Karmana
Æresmedlem
Nå er Miles 3 ute på tre forskjellige nettsteder her nede. Får håpe noen kjenner sin besøkelsestid, ellers er det vel bare å hive på seg en joggebukse og komme seg i gang med å plukke tomflasker
Panten høy i Nederland da TOMZNå er Miles 3 ute på tre forskjellige nettsteder her nede. Får håpe noen kjenner sin besøkelsestid, ellers er det vel bare å hive på seg en joggebukse og komme seg i gang med å plukke tomflasker
G gnegde endel om nyvekket hifi interesse rett etter helgen dere var nedom, men antar at hverdagen med unger og slikt har tatt ham.Dette er DIN tråd TOMZ.
gismo glimta til med ei klar tanke der,-støtter den.
Den trappa er godt polstra. Smart...
G fra Maastricht har ikke dukket opp i tråden.
Ble han skræmt?
Det skal jeg gjøre.Smekk i bassen ser jeg det mekres om... Og det får en av tungdrevne saker ? Hmm, trøkk ja, men smekk...
Hilse G.. Strålende fyr, synd vi ikke fikk tømt ølle-skapet hans...
Skuffende lite action når porselenet gikk heden Skal være glad det var høyttaleren og ikke dobøtten med tanke på inntaket av MatjesMåtte da bli bra smekk hos deg Tomz. Gikk jo så porselenet spruta...... og snakker da ikke om dobøtta.
Litt østrogen med påfølgende utvikling av noen litt spretne dajer, ja da ser jeg ikke bort fra at du kan ikle deg latex miniskjørtet ditt, nynne litt lystent på Folkeviseslotten og komme unna med det
Hvem er Miley Cyrus...
Skal være forsiktig med å kommentere dette
Takk skal du ha roeng2! Ikke fritt for at det kribler litt ekstra i skrottenSpennende lesning denne oppdateringen som virker veldig nær.
Marten spiller flått og ser flott ut.
roeng2
Var nok min denne også TOMZ, la igjen en med damer og en med herrer/bandDere la jo velvillig igjen litt brente cder her nede. Har gått fullstendig i surr. Har til nå fått rippet ned en med damestemmer (gismo), en med alt fra indianerting til damekor (HCS) og en med litt knask fra blant annet Imperiet og Midnight Choir (Blues?). I tillegg har Little Feat og Lou Reed funnet seg en plass på harddisken. Strålende. RoDa har lagt igjen en minnepenn som jeg skal kose meg med senere. Jada, innholdet på minnepennen
Det var jo en del flere cder her, men finner dem ikke igjen på harddisken når jeg legger dem inn. Er det dubletter med en annen filtype, eller er det noe jeg ikke har fått med meg? Bør jeg savne noe.
Dere er beæret som artist med eget cover med platetittel på harddisken min nå. Platetittelen på gismo sin er forresten forandret fra Easy Listening til Asleep Before Death. Det som jeg antar var Blues sin ble ikke videre kreativt, men slik ser den ut:
Vis vedlegget 289964
Praktisk....men er det stil og rent?? Nope....Da er haifaien i Hilversum igjen i likevekt. Oh lykke Det stilrene er igjen brutt opp med et par herrehatter til guttene mine. Selvfølgelig påkrevet med hatt hvis man påberoper seg å bo i et noenlunde møblert hjem. Sidene eldre herrer med hatt ofte er litt ustø til bens er de nå støttet opp med litt slingreduk. Bør kunne gå greit nå. Så får vi se hvor lenge de står. Legger de ut for salg når jeg får somlet meg til det.
Har akkurat bestilt meg Nattåpent med Ingvild Koksvik. Fantastisk hyggelig service hos Fyrlyd AS. Kjekt å kjøpe av slike folk! Pussig greie at det er billigere å bestille den nedover her enn om jeg skulle ha den i Norge.
Vis vedlegget 289944
Bare tøff i trynet jeg vet du Udiskutabelt kvalitetsmusikk på begge cdene Forsovet vanskelig å fortsette å være tøff i trynet etter mye av den musikken jeg har bestilt i det siste, og nå sist Ingvild Koksvik Næh, fortsetter å være tøff i trynet jeg Får bytte cover og tittel på den siste, æres den som æres skalVar nok min denne også TOMZ, la igjen en med damer og en med herrer/bandDere la jo velvillig igjen litt brente cder her nede. Har gått fullstendig i surr. Har til nå fått rippet ned en med damestemmer (gismo), en med alt fra indianerting til damekor (HCS) og en med litt knask fra blant annet Imperiet og Midnight Choir (Blues?). I tillegg har Little Feat og Lou Reed funnet seg en plass på harddisken. Strålende. RoDa har lagt igjen en minnepenn som jeg skal kose meg med senere. Jada, innholdet på minnepennen
Det var jo en del flere cder her, men finner dem ikke igjen på harddisken når jeg legger dem inn. Er det dubletter med en annen filtype, eller er det noe jeg ikke har fått med meg? Bør jeg savne noe.
