Hehe, strålende Likevel, en endring på 38 grader skal man ikke kimse av. Hvorvidt det er en forbedring handler vel om vi snakker elevasjon eller plongé, sideveis er kanskje mer problematisk, men hvem vetPower - på den tiden av døgnet burde du hatt helt andre saker på stokken... Og 19 grader er ikke rare vinkelen!
Tett på min ideal-temperatur og med strålende tilbehør. Perfekt utgangspunkt for å kontemplere over livets viderverdigheterSyt i vei Karmana. I forgårs kveld møt jeg en god kopp kaffe, en Davidoff sigar og en calvados av edel årgang kl.23.30 på verandaen. Da var det 19 grader på stokken. Det er bare å nyte for om 5-6 mnd er +19 blitt til -19 grader. Ingen tvil om hva jeg foretrekker.Fremover hos meg blir det Audio Valve på bergenske sommerdager, og Karan transistor klasse A på de dagene fra helvete som drysser ned over oss nå for tiden. Ved å hjemme seg bort, kan jeg overleve 35 på dagtid bare ølet er kaldt nok, men 26 på natten er et helvete Nok syting, tar en øl
Kommer an på hva du sikter etter med kanonen - her inne er det mange som kjører med maks plonge på 0 grader, og derved skyter seg selv i foten til stadighet!Hehe, strålende Likevel, en endring på 38 grader skal man ikke kimse av. Hvorvidt det er en forbedring handler vel om vi snakker elevasjon eller plongé, sideveis er kanskje mer problematisk, men hvem vetPower - på den tiden av døgnet burde du hatt helt andre saker på stokken... Og 19 grader er ikke rare vinkelen!
Et utgangspunkt med høy elevasjon som ender med maks plonge er sjeldent vakkertKommer an på hva du sikter etter med kanonen - her inne er det mange som kjører med maks plonge på 0 grader, og derved skyter seg selv i foten til stadighet!Hehe, strålende Likevel, en endring på 38 grader skal man ikke kimse av. Hvorvidt det er en forbedring handler vel om vi snakker elevasjon eller plongé, sideveis er kanskje mer problematisk, men hvem vetPower - på den tiden av døgnet burde du hatt helt andre saker på stokken... Og 19 grader er ikke rare vinkelen!
Grisegutten hehehehe....Power - på den tiden av døgnet burde du hatt helt andre saker på stokken... Og 19 grader er ikke rare vinkelen!
Hehe, strålende Likevel, en endring på 38 grader skal man ikke kimse av. Hvorvidt det er en forbedring handler vel om vi snakker elevasjon eller plongé, sideveis er kanskje mer problematisk, men hvem vetPower - på den tiden av døgnet burde du hatt helt andre saker på stokken... Og 19 grader er ikke rare vinkelen!
Hehe, ser ut som om fuktigheten har klumpet seg litt mer på Kirkenær
Enkelte vil hevde overmøblertBasseng i hagen hører med til et MØBLERT hjem...
Nei, egentlig ikke... . For mye jobb. Har mer lyst på en fett-koker som en kan sitte oppi på vinteren . Fise og drikke øl..Enkelte vil hevde overmøblertBasseng i hagen hører med til et MØBLERT hjem...
Har ikke sett for mange bilder av at dragen og deg bruser med fjærene i og rundt det bassenget..... Har det egentlig vært noe annet enn regnvann i bassenget etter at dere flyttet inn
Ja jeg kan fjase, men seriøst så har jeg et mål om å bli mer miljøbevisst. Ender litt for lett opp i den norske tilnærming; heier på miljøet bare det ikke har noen omkostninger for meg personligDiesel er noe dritt, endelig en miljø bevist musikkmann
Du sa det sjøl.....det er hybrid som gjelder over hele fjøla
Ferie skål herfra!!
gismo
Liker denne delen...men seriøst så har jeg et mål om å bli mer miljøbevisst. Ender litt for lett opp i den norske tilnærming; heier på miljøet bare det ikke har noen omkostninger for meg personlig
1 ut av 3 er dårligere enn Meat LoafLiker denne delen...men seriøst så har jeg et mål om å bli mer miljøbevisst. Ender litt for lett opp i den norske tilnærming; heier på miljøet bare det ikke har noen omkostninger for meg personlig
Ehem, husk hva jeg sa!1 ut av 3 er dårligere enn Meat LoafLiker denne delen...men seriøst så har jeg et mål om å bli mer miljøbevisst. Ender litt for lett opp i den norske tilnærming; heier på miljøet bare det ikke har noen omkostninger for meg personlig
Karmana, ingen som rett som det er kan ta seg en øl, er berettiget til å syte!
Ehem, husk hva jeg sa!
Karmana, ingen som rett som det er kan ta seg en øl, er berettiget til å syte!
Nuvel, for vår del dreier seg om et sammenleggbart basseng på 3,5 kubikk i sveiset plast og sammenleggbar metallramme.Basseng i hagen hører med til et MØBLERT hjem...
Forsovet greit det når man bor i en landsdel uten byerFinnes bare en type bil og det er diesel bil
Tror helt klart at du kler rollen som bademester Høres ut som en koselig bijobbNuvel, for vår del dreier seg om et sammenleggbart basseng på 3,5 kubikk i sveiset plast og sammenleggbar metallramme.Basseng i hagen hører med til et MØBLERT hjem...
Konemor sier det er 6 året vi har det, og både liten og stor har glede av bassenget.
