HCS
En vanlig fyr fra bygda..
Dette blir saker Tomz. Holder en knapp på sort, ifht x-faktor med interiør...
Jepp, diamant diskant.Spennende, TOMZ!
Hva er det som skiller diskantene her? Ser ut som det er noe annet enn på Miles? Diamant?
\R
Blir veldig bra dette TOMZ, gå for disse om du får til en grei forhandling!Da har kona og jeg kommet tilbake fra demo i Belgia.
De virket mindre enn jeg ønsket og kona fryktet.
Ble spilt på i et vanskelig rom. Derfor ikke verdens beste lyd, men fikk de svarene jeg var ute etter. Så får jeg håpe ikke svarene kom ut fra at hjernen var skrudd til i jeg vil ha modus
De hadde et par Miles 5 i pianogloss valnøtt utstilt. Glem det!
Har fortsatt troen på vanlig valnøtt, men får ikke sett dem. Hadde begynt å ønske meg litt fargeforandring, men de skal stå i stuen og svart er mer fleksibelt ift hvordan vi tenker innredning.
Blir forhandlinger til uken, og hvis det ikke blir noen økonomiske skjær i sjøen blir det Bird 2 i svart pianogloss
Vis vedlegget 289466
Hehe musicus, enig med deg, det var veldig vakkert!Ahh, vackert vakkert nesten så en stakkar får lete etter litt nitroglyserin her ...Mer techno på disse talarane
Vis vedlegget 289261
Vis vedlegget 289262
Vis vedlegget 289263
Torus var dessverre ikke tilkoblet, synd, de ventet på en stk til før oppkobling...
Vis vedlegget 289264
Sveitsisk presisjon i elektronikken
Vis vedlegget 289265
CH Precision Homepage
Hele oppsettet som skulle fylle dette rommet med lyd.
Wilson Benesch Endeavour høyttalere, altså
Wilson Benesch – High end audiophile speakers from the UK – The Future is Carbon
Vis vedlegget 289266
mvh
Kjent og kjært, men slå meg raskt og smertefritt ihjel hvis jeg beveger meg i denne retningen for å få full utnyttelse av gleden ved musikkSjekk ut hvor disse gutta sitter
Katta ut av sekken men jeg nekter å tro at dette var representativt for hva dette oppsettet kan levere. Dessverre musicus, det var heller ikke denne gang i nærheten av hva man må kunne forvente av et slikt oppsett.Hehe musicus, enig med deg, det var veldig vakkert!Ahh, vackert vakkert nesten så en stakkar får lete etter litt nitroglyserin her ...Mer techno på disse talarane
Vis vedlegget 289261
Vis vedlegget 289262
Vis vedlegget 289263
Torus var dessverre ikke tilkoblet, synd, de ventet på en stk til før oppkobling...
Vis vedlegget 289264
Vis vedlegget 289265
CH Precision Homepage
Wilson Benesch – High end audiophile speakers from the UK – The Future is Carbon
Vis vedlegget 289266
mvh
....men lydmessig gikk feelgood' n veldig fort over......sorry, mulig rom, avspilling og forankoblet elektronikk??
Prisen på det hele var jo også hinsides i forhold til egen opplevelse dessverre kjære venn
gismo
Det gjør det. Gjentok bare det du sa med andre ordEnig her TOMZ, håper at det fremgår at jeg har mere tro på disse enn den opplevelsen jeg fikk på denne demoen
Men denne gangen var det IKKE min øl for å si det sånn
gismo
Näh, dette er nok ikke representativt, elektronikken kjenner jeg ikke så det skal väre usagt, men hadde jeg hatt kronene så hadde jeg any second, lagt de på bordet for WB, så her får man skyte andre enn formidleren.Katta ut av sekken men jeg nekter å tro at dette var representativt for hva dette oppsettet kan levere. Dessverre musicus, det var heller ikke denne gang i nærheten av hva man må kunne forvente av et slikt oppsett.Hehe musicus, enig med deg, det var veldig vakkert!Ahh, vackert vakkert nesten så en stakkar får lete etter litt nitroglyserin her ...Mer techno på disse talarane
Vis vedlegget 289261
Vis vedlegget 289262
Vis vedlegget 289263
Vis vedlegget 289264
Vis vedlegget 289265
CH Precision Homepage
Vis vedlegget 289266
mvh
....men lydmessig gikk feelgood' n veldig fort over......sorry, mulig rom, avspilling og forankoblet elektronikk??
