Welcome to the Leisuredome

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    73.964
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    73.964
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Helg: haifai og familie (vurderer rekkefølgen fortløpende).
    Onsdag: ansvalig for at en bøtte Ukrainere tror/skjønner at NATO har riktig så peil på C2 (Erna, send mere penger).
    Torsdag til onsdag: pelle lakrisbåter mellom tærne og høre på bølgeskvulp i Casablanca (muslimsk land, men behagelig liberalt).
    Helg: hente mer haifai i Bergen (og fortsette flyttingen av barskapet).

Blir helt svett av å tenke på hvordan middelkassen må ha det :cool:

IMG_1718.jpg

HCS

En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Antall liker
    32.469
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Blitt mer imponert om du kunne praktisk fremvise litt erfaring med C4... Men det høres ut som en glimrende tid foran deg..Kos deg med løvinnen. Trivelig å høre fra på andre kanaler og, men du skal slippe å sende post-kort.. ;D

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    73.964
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Blitt mer imponert om du kunne praktisk fremvise litt erfaring med C4... Men det høres ut som en glimrende tid foran deg..Kos deg med løvinnen. Trivelig å høre fra på andre kanaler og, men du skal slippe å sende post-kort.. ;D
    De to siste Cene er så tekniske og kjedelige at du ikke bør holde pusten i påvente av at jeg skal imponere deg ;)
    God bedring, og stell pent med deg selv!

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    73.964
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Var nettopp en tur i byen. Masse folk i gatene. Burde vel egentlig minnet nederlenderne på at de er i ferd med å gå glipp av Marit Bjørgen ;)

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    73.964
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Funderer litt over et glass rødvin. Midnight Choir kommer nok alltid til å være helt der oppe på stjernehimmelen for meg. Jeg liker også soloalbumene til Paal Flaataa, men fikk aldri helt fot for Chip Taylor platen hans. Årets plate til Chip Taylor er strålende, og i kveld har jeg også gresset meg litt bakovere i katalogen. Paal Flaataa synger bedre og det er sikkert bedre produsert, men av en eller annen grunn er Chip likevel kongen. Konklusjon....drit i det, dette er musikk og ikke en eksamensoppgave :D

Tror jeg har drukket mer enn ett glass rødvin for nå er jeg på vei nedover memory lane i 180 km i timen. Loverboy, skikkelig guilty pleasure fra sjømannstiden min :)

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.156
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Forsiktig! Min tremenning på nordasiå ble mobbet for å like Loverboy, mener jeg å huske. Eller var det REO Speedwagon? Okke som, ble ikke akseptert i gjengen av langhåra, mötörheadbangende og ellers heller rufsete gjeng. :cool:

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    73.964
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Forsiktig! Min tremenning på nordasiå ble mobbet for å like Loverboy, mener jeg å huske. Eller var det REO Speedwagon? Okke som, ble ikke akseptert i gjengen av langhåra, mötörheadbangende og ellers heller rufsete gjeng. :cool:
    Tøffe tak! Jeg får forsøke å stå rettrygget i stormen ;)

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    73.964
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Da kom mine Blue Jeans høyttalerkabler på døren. Kan ikke annet enn la meg imponere av speed and service på BJC og Fedex. Er ikke mange dagene det tar fra ordren er lagt inn før kablene har beveget seg fra midtvesten til døren i Nederlandene, og det for den nette sum av rundt 200 kr i frakt. Sammenlignet med ventetid/pris ved kjøp fra eksempelvis Amazon er dette imponerende! Har et par ganger fått feilforsendelse, men da har de etter en mail raskt ordnet opp til min fordel. Veldig fornøyd! Nå gjenstår bare å komme seg hjem til Bergen og få hanket inn det som skal festes i den ene enden på kablene :)

IMG_3536.jpg

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    73.964
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Fikk akkurat tilbud om å bytte min Auralic Vega med mellomlegg min vei for et par hORNS FP6 med stativ. Hadde vært gøyalt med noe nytt. Hmm, jeg er vel ikke en stativmann og i tillegg er de litt for små :)

IMG_1128.JPG

gismo

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Antall liker
    38.123
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    20
    Da kom mine Blue Jeans høyttalerkabler på døren. Kan ikke annet enn la meg imponere av speed and service på BJC og Fedex. Er ikke mange dagene det tar fra ordren er lagt inn før kablene har beveget seg fra midtvesten til døren i Nederlandene, og det for den nette sum av rundt 200 kr i frakt. Sammenlignet med ventetid/pris ved kjøp fra eksempelvis Amazon er dette imponerende! Har et par ganger fått feilforsendelse, men da har de etter en mail raskt ordnet opp til min fordel. Veldig fornøyd! Nå gjenstår bare å komme seg hjem til Bergen og få hanket inn det som skal festes i den ene enden på kablene.

