Dagens gjøremål er unnagjort og lørdagskvelden sniker seg sakte inn. Nice!
Sprettet for noen dager siden en Macallan, men ikke uventet ble det litt som å drikke sterk sherry. Flasken får derfor hvile litt til fordel for et sikkert stikk, den kjente og kjære whiskyen min fra Jura
Hadde en god tjommi på besøk tidligere i dag. Han har de siste årene bygget opp en relativt stor samling av nye plater. Da er det jo kjekt at det gjerne går litt i surr, så det drysser litt dubletter på meg. Spesielt kjekt når det er to virkelig gode dubletter
Spiller ufortrødent videre gjennom min far sin gamle platesamling. Da er Tonar Tacky-Cleaner et nødvendig og enestående produkt for meg som ikke har platevasker. Mange av platene ser ut som de har vært ute en vinterdag før, men likevel er det ofte minimalt med ulyder. Forunderlig, men desto bedre for meg
Platene har nå fått plass i en bokhylle, og etter hvert blir nye plastomslag og bytting av mange av innercoverne.
Har fått første bilde på veggen. Litt høyt, men skitt au. Mange bilder som skal opp, så får jeg heller gjøre noen småjusteringer senere
Skål til Haifaisentralens medlemmer som er innom