Undertegnede er selvutnevnt bademester og bassengvokter, og renser daglig filteret og etterfyller bassenget flere ganger om dagen i ferien. Det herjes og sprutes
Hehe, der har du funnet en treffende analogi, i motsetning til de pakistanske selvskuddeneSkjønner ikke alt dette med bil. Du finnes ikke interessert i bil karmana... At du kjører drosje - kloning er mer av sosial opplæring enn av teknisk interesse
Sterkt uenig,V8 bensin som bruker 4 L på mila er bilen sin detFinnes bare en type bil og det er diesel bil
Jepp, spurte for en stund siden om den boksen på bildet (eller var det en enda større sak) og innstillingene som kunne gjøres på dem. Lurte da på om funksjonen ikke bare var en snever equalizer. Det eneste jeg husker av svaret var at jeg ikke skjønte en puck Kjenner jeg meg selv rett kommer det nok en gang DSP inn i kjeden, men jeg er vel troende til å skru meg ut i skoddeheimen. Kanskje fremtiden for meg er aktive høyttalere med integrert DSP og rom-korreksjon. Hvem vetStrengt talt mer en e'n skjorte for de MIT kablene der ..? . Det er når jeg ser slike kabler jeg får lyst til å starte med DSP fullt ut. Betale så mye for noe som er en korreksjon av signalet.. Temmelig blåst , slik jeg tenker.. Men lysten til DSP går heldigvis fort over, er ikke smart nok, eller er jeg for lat ? Kanskje like gjerne det..
PC avspilling kan ha sine sider ja - vurderer oppgradering til Windows 10 - men vil det virke etterpå???. Gruble gruble. Litt usikkert er det - omtrent som med rør.Tja, det du skisserer er enden på veien for meg.. Da sitter jeg med nedsatt hørsel i en eller annen blokk og tenker på livet som gikk.. . Og det med skoddeheimen er noe jeg og frykter.. Når jeg ser en hva et nytt operativ system medfører av trøbbel er en PC løsning scary.. Og hvor mye bedre er nådagens topp dacér? Usikker der ja. Hørte en gammel Theta dac her om dagen, imponerende for å si det forsiktig... Hvor mye bedre blir det..Og pris ifht ytelse ? Uff, blasfemi dette...Vi liker jo å tro at det bare blir bedre om vi legger mer i potten.. Men bordet fanger og hørselen synker.. En får finne den illusjonen en kan tro på. Til en betalbar penger. Og tross alt, Harry skal jo selge skiten..
Hei, JENO, hyggelig at du stikker innom Det er lokalkinoen noen hundre meter borti gaten. Jeg er innom nå og da, men går vel helt klart for sjelden på kino. Er blitt en Netflix-sløkkas. Min sønn fortalte noe greier om at det var Europas eller verdens mest avanserte kino, men jeg tenkte bare at det var en fjær som var blitt til en hønsegård i hans hode. Får visst fortelle ham at han hadde et poeng Skal forresten snart en tur. Er klar for et par timer med Suicide Squad!Hei!
Har ikke fulgt med på tråden din, men har du besøkt dette stedet?
Dolby just opened the most advanced cinema in the world | TechRadar
Skal jo være en av verdens beste kinosaler. Jeg skal iallefall ta turen dit eller til en tilsvarende sal i Eindhoven neste gang jeg er i Nederland.
Mvh Jan E.
Hehe, har lite med det å gjøre.. hengerfeste er et must.. ergo daiselForsovet greit det når man bor i en landsdel uten byerFinnes bare en type bil og det er diesel bil
Det har man også vært innom dlere ganger.. tar en moderne daisel istedeSterkt uenig,V8 bensin som bruker 4 L på mila er bilen sin detFinnes bare en type bil og det er diesel bil
O
Kanskje ikke Munchen, men kan ikke klage på utvalget når nederlenderne arrangerer hifi-messe.
Hvis ikke jobben har andre planer, vet jeg hvor jeg skal tilbringe helgen om to måneder
Homepage • X-fi Audioshow 2016
Støttes helhjertet powern. Her skal han få skrive og ta bilder til krampa tar´n. Det er i stand tilm siden han sitter stort sett på kontor og flytter papir...Kanskje ikke Munchen, men kan ikke klage på utvalget når nederlenderne arrangerer hifi-messe.
Hvis ikke jobben har andre planer, vet jeg hvor jeg skal tilbringe helgen om to måneder
DÆVEN du, da er fruen, småjintene og je i Spania, så fyldig rapport fra Genever messa forventes
Rapport på hva som konsumeres av oude og junge vil selvfølgelig bli behørig kommentert. Ser ikke bort fra at jeg skriver litt om noe haifai-greier også Komplimenter for valg av tidspunkt for syden-ferie!Kanskje ikke Munchen, men kan ikke klage på utvalget når nederlenderne arrangerer hifi-messe.
DÆVEN du, da er fruen, småjintene og je i Spania, så fyldig rapport fra Genever messa forventes
Selvfølgelig, på samme måte som deg som alltid drysser ut en overflod av bilder fra Horten Er forøvrig skikkelig missunnelig på dem som jobber i forsikringsbransjen og sitter på kontor, men slipper å pushe papirStøttes helhjertet powern. Her skal han få skrive og ta bilder til krampa tar´n. Det er i stand tilm siden han sitter stort sett på kontor og flytter papir...Kanskje ikke Munchen, men kan ikke klage på utvalget når nederlenderne arrangerer hifi-messe.