VPI`S venner

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Antonsen

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.04.2010
    Antall liker
    2.294
    Sted
    Hvittingfoss
    Torget vurderinger
    6
    Jeg bestille en ny slakterfjøl igår, så får se hvordan det går. Syns den fra gingko var i overkant dyr. Hvertfall når jeg har dempeføtter i mellom tilsvarende det du har :)

Dr Dong

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.01.2011
    Antall liker
    6.529
    Sted
    oslo
    jeg har aldri helt forstått hvorfor en slakterfjøl er bedre enn en hvilken som helst annen fjøl.

Audiophile-Arve

Æresmedlem
    Ble medlem
    28.11.2002
    Antall liker
    5.132
    Sted
    Kysten av Nordvestlandet. I aller argaste nynorskd
    Torget vurderinger
    0
    Eg har ei Target stor vegghylle til min VPI Super Scoutmaster med rimdrive og tung tallerken. denne kan nivellerast med omvendte spikes, slik at spelaren står på ei MDF-plate som er absolutt i vater. Det verkar veldig bra. Eg vurderer å skifte ut den medfylgjande plata til ei kjøkenbenkplate av stavlimd eik, men nøler. Det vert sikkert penare, men ikkje nødvendigvis betre lyd.

dogg-e

Medlem
    Ble medlem
    02.09.2003
    Antall liker
    2
    Sted
    Askim
    Yo! Ny her i tråden... Men kjøpte nylig denne HW-19 mk III som var på torget her. :love:

Mekka ett provisorisk armbord selv og satt på en RB250, men dette spiller jo mye bedre en min tidligere original Rega Planar 3, med RB300...

Anyways... reima er litt slapp i fisken, og faller ofte av om jeg snurrer på tallerkenen manuelt (Noe jeg kan finne på å gjøre når jeg skrur til platestrammeren).
    Så spørsmålet her er vel, hvor handler man deler fra lettest? Er det noen som selger VPI i Norge lengre?
    Når jeg googler, så popper ebay fortest opp. Men ville vel tro det finnes VPI forhandlere som kan selge deler? Får man tak i feks. armbord til denne fortsatt?

God helg!

jaybill

Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    03.02.2014
    Antall liker
    71
    Sted
    Akershus
    Torget vurderinger
    2
    Yo! Ny her i tråden... Men kjøpte nylig denne HW-19 mk III som var på torget her. :love:

Mekka ett provisorisk armbord selv og satt på en RB250, men dette spiller jo mye bedre en min tidligere original Rega Planar 3, med RB300...

Anyways... reima er litt slapp i fisken, og faller ofte av om jeg snurrer på tallerkenen manuelt (Noe jeg kan finne på å gjøre når jeg skrur til platestrammeren).
    Så spørsmålet her er vel, hvor handler man deler fra lettest? Er det noen som selger VPI i Norge lengre?
    Når jeg googler, så popper ebay fortest opp. Men ville vel tro det finnes VPI forhandlere som kan selge deler? Får man tak i feks. armbord til denne fortsatt?

God helg!
    Lyric hifi solgte vpi tidligere, jeg fikk tak i ny reim fra dem.

stingsilda

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.12.2008
    Antall liker
    1.038
    Sted
    Lillehammer
    Torget vurderinger
    2
    Er Gjallarhorn som selger VPI i Norge nå.
    Stylus i Sverige som er skandinavisk importør.

Har selv bestilt nytt belte til min Classic for ikke så lenge siden :)

stingsilda

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.12.2008
    Antall liker
    1.038
    Sted
    Lillehammer
    Torget vurderinger
    2
    Vet ikke om det det varierer pr type spiller men foreslår at du sender en forespørsel til Gjallarhorn ;)

borglein

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    04.01.2013
    Antall liker
    208
    Torget vurderinger
    21
    Joda, selvsagt lurest det. Har for øvrig Classic.

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn