_ Men som en trøst er ikke Tosken mye å se til i levende live heller.
Vis vedlegget 1079097
Etter kakekos startet Tosken i lytteposisjon. Med sin dokumenterte perfekte hørsel hvilte mye ansvar på hans skuldre om å komme med relevante tilbakemeldinger. Han benyttet også anledningen til å komme med litt visdom og forklarte Vipa litt om blomster og bier og slikt.
Er det et stikkord for lyden i Vipas koselige hjem, er det kooos. Lyden ved vinylavspilling var varm, laidback og behagelig. Ingen ukomfortable sporingsfeil eller sibilanter, klangen i rommet ga stemmer en varme, samtidig som bassen kanskje var litt på den lette side. Kunne ane en litt forsiktig tidlig avrulling i toppen som kanskje ga litt mindre utklinging enn jeg er vant med, dette var mest tydelig på Paul Simons Graceland, men både stereoperspektivet og plassering av vokal var spot on. Når vi spilte av digitalt kom toppen mer på plass og lyden fikk mer ambiens, så tror ikke høyttalerne står for nevnte avrulling. Uansett, digitalt eller analogt, lyden var lett å like og jeg nøt virkelig opplevelsen.
Vis vedlegget 1079104
Vertinnen var strategisk med sitt platevalg og ikke nok med smakfull kake, serverte han musikk som Tosken elsker. Han hadde også byttet ut syntetisk vegetasjon med ekte vare.
Vis vedlegget 1079106
Som sagt, lyden var svært behagelig og når unge RoDa inntok hedersplassen, gikk han rett i en mediativ tilstand.
Vis vedlegget 1079111
Tusen takk for en virkelig trivelig første advent, besøk hos @vipa var såpass trivelig at timene gikk alt for fort. Også en stor takk til @_RoDa_ som tok meg trygt frem og tilbake i den første elbilen jeg faktisk likte å sitte i.
Ønsker å bestride denne påstanden. Med mine smale bein og avrundede store overkropp vil jeg hevde det motsatte. La meg sittere din egen lærebok.Det han ikke har av aerodynamisk form
I stand correctedØnsker å bestride denne påstanden. Med mine smale bein og avrundede store overkropp vil jeg hevde det motsatte. La meg sittere din egen lærebok.
Det er overraskende for mange at den forholdsvis store dråpeformen er veldig mye mer aerodynamisk enn den lille sirkulære kulen.
Sykkel aerodynamikk - Sykkeltilpasning Drøbak
Aerodynamikk på sykkel kan være veldig viktig for mange som ønsker å prestere på høyt nivå. På denne siden diskuterer vi teorier.www.sykkeltilpasning.no
I stand corrected
Tror ikke jeg ville hatt besøk av de tvilsomme individene der, men du er velkommen du Thomas ( så lenge du ikke tegner i tråden eller forsøker deg på forklevitser)Høres ut som et koselig treff. Men «vertinne» – gikk du med blondeforkle, eller?
Apropos RoDas meditative tilstand under lyttingen – jeg lurer på om jeg skal forsøke meg på en vegetativ tilstand ved neste hifi-treff. Litt à la denne karen jeg knipset på et fly:
En sånn stilling og litt grynting på Keith Jarrett-vis.
Hva? Blir jeg ikke bedt igjen?!
Siden Tosken skal en tur til meg søndag, får jeg vel finne fram meterstokken og sjekke avstander på høyttalerene.Han antydet at det kunne virke som om den ene høyttaleren sto noen cm nærmere veggen. Måtte jo kontrollmåle og han har jo pokker i meg rett. Høyre sto 1.5 cm nærmere veggen er nå rettet opp
Det kan nok være lurt, intet går under radaren til vår kjære tosk. Hyggelig å se at HFS 'rne fyker rundt på besøksturer de ondsinnede ryktene om at @MakkinTosken bare sitter pal på rassen i grotta er sterkt overdrevne...Siden Tosken skal en tur til meg søndag, får jeg vel finne fram meterstokken og sjekke avstander på høyttalerene.
Ja, er hyggelig at folk tar seg en tur rundt omkring. Nå bor jo du ikke langt unna meg, så får vel kanskje stikke innom en dag.Det kan nok være lurt, intet går under radaren til vår kjære tosk. Hyggelig å se at HFS 'rne fyker rundt på besøksturer de ondsinnede ryktene om at @MakkinTosken bare sitter pal på rassen i grotta er sterkt overdrevne...
Den godeste @_RoDa_ fyker også land og strand rundt i el-raketten sin og beæret oss med sitt blide nærvær
Har heldighvis kontoll på av og på knappene herPøh, bare pass deg så jeg ikke for noen til å hacke systemet ditt og tvangsspille Eggum hele natta på full guffe...
PÅÅÅ HAAAAAN IGJÆÆÆÆÆN, PÅÅHAAAAAN IGJÆÆÆN