Prisen på det hele var jo også hinsides i forhold til egen opplevelse dessverre kjære venn
gismo
Pris blir en lyd som synger i hodet da man hører 1 mill, forventninger går i taket og nedturen helt i kjeller' n da ikke noe funker, være seg rom, match eller annet som man velger å skyldleggeDæven, blues, me like Kjekt å drømme litt og slippe å være opptatt av noe så verdslig som pris
Thåström!?, best love songen som er skrevet...Men det er vel det som gjør det så spennende også, gismo
Faen, Faen, Faen som min favorittsvenske synger! Hadde misforstått med Bird 2, blir en god del dyrere enn forventet Tenke, Tenke, Tenke
Jepp, ikke bare fantastisk musikk, en skikkelig skald i tillegg. Teksten på Faen.....er nok noe alle på et eller annet tidspunkt har følt hvis de er ærlig mot seg selv.Thåström!?, best love songen som er skrevet...Men det er vel det som gjør det så spennende også, gismo
Faen, Faen, Faen som min favorittsvenske synger! Hadde misforstått med Bird 2, blir en god del dyrere enn forventet Tenke, Tenke, Tenke
mvh
Ikke vär sorry for meg, jeg vet hva dette kunne prestere under riktige forutsetninger, det er mer synd at de som handterer dette ikke vet hva de har med å gjöre, en slags urettferdighet, jeg står inne for WB any timeSorry musicus. Kan ikke si annet enn at det låt skremmende tamt og uten snert eller pondus. En kan vri det over på rommet, men uansett var det skuffende. Og det har intet med at en har rør. Har hatt nok både "dynamiske" høyttalere og transer til å kunne si hva som låter bra..
jo, kan kjenne meg igjen der, apropo love, hadde dame besök fra Bergen i helgen, skal ikke se bortifra at det blir flere turer for både hun og meg frem og tilbake etterhvert, födebyen min og greier... SAS har visst ny rute Gbg-Bergen ogsåJepp, ikke bare fantastisk musikk, en skikkelig skald i tillegg. Teksten på Faen.....er nok noe alle på et eller annet tidspunkt har følt hvis de er ærlig mot seg selv.Thåström!?, best love songen som er skrevet...Men det er vel det som gjør det så spennende også, gismo
mvh
Noen ganger er det for lett å skyte postmannen (höyttaleren/formidleren) når andre burde hatt julingen ..Det er mine tanker og musicus. Kan bare bli bedre. At han ikke skjønte seg på forsterkeren ble og klinkende klart.
Finnes andre svenske høyttalere også vet du Tomz. Kanskje noe å sjekke ut;DMen det er vel det som gjør det så spennende også, gismo
Se der ja! Ikke bare har du gode gener, jaggu har du smak også Husk nå på at de har doble seter på Amsterdam flyet ogsåjo, kan kjenne meg igjen der, apropo love, hadde dame besök fra Bergen i helgen, skal ikke se bortifra at det blir flere turer for både hun og meg frem og tilbake etterhvert, födebyen min og greier... SAS har visst ny rute Gbg-Bergen ogsåJepp, ikke bare fantastisk musikk, en skikkelig skald i tillegg. Teksten på Faen.....er nok noe alle på et eller annet tidspunkt har følt hvis de er ærlig mot seg selv.Thåström!?, best love songen som er skrevet...Men det er vel det som gjør det så spennende også, gismo
mvh
mvh
Det mest skremmende var faktisk at selgeren kjørte en demo og skrøt av lyden. Vi kan synse mye rundt hva som var grunnen til at det ikke leverte, men vi kan sikkert være enige om at selgeren, som var en kjekk kar, enten var useriøs eller udugelig (eller begge deler).