Dere er beæret som artist med eget cover med platetittel på harddisken min nå. Platetittelen på gismo sin er forresten forandret fra Easy Listening til Asleep Before Death. Det som jeg antar var Blues sin ble ikke videre kreativt, men slik ser den ut:
Vis vedlegget 289964
Men ser du betrakter begge som søvndyssende og kjedelige, så da hjelper det lite med "voksenopplæring"....
Det skal være rølpemusikken for en hver pris skjønner je...
gismo
Hadde det ikke gjort det når man er lyd interessert, så hadde man ikke hatt pulsTakk skal du ha roeng2! Ikke fritt for at det kribler litt ekstra i skrottenSpennende lesning denne oppdateringen som virker veldig nær.
roeng2
Bird 2 er på inngåendeHadde det ikke gjort det når man er lyd interessert, så hadde man ikke hatt pulsTakk skal du ha roeng2! Ikke fritt for at det kribler litt ekstra i skrottenSpennende lesning denne oppdateringen som virker veldig nær.
roeng2
Venter i spenning på hva du går for, selv om det virker ganske innlysende.
Hehe...bare kjør på TOMZ, artig med litt "klare meldinger", du tåler dette selv og da kan du også tillate deg "å dele ut", sånn skal det væreBare tøff i trynet jeg vet du Udiskutabelt kvalitetsmusikk på begge cdene Forsovet vanskelig å fortsette å være tøff i trynet etter mye av den musikken jeg har bestilt i det siste, og nå sist Ingvild Koksvik Næh, fortsetter å være tøff i trynet jeg Får bytte cover og tittel på den siste, æres den som æres skalVar nok min denne også TOMZ, la igjen en med damer og en med herrer/bandDere la jo velvillig igjen litt brente cder her nede. Har gått fullstendig i surr. Har til nå fått rippet ned en med damestemmer (gismo), en med alt fra indianerting til damekor (HCS) og en med litt knask fra blant annet Imperiet og Midnight Choir (Blues?). I tillegg har Little Feat og Lou Reed funnet seg en plass på harddisken. Strålende. RoDa har lagt igjen en minnepenn som jeg skal kose meg med senere. Jada, innholdet på minnepennen
Vis vedlegget 289964
Men ser du betrakter begge som søvndyssende og kjedelige, så da hjelper det lite med "voksenopplæring"....
Det skal være rølpemusikken for en hver pris skjønner je...
gismo
Feelgood-tråd dette. Morsomt å følge. Hva kommer supertweeterne til å gå for når du kommer så langt?Da er haifaien i Hilversum igjen i likevekt. Oh lykke Det stilrene er igjen brutt opp med et par herrehatter til guttene mine. Selvfølgelig påkrevet med hatt hvis man påberoper seg å bo i et noenlunde møblert hjem. Sidene eldre herrer med hatt ofte er litt ustø til bens er de nå støttet opp med litt slingreduk. Bør kunne gå greit nå. Så får vi se hvor lenge de står. Legger de ut for salg når jeg får somlet meg til det.
Har akkurat bestilt meg Nattåpent med Ingvild Koksvik. Fantastisk hyggelig service hos Fyrlyd AS. Kjekt å kjøpe av slike folk! Pussig greie at det er billigere å bestille den nedover her enn om jeg skulle ha den i Norge.
Vis vedlegget 289944
Får jeg 4K inkludert medfølgende spesiallagede sølvkabler tar jeg dem med til Bergen på fredag. Antar nypris på tweetere og kabler var 18K, så det bør være en grei pris. Spesielt når jeg nettopp har reparert for nesten 2KFeelgood-tråd dette. Morsomt å følge. Hva kommer supertweeterne til å gå for når du kommer så langt?Da er haifaien i Hilversum igjen i likevekt. Oh lykke Det stilrene er igjen brutt opp med et par herrehatter til guttene mine. Selvfølgelig påkrevet med hatt hvis man påberoper seg å bo i et noenlunde møblert hjem. Sidene eldre herrer med hatt ofte er litt ustø til bens er de nå støttet opp med litt slingreduk. Bør kunne gå greit nå. Så får vi se hvor lenge de står. Legger de ut for salg når jeg får somlet meg til det.
Vis vedlegget 289944
Skriver under på det! Det som gjør RoDa til den ultimate fotograf er at han vet når han ikke skal ta bilderHerlig dokumentert reiseskildring i glansbilder RoDa
gismo
Enig med du TOMZ, beherskelse er en dydSkriver under på det! Det som gjør RoDa til den ultimate fotograf er at han vet når han ikke skal ta bilderHerlig dokumentert reiseskildring i glansbilder RoDa
gismo
Skal bare hjemom i helgen ifm. tradisjonsrikt julebord med venner i Bergen. Arrangert opptil flere ganger så basert på bergensk forståelse av gammel tradisjon er dette vel innarbeidetEnig med du TOMZ, beherskelse er en dydSkriver under på det! Det som gjør RoDa til den ultimate fotograf er at han vet når han ikke skal ta bilderHerlig dokumentert reiseskildring i glansbilder RoDa
gismo
Jøss kommer du en tur hjem, snarvisitt eller
Ventet på Bird2 vi vettu
gismo