Bulter
Hi-Fi freak
- Ble medlem
- 18.02.2003
- Antall liker
- 3.405
Noen som vet hva en VPI HW-16.5 Record Cleaner koster i Norge, og om den i det hele tatt selges her?
Nåja. Montering av pu'er på min JMW 10.5-arm går da rimelig greit , iallfall så lenge de skal være en god match og innenfor alle teorier mht resonans mm. Men jeg prøvde en pu som i utgangspunktet ikke skulle fungere med JMW-armen. Måtte bruke ekstra vekter og kronglet mye. Men resultatet var meget god lyd.Jeg ser poenget deres, @aiso og @Jim I Hendriksen. Min plan er å spille 20-30 timer med den ene og deretter bytte til den andre. På den måten får jeg noe «nytt» inn i anlegget med jevne mellomrom. Så får vi se hvordan det går.
Litt av poenget for meg var å få brukt begge pickup-ene. Og pickup-montasje i en JMW 9-arm er ingen spøk!
Hvilken arm byttet du til, @Audiophile-Arve? Hva er erfaringene etter armbyttet?
Hadde heller valgt Kuzma platerenser, 10 skiver i slengen, fåes hos Mala. Hadde VPI 16.5 tidligere, men det gikk så tregt med kun en og en skive.Hei ser denne VPI HW 16.5 er mye dyrere kontra Pro-Ject og Okki Nokki! Er det noen grunn til det ?
VPI selges på HiFihubNoen som vet hva en VPI HW-16.5 Record Cleaner koster i Norge, og om den i det hele tatt selges her?