Det ser ut som første generasjon... Altså ikke «improved».
HotvalveAudio er oppført som distributør for USA og CanadaDet ser ut som første generasjon... Altså ikke «improved».
Den selges heller ikke fra konstruktøren. Kanskje dette er et firma som har kjøpt noen, og selger med påslag for profitt?
Utsparingen ble som det ble. Skal fikse det litt bedre når jeg har litt bedre tid.Jeg venter min imorgen eller dagen etter.
Ser veldig bra ut, BangBang. Bortsett fra den ytterst tvilsomt utførte utsparingen i treverket for å få plass til låseskruen.
Hvor mye stikker den låseskruen ut forresten?
Det har jeg faktisk ikke testet.Det kan bli problem med lengden på låseskruen her også. Går det an å bruke den originale umbraco settskruen? Samme gjenger som på den nye låseskruen?
Jepp. Det ordner seg nok.Har sendt e-post til Antonio de Silva. Tenker at han ordner ut.
Armen er forresten så stabil og tight at jeg er i tvil om det er nødvendig å benytte låseskruen etter høydejustering.
de Silva ordner ut, han. Får tilsendt en 15mm micrometer justerskrue når han er tilbake i UK den 20 august. Han skriver at han har solgt over 100 easy VTA. Alle er 25mm versjonen, unntatt en som var "special order".Har sendt e-post til Antonio de Silva. Tenker at han ordner ut.
Armen er forresten så stabil og tight at jeg er i tvil om det er nødvendig å benytte låseskruen etter høydejustering.
Så da er det altså mulig å bare bytte selve micrometeret. Det er jo greit å vitede Silva ordner ut, han. Får tilsendt en 15mm micrometer justerskrue når han er tilbake i UK den 20 august. Han skriver at han har solgt over 100 easy VTA. Alle er 25mm versjonen, unntatt en som var "special order".Har sendt e-post til Antonio de Silva. Tenker at han ordner ut.
Den var ikke så veldig mye billigere enn standard utgaven av Easy VTA, og uendelig mye kjipere imho.En litt rimeligere variant over samme lest. Ser litt enklere og "billigere" ut også, men gjør vel kanskje samme jobben?
Selges av "deepgoove1" på ebay
https://www.ebay.com/itm/jelco-VTA-...jelco+550s&_from=R40&rt=nc&_trksid=m570.l1313
Vh GunnarS
Ser veldig bra ut. En enkel og fin konstruksjon, men med en veldig audiofil pris.her er det en annen kanskje ennå bedre variant for Jelco VTA justering....