Hehe...DET skal du ikke se bort ifra kan bli noe av, etter å ha lest hva man misset denne gangen..Se der ja! Ikke bare har du gode gener, jaggu har du smak også Husk nå på at de har doble seter på Amsterdam flyet ogsåjo, kan kjenne meg igjen der, apropo love, hadde dame besök fra Bergen i helgen, skal ikke se bortifra at det blir flere turer for både hun og meg frem og tilbake etterhvert, födebyen min og greier... SAS har visst ny rute Gbg-Bergen ogsåJepp, ikke bare fantastisk musikk, en skikkelig skald i tillegg. Teksten på Faen.....er nok noe alle på et eller annet tidspunkt har følt hvis de er ærlig mot seg selv.
mvh
Fremdeles et godt tilbud, men stusselig når tusenlappene flagrer mer enn forutsett Men, når en tankbåt er kommet i sig er den vanskelig å få stoppetFinnes andre svensker også vet du Tomz. Kanskje noe å sjekke ut;DMen det er vel det som gjør det så spennende også, gismo
Final
Vi får ha det i bakhodet og slå til en gang det passer. Innimellom kan damene sendes ut for shopping og kjatring på bergensk, men vi spiller musikk og sjekker ut litt hifi. Eneste forutsetningen er at du ikke insisterer på å spille alt av den guilty pleasuren du krydrer tråden din medHehe...DET skal du ikke se bort ifra kan bli noe av, etter å ha lest hva man misset denne gangen..Se der ja! Ikke bare har du gode gener, jaggu har du smak også Husk nå på at de har doble seter på Amsterdam flyet ogsåjo, kan kjenne meg igjen der, apropo love, hadde dame besök fra Bergen i helgen, skal ikke se bortifra at det blir flere turer for både hun og meg frem og tilbake etterhvert, födebyen min og greier... SAS har visst ny rute Gbg-Bergen ogsåJepp, ikke bare fantastisk musikk, en skikkelig skald i tillegg. Teksten på Faen.....er nok noe alle på et eller annet tidspunkt har følt hvis de er ærlig mot seg selv.
mvh
mvh
hehehehe...Fremdeles et godt tilbud, men stusselig når tusenlappene flagrer mer enn forutsett Men, når en tankbåt er kommet i sig er den vanskelig å få stoppetFinnes andre svensker også vet du Tomz. Kanskje noe å sjekke ut;DMen det er vel det som gjør det så spennende også, gismo
Final
Skal forsöke, men 80 tallet er som en slags ufrivillig eksem, man må bare klö litt av og til...Vi får ha det i bakhodet og slå til en gang det passer. Innimellom kan damene sendes ut for shopping og kjatring på bergensk, men vi spiller musikk og sjekker ut litt hifi. Eneste forutsetningen er at du ikke insisterer på å spille alt av den guilty pleasuren du krydrer tråden din medHehe...DET skal du ikke se bort ifra kan bli noe av, etter å ha lest hva man misset denne gangen..Se der ja! Ikke bare har du gode gener, jaggu har du smak også Husk nå på at de har doble seter på Amsterdam flyet også
mvh
hehe....jo, har hele skiva på vinyl skjemdes litt over å ha den på 80 tallet, men nu kan den nytes som en kuriositet ...Du har vel ikke et par låter av Rick "the dick" Astley å dele med oss musicus?...
Temmelig bra boost for hifi nevrosa. Tomz, blues og jeg har alle lyst på noe nytt ræl..
Etter passering av mållinjen tror jeg pallen kommer til å se slik ut:Du har vel ikke et par låter av Rick "the dick" Astley å dele med oss musicus?...
Temmelig bra boost for hifi nevrosa. Tomz, blues og jeg har alle lyst på noe nytt ræl..
Hmmmm, når jeg tenker meg om så er vel flyforbindelsene mellom oss ganske så dårlighehe....jo, har hele skiva på vinyl skjemdes litt over å ha den på 80 tallet, men nu kan den nytes som en kuriositet ...Du har vel ikke et par låter av Rick "the dick" Astley å dele med oss musicus?...
mvh