66 Modell jeg ogsåNeida, lenge siden jeg sykla med noe særlig hastighet er 59 i år. Vi snakkes, ser fram til det.
![Vinkende ansikt :wink: 😉](https://cdn.jsdelivr.net/gh/joypixels/emoji-assets@5.0/png/64/1f609.png)
66 Modell jeg ogsåNeida, lenge siden jeg sykla med noe særlig hastighet er 59 i år. Vi snakkes, ser fram til det.
Vi splitter frakten, er jo ingen krøsus heller@Evo III Så da snakker vi om en Ford Focus, en Honda vfr 800, en sexy kusine og en nyre.
Slenger du på fri frakt så...![]()
Brødløs ja, bor selv på Augustaborg/Strupe og sykler også MTB. Kanskje henge meg på en tur til våren.Ja stemmer, det AT shellet ser ordentlig stilig ut, hilsen fornøyd mann som akkurat fikk nybygd DAC til å virke her på Brødløs
HFS velociped racing team der altsåBrødløs ja, bor selv på Augustaborg/Strupe og sykler også MTB. Kanskje henge meg på en tur til våren.![]()
Så bra, la oss ta et møte på hifi/musikk, og så supplerer vi med sykkel og kald drikke ved behovBrødløs ja, bor selv på Augustaborg/Strupe og sykler også MTB.
Bra plan, sender en PM til deg og eksuSå bra, la oss ta et møte på hifi/musikk, og så supplerer vi med sykkel og kald drikke ved behov![]()
Født og døpt i Halden.I morgen så får import Haldenseren besøke av ekte haldensere (?) må stå opp i respektabel tid for å lage tertedeig...![]()
He he, ikke noe ungår falkeblikket til sluggeren fra Rådelandet. Nå står de på mm riktig. Treffes gjerne hos deg og vi må jo gi DIY hifi broder @alfegutt tid til å få orden på boddelolt og printkortVeldig hyggelig å treffe nye folk, skravla gikk hele tiden så tiden fløy avgårde. Synes du har fått det bra til med lyden hos deg, og jeg trengte jo ikke å sjekke avstand på høyttalerene fra veggen. Det har jo @MakkinTosken allerede fått ordnet opp i.
Takk for kake og is, neste gang vi treffes blir vel hos meg.![]()
He-he, leveranse av deler er slutten av februar, så skal jeg nok få orden på greiene (tror jeg, men alltid er det noe kødd)vi må jo gi DIY hifi broder @alfegutt tid til å få orden på boddelolt og printkort![]()