Vis vedlegget 429388
    Gratulerer med hvite BJC, de fås sort også😎😎

gismo

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    73.964
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Denne gangen måtte jeg krype til korset og gå for den hvite utgaven, gismo :) Sølvfarget forsterkeri og lys parkett i Bergen gjorde at jeg denne gangen så meg nødt til å mingle med den gemene hop :cool:;)

Skal ikke se bort i fra at jeg til slutt ender opp med stativhøyttalere.....om en 20 års tid :cool: Det henger nok sammen med at jeg har en kone som er fleksibel på relativt store høyttalere i stuen, og jeg selv heller vil utnytte stativplassen til mer høyttaler :)

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.156
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Fikk akkurat tilbud om å bytte min Auralic Vega med mellomlegg min vei for et par hORNS FP6 med stativ. Hadde vært gøyalt med noe nytt. Hmm, jeg er vel ikke en stativmann og i tillegg er de litt for små :)

Du ER ikke en stativmann, men en dag så kommer du til
    å bli????????????????????????

gismo
    gilf-hunter-rullator-t-skjorter-premium-t-skjorte-for-menn.jpg

One day...

V

vinyl-mannen

Gjest
    Da kom mine Blue Jeans høyttalerkabler på døren. Kan ikke annet enn la meg imponere av speed and service på BJC og Fedex. Er ikke mange dagene det tar fra ordren er lagt inn før kablene har beveget seg fra midtvesten til døren i Nederlandene, og det for den nette sum av rundt 200 kr i frakt. Sammenlignet med ventetid/pris ved kjøp fra eksempelvis Amazon er dette imponerende! Har et par ganger fått feilforsendelse, men da har de etter en mail raskt ordnet opp til min fordel. Veldig fornøyd! Nå gjenstår bare å komme seg hjem til Bergen og få hanket inn det som skal festes i den ene enden på kablene :)

Vis vedlegget 429388
    Uff, hvite kabler, grusomt.
    Like ille som ett hvitt anlegg:D

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    73.964
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42

Vis vedlegget 429388
    Uff, hvite kabler, grusomt.
    Like ille som ett hvitt anlegg:D
    HCS insinuerer jo at jeg er metroseksuell, så da er det vel ikke rart hvis det plutselig blir litt lifestyle farge og greier på både anlegg og kabler ;)

HCS

En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Antall liker
    32.469
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Synes kablene var fine jeg. Blue jeans har gode plugger og leverer punktlig. Fått permisjon så jeg har et par dager hjemme og pusler litt med kabler selv :)

Blokkfløyte? Trodde ikke det var slike i bue-korps? :rolleyes:

Powerpoint

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Antall liker
    14.077

å bli????????????????????????

gismo
    Tenker du da på at vi må henge opp Karmana i et stativ for å tørke eller som generell støtte?

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    73.964
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Synes kablene var fine jeg. Blue jeans har gode plugger og leverer punktlig. Fått permisjon så jeg har et par dager hjemme og pusler litt med kabler selv :)

Blokkfløyte? Trodde ikke det var slike i bue-korps? :rolleyes:
    Var i bauekorpset Nordnes et halvt år, men brakk armen og kom meg ut i tide ;)

Kos deg med kabelpuslingen :)

• Liker
    Reaksjoner: HCS

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    73.964
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42

å bli������������������������

gismo
    Tenker du da på at vi må henge opp Karmana i et stativ for å tørke eller som generell støtte?
    Flytter jo snart hjem til Bergen, så et stativ for å henge meg opp til tørking innimellom kan nok være på sin plass ;)

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    73.964
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Takker, gismo :) Husker jeg har spilt Over the Rhine uten at de vel gjorde et uutslettelig inntrykk. Kanskje jeg hiver meg med på Utrecht-konserten, men først er det morgendagens tur til Casablanca som gjelder. Ser de franske flygelederne har gått ut i streik, og Air France har varslet forsinkelser og mulige kanselleringer :mad: Satser på at det går bra så lenge man er sterk i troen :)

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    73.964
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    God tur. Spennende sted. Kultur som er veldig annerledes, liker den godt :)
    Takker :) Strandhotell, men bare noen drøye steinkast til den store moskeen og noen basarer. Bør bli en bra kombinasjonsferie av kultur og slaraffenliv. Me like :) Ser du har hatt noen gode timer i godtolen. Kos deg, og stell pent med skrotten!

• Liker
    Reaksjoner: HCS

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    73.964
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Ser ut som landet gir bedre stemning enn tyrkeren på jobben ;)

• Liker
    Reaksjoner: tkr

bluesbreaker

Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Antall liker
    67.589
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    Ønsker hr og fru karma riktig god tur!

I know your Daddy's a sultan
    A nomad known to all
    With fifty girls to attend him, they all send him
    Jump at his beck and call
    But you won't need no harem, honey
    When I'm by your side
    And you won't need no camel, no no
    When I take you for a ride

;)

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    73.964
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Ønsker hr og fru karma riktig god tur!

I know your Daddy's a sultan
    A nomad known to all
    With fifty girls to attend him, they all send him
    Jump at his beck and call
    But you won't need no harem, honey
    When I'm by your side
    And you won't need no camel, no no
    When I take you for a ride

;)
    Takker :)

Poesi, ren og skjær poesi, kan det bli vakrere ;)

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    73.964
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Håper dere kom dere avgårde;)
    Ønsker dere noen flotte og spennende dager:D

gismo
    Takker :) Kom oss frem. Det største spenningsmomentet var vel om den lokale taxien ville falle sammen på veien eller om sjåføren skulle lykkes i sin dødssøken ;) Kan så langt rapportere at pilsen var sølevann, mens den lokale hvitvinen var frisk og fin. Blir sikkert bra dette :)

IMG_3543.jpg

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    73.964
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Sist